Формування інформаційної культури викладачів в умовах військових закладів вищої освіти

Автор(и)

  • Лариса Вячеславівна Морозова Національна академія Національної гвардії України, Україна https://orcid.org/0000-0001-7332-8224

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2022.268179

Ключові слова:

інформаційна культура, викладач, чинники, критерії, психологічні аспекти, курсанти, військові заклади вищої освіти, проектно-рефлексивний підхід

Анотація

Подано методичні засади формування інформаційної культури викладачів в умовах військових закладів вищої освіти. Практичним результатом наукового дослідження статті стала система рекомендації керівництву військового закладу вищої освіти стосовно формування інформаційної культури викладачів в умовах військових закладів вищої освіти. Систематизовано ключові проблеми вдосконалення інформаційної поведінки педагога у військових закладах вищої освіти. Розглянуто внутрішні та зовнішні чинники становлення інформаційної культури викладачів військових закладів вищої освіти. Акцент дослідження зроблено на тому, що інформаційна культура педагога, як систематизована сукупність знань, умінь та навичок, що забезпечують оптимальне здійснення індивідуальної інформаційної діяльності, спрямованої на задоволення як професійних, так і непрофесійних потреб, є багаторівневою системою, що розвивається в часі. У роботі розглянуто сутність інформаційних потреб викладачів в умовах військових закладів вищої освіти. Окрема увага в даному дослідженні акцентується на тому, що на сьогодні в Україні немає державної концепції формування інформаційної культури. В роботі детально проаналізовані та розглянуті компоненти моделі інформаційної культури викладача в умовах військових закладів вищої освіти. Наведено сутність поняття педагогічних умов, які необхідні для проектування процесу навчання в умовах військових закладів вищої освіти і які сприяють розвитку інформаційної культури викладачів. Запропоновані основні чинники, які необхідні для виявлення педагогічних умов розвитку інформаційної культури в умовах військових закладів вищої освіти. Розглянуто основні дидактичні вимоги, що пред'являються інформаційним технологіям навчання для формування інформаційної культури викладачів. Запропоновано перелік критеріїв для оцінки рівня сформованості інформаційної культури викладача в умовах військових закладів вищої освіти. Наведено перелік організаційно-педагогічних умов у військовому закладі вищої освіти, які є необхідними для формування інформаційної культури викладача. Подано ключові етапи технологій формування інформаційної культури викладача. Розглянуто специфіку проектно-рефлексивного підходу до формування інформаційної культури викладачів і курсантів у військових закладах вищої освіти. Науковим результатом проведеного дослідження стали запропоновані методичні засади формування інформаційної культури викладачів в умовах військових закладів вищої освіти

Біографія автора

Лариса Вячеславівна Морозова, Національна академія Національної гвардії України

Старший викладач

Кафедра психології та педагогіки

Посилання

  1. Hrabovskyi Yevhen. (2015). Methods of Assessment and Diagnosis of the Quality of Knowledge in E-Learning. Journal of Communication and Computer, 12 (6), 286–296. doi: https://doi.org/10.17265/1548-7709/2015.06.002
  2. Losada, J., Raposo, J., Pan, A., Montoto, P., Alvarez, M. (2015). Optimization Techniques to Speed Up the Page Loading in Custom Web Browsers. 2015 IEEE 12th International Conference on E-Business Engineering. Beijing. doi: https://doi.org/10.1109/icebe.2015.12
  3. Sokolovskyi, S., Naumenko, M. (2018). Analysis of the features information flows management of logistic processes of the units of the National guardian departments of Ukraine. ScienceRise, 2, 19–21. doi: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2018.123606
  4. Diaz, P., Aedo, I., Montero, S. (2005). Web engineering in practice: a development case. Proceedings of the 5th WSEAS International Conference on Distance Learning and Web Engineering. Corfu: IASME, 140–145. Available at: https://www.researchgate.net/publication/242080427_Web_engineering_in_practice_a_development_case
  5. Hrabovskyi, Y., Fedorchenko, V. (2019). Development of the optimization model of the interface of multimedia edition. EUREKA: Physics and Engineering, 3, 3–12. doi: vhttps://doi.org/10.21303/2461-4262.2019.00902
  6. Gujari, R., Sahithi, C., Parihar, N. (2020). Academic search engine optimization. Journal of Critical Reviews, 7 (13), 1373–1376. doi: https://doi.org/10.31838/jcr.07.13.227
  7. Martins, P. V., Zacarias, M. (2017). A Web-based Tool for Business Process Improvement. International Journal of Web Portals, 9 (2), 68–84. doi: https://doi.org/10.4018/ijwp.2017070104
  8. Hrabovskyi, Y. (2019). Analysis of the use of multimedia components in modern mobile learning technologies. ScienceRise, 4, 46–50. doi: https://doi.org/10.15587/2313-8416.2019.164597
  9. Rai, P., Lal, A. (2016). Google PageRank Algorithm: Markov Chain Model and Hidden Markov Model. International Journal of Computer Applications, 138 (9), 9–13. doi: https://doi.org/10.5120/ijca2016908942
  10. Dikiy, A., Butenko, N., Valiavska, N., Naumenko, M., Saiensus, M., Nikitiuk, V. (2020). Formation of System of Logistic Service of the Enterprise in the Conditions of Market Relations. International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE), 8 (5), 5494–5499. doi: https://doi.org/10.35940/ijrte.e4816.018520
  11. Bhandari, D. (2017). Improving online visibility of the web pages with Search Engine Optimization. Laurea University of Applied Sciences. Available at https://www.semanticscholar.org/paper/Improving-online-visibility-of-the-web-pages-with-Bhandari/08c6755eefc5eaff2420cfe1c0c9ea587a501129

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-11-30

Як цитувати

Морозова, Л. В. (2022). Формування інформаційної культури викладачів в умовах військових закладів вищої освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (6(51), 13–17. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2022.268179

Номер

Розділ

Педагогічна освіта