Використання опитувань щодо залученості студентів для розуміння та підтримки студентів, які вперше вступають в технологічний університет
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2022.267206Ключові слова:
залученість студентів, утримання студентів, успішність , студентів, перший вступ, технологічний університетАнотація
Опитуванням щодо залученості студентів приділяють підвищену увагу в усьому світі, оскільки отримані дані допомагають навчальним закладам підвищити показники утримання студентів та їхню успішність. Ці опитування порушують питання, які заслуговують на розгляд, особливо тими установами, які можуть бути зацікавлені у використанні даних опитувань для розробки власних навчальних програм і допомоги своїм студентам у досягненні успіху. Метою цієї статті є продемонструвати значну роль опитувань щодо студентської залученості в розробці механізмів розуміння та ефективного реагування на потреби першокурсників, які вступають до університету. Спираючись на теорію залученості Естіна (1984) і структуру вкладів-середовища-результатів (В-С-Р) (1991), ми стверджуємо, що продумане та інноваційне використання даних опитування студентів для прогнозування готовності до вступу в університет має величезний потенціал для підвищення успіху за допомогою даних - інформовані втручання. У дослідженні були використані дані про студентів, які вперше вступили на навчання, що брали участь в Початковому опитуванні щодо залученості студентів в університетах (ПОЗСУ). В цьому дослідженні використовувався кількісний підхід. Основні висновки виявляють відмінності в частоті взаємодії студентів і персоналу та те як досвід студентів і очікувані академічні труднощі відрізнялися залежно від статі, соціального класу та статусу першого покоління. Частоти дев’яти субшкал або індикаторів залученості ПОЗСУ надають інформацію про досвід навчання в середній школі з кількісним обгрунтуванням та про стратегії навчання, а також про очікування студентів від університету. Результати також дають загальне уявлення про кваліфікацію студентів першого курсу та їх сприйняття власного рівня академічної підготовки.
Посилання
- Motta, S. C., Bennett, A. (2018). Pedagogies of care, care-full epistemological practice and ‘other’ caring subjectivities in enabling education. Teaching in Higher Education, 23 (5), 631–646. doi: https://doi.org/10.1080/13562517.2018.1465911
- Enhancing student engagement using technological solutions (2022). JISC & Emerge Education. Available at: https://www.jisc.ac.uk/reports/enhancing-student-engagement-using-technological-solutions Last accessed: 10.10.2022
- A New Funding Framework: How Government Grants are Allocated to Public Higher Education Institutions (2008). Pretoria: Department of Education.
- Anderson, A. R., Christenson, S. L., Sinclair, M. F., Lehr, C. A. (2004). Check & Connect: The importance of relationships for promoting engagement with school. Journal of School Psychology, 42 (2), 95–113. doi: https://doi.org/10.1016/j.jsp.2004.01.002
- Zhoc, K. C. H., Webster, B. J., King, R. B., Li, J. C. H., Chung, T. S. H. (2019). Higher Education Student Engagement Scale (HESES): Development and Psychometric Evidence. Research in Higher Education, 60 (2), 219–244. doi: https://doi.org/10.1007/s11162-018-9510-6
- A New Funding Framework: How Government Grants are Allocated to Public Higher Education Institutions (2018). Pretoria: Department of Education.
- Strydom, F., Mentz, M., Kuh, G. (2010). Enhancing success in South Africa’s higher education: Measuring student engagement. Acta Academica, 42 (1), 259–278.
- Ben-Eliyahu, A., Moore, D., Dorph, R., Schunn, C. D. (2018). Investigating the multidimensionality of engagement: Affective, behavioral, and cognitive engagement across science activities and contexts. Contemporary Educational Psychology, 53, 87–105. doi: https://doi.org/10.1016/j.cedpsych.2018.01.002
- Christopher, R., de Tantillo, L., Watson, J. (2020). Academic caring pedagogy, presence, and Communitas in nursing education during the COVID-19 pandemic. Nursing Outlook, 68 (6), 822–829. doi: https://doi.org/10.1016/j.outlook.2020.08.006
- Tyler, R. W. (1931). A generalized technique for conducting achievement tests. Educational Research Bulletin, 10 (8), 199–208.
- Astin, A. W. (1984). Student involvement: A developmental theory for higher education. Journal of College Student Personnel, 25 (4), 297–308.
- Tinto, V. (1987). Leaving College: Rethinking the Causes and Cures of Student Attrition. Chicago: University of Chicago Press.
- Hartwig, E. K., Maynard, B. R. (2015). Practitioner perspectives of implementing Check & Connect. Journal of Evidence-Informed Social Work, 12 (4), 438–449. doi: https://doi.org/10.1080/15433714.2013.873752
- Mercer, S., Gregersen, T. (2020). Teacher wellbeing. Oxford: Oxford University Press.
- Bergdahl, N., Nouri, J., Fors, U., Knutsson, O. (2020). Engagement, disengagement, and performance when learning with technologies in upper secondary school. Computers & Education, 149, 103783–103717. doi: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103783
- Mercer, S., Dörnyei, Z. (2020). Engaging language learners in contemporary classrooms. Cambridge: Cambridge University Press. doi: https://doi.org/10.1017/9781009024563
- Reason, R. D., Terenzini, P. T., Domingo, R. J. (2006). First Things First: Developing Academic Competence in the First Year of College*. Research in Higher Education, 47 (2), 149–175. doi: https://doi.org/10.1007/s11162-005-8884-4
- Zepke, N., Leach, L., Butler, P. (2014). Student engagement: Students’ and teachers’ perceptions. Higher Education Research & Development, 33 (2), 386–398. doi: https://doi.org/10.1080/07294360.2013.832160
- Krause, K. L., Hartley, R., James, R., McInnis, C. (2005). The First-Year Experience in Australian Universities: Findings from a Decade of National Studies. Canberra: Australian Department of Education, Science and Training.
