Використання онлайн технологій в процесі підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2020.246524Ключові слова:
цифрові платформи, віртуальна дошка, навчання онлайн, аранжування музичних творів, творчі завдання, алгоритмАнотація
Теперішні випускники вищих навчальних закладів повинні вміти самостійно обробляти інформацію та бути готовими до придбання і використання нових знань протягом всього професійного життя. Актуальним завданням освіти в умовах, які склалися у світі, є розробка нових освітніх технологій, які додаються майже кожен рік. Віртуальний світ стає більш різноманітним. Використання цифрових платформ є актуальним питанням в той час, коли майже вся інформація і діяльність переходить у світ віртуальний.
Обґрунтовано використання цифрових платформ Zoom та Padlet, які отримали популярність в навчальній діяльності. Розглядаються питання реалізації освітніх онлайн технологій в процесі підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Проаналізовано можливості веб-інтерфейсу, яким є універсальна онлайн-дошка Padlet, що робить її досить популярною у системі освіти. Використання можливостей віртуальної онлайн-дошки відноситься до нових освітніх технологій. Показано поглиблені можливості роботи на платформі Zoom. Доведено, що застосування багатофункціонального сервісу впливає на розвиток комунікативно-організаторських вмінь студентів. На конкретних прикладах показано процес поєднання цифрових платформ Zoom та Padlet з музичними комп’ютерними технологіями. Розглянуто організаційні питання проведення практичного заняття з аранжування музичних творів з використанням нових цифрових платформ. Надано етапи підготовки до аранжування. Показано алгоритм створення фонограми шкільної пісні з використанням технологій Zoom та Padlet, індивідуальну роботу та роботу в групах, що є одним із головних питань сучасної освіти. Одночасно, актуальним завданням є розробка комплексного підходу до організації ефективної навчальної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища
Посилання
- Vsemirnaya deklaratsiya o vysshem obrazovanii dlya XXI veka: podkhody i prakticheskie mery ot 9 oktyabrya 1998 goda (2021). Available at: http://www.conventions.ru/view_base.php?id=1496
- Dystantsiina osvita. Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy. Available at: https://mon.gov.ua/ua/osvita/visha-osvita/distancijna-osvita Last accessed: 08.05.2021
- Dystantsiina osvita. Vyshcha osvita. Available at: http://vnz.org.ua/dystantsijna-osvita/pro Last accessed: 20.05.2021
- Polushkina, G. F. (2017). Uchebnye situatsii kak sredstvo formirovaniya universalnykh uchebnykh deistvii s primeneniem sredstv interaktivnoi doski. Kontsept, 9, 49–53. Available at: http://e-koncept.ru/2017/171020.htm
- Masharova, T. V., Polushkina, G. F. (2016). Interaktivnaya doska kak sredstvo realizatsii tekhnologii mediaobrazovaniya. Obrazovanie v Kirovskoi oblasti, 3 (39), 30–35.
- Nikolaienko, M. (2018). Interaktyvna doshka: teoriia i praktyka. Sumy, 94. Available at: http://www.soippo.edu.ua/images/Новини/2018/08/09/novost1/Інтерактивна_дошка_теорія_і_практика.pdf
- Padlet. Tsentr navchalnykh ta innovatsiinykh tekhnolohii. Available at: https://ceit.ucu.edu.ua/resursy/instrumenty/servisi-dlya-spivpratsi/padlet/ Last accessed: 15.05.2021
- Yak my krokuiemo do maisternosti (2021). Viddil osvity Ivankivskoi selyshchnoi rady ta KZ ISR «Tsentr profesiinoho rozvytku pedahohichnykh pratsivnykiv». Available at: http://osvita-ivankiv.gov.ua/2021/04/page/5/ Last accessed: 22.05.2021
- interaktyvnykh onlain-doshok dlia dystantsiinoho navchannia ta spilnoi roboty (2020). Nova osvita. Available at: https://osvitanova.com.ua/posts/4181-12-interaktyvnykh-onlain-doshok-dlia-dystantsiinoho-navchannia-ta-spilnoi-roboty Last accessed: 20.05.2021
- Onlain-doshky. Available at: https://educationpakhomova.blogspot.com/search/label/Онлайн-дошки
- Toffler, E. (2002). Shok buduschego. Moscow: OOO «Izdatelstvo ACT», 557.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Larisa Varnavska, Margarita Viktorova, Liliana Rymar
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.