- Svalberg, A. M.-L. (2017). Researching language engagement; current trends and future directions. Language Awareness, 27 (1-2), 21–39. doi: https://doi.org/10.1080/09658416.2017.1406490
- Yew, E. H. J., Goh, K. (2016). Problem-Based Learning: An Overview of its Process and Impact on Learning. Health Professions Education, 2 (2), 75–79. doi: https://doi.org/10.1016/j.hpe.2016.01.004
- Dunleavy, J., Milton, P. (2009). What did you do in school today? Exploring the concept of student engagement and its implications for teaching and learning in Canada. Toronto: Canadian Education Association.
- Hockings, C., Cooke, S., Yamashita, H., McGinty, S., Bowl, M. (2008). Switched off? A study of disengagement among computing students at two universities. Research Papers in Education, 23 (2), 191–201. doi: https://doi.org/10.1080/02671520802048729
- Northey, G., Bucic, T., Chylinski, M., Govind, R. (2015). Increasing Student Engagement Using Asynchronous Learning. Journal of Marketing Education, 37 (3), 171–180. doi: https://doi.org/10.1177/0273475315589814
- Reschly, A. L., Appleton, J. J., Christenson, S. L. (2017). Student engagement at school and with learning: Theory and interventions. NASP Communiqué, 35 (8), 18–20.
- Datu, J. A. D., Yang, W., Valdez, J. P. M., Chu, S. K. W. (2018). Is facebook involvement associated with academic engagement among Filipino university students? A cross-sectional study. Computers & Education, 125, 246–253. doi: https://doi.org/10.1016/j.compedu.2018.06.010
- Kuh, G. D., Kenzie, J. L., Buckley, J. A., Bridges, B. K., Hayek, J. C. (2006). What Matters to Student Success: A Review of the Literature. Vol. 8. Washington: National Postsecondary Education Cooperative.
- Deng, R., Benckendorff, P., Gannaway, D. (2019). Learner engagement in MOOCs: Scale development and validation. British Journal of Educational Technology, 51 (1), 245–262. doi: https://doi.org/10.1111/bjet.12810
- Bond, M., Buntins, K., Bedenlier, S., Zawacki-Richter, O., Kerres, M. (2020). Mapping research in student engagement and educational technology in higher education: a systematic evidence map. International Journal of Educational Technology in Higher Education, 17 (1). doi: https://doi.org/10.1186/s41239-019-0176-8
- Masserini, L., Bini, M. (2020). Does joining social media groups help to reduce students’ dropout within the first university year? Socio-Economic Planning Sciences, 73. doi: https://doi.org/10.1016/j.seps.2020.100865
- Miller, C. J., Perera, H. N., Maghsoudlou, A. (2020). Students’ multidimensional profiles of math engagement: Predictors and outcomes from a self‐system motivational perspective. British Journal of Educational Psychology, 91 (1), 261–285. doi: https://doi.org/10.1111/bjep.12358
- Finn, A. N., Schrodt, P. (2016). Teacher discussion facilitation: a new measure and its associations with students’ perceived understanding, interest, and engagement. Communication Education, 65 (4), 445–462. doi: https://doi.org/10.1080/03634523.2016.1202997
- Davis, M., Dias-Bowie, Y., Greenberg, K., Klukken, G., Pollio, H. R., Thomas, S. P., Thompson, C. L. (2004). “A Fly in the Buttermilk”: Descriptions of University Life by Successful Black Undergraduate Students at a Predominately White Southeastern University. The Journal of Higher Education, 75 (4), 420–445. doi: https://doi.org/10.1080/00221546.2004.11772266
- Chiu, T. K. F. (2021). Student engagement in K-12 online learning amid COVID-19: A qualitative approach from a self-determination theory perspective. Interactive Learning Environments, 1–14. doi: https://doi.org/10.1080/10494820.2021.1926289
- Fredricks, J. A., Hofkens, T. L., Wang, M.-T.; Renninger, K. A., Hidi, S. E. (Eds.) (2019). Addressing the challenge of measuring student engagement. The Cambridge handbook of motivation and learning. Cambridge University Press, 689–712. doi: http://doi.org/10.1017/9781316823279.029
- Hiver, P., Al-Hoorie, A. H., Mercer, S. (2020). Student engagement in the language classroom. Multilingual Matters. doi: https://doi.org/10.21832/hiver3606
- Guadagnolo, G. (2020). Peer support can help student engagement in challenging times – if you know what works. WONKHE. Available at: https://wonkhe.com/blogs/peer-support-can-help-student-engagement-in-challenging-times-if-you-know-what-works/ Last accessed: 09.10.2022
- Pöysä, S., Poikkeus, A.-M., Muotka, J., Vasalampi, K., Lerkkanen, M.-K. (2020). Adolescents’ engagement profiles and their association with academic performance and situational engagement. Learning and Individual Differences, 82, 101922. doi: https://doi.org/10.1016/j.lindif.2020.101922
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Muntuwenkosi Chili, Jeremiah Madzimure
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.