Компетентності та технології удосконалення дистанційної професійної освіти: сучасна перспектива та підхід
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.282682Ключові слова:
дистанційна професійна освіта, компетенції, якісна інформація, інтерактивні методи, ефективне навчанняАнотація
Дистанційна професійна освіта набуває всесвітньої популярності завдяки стрімкому розвитку технологій і зростанню попиту на знання та навички. Пандемія COVID-19 ще більше прискорила перехід до онлайн-навчання, оскільки багато навчальних закладів були змушені призупинити очні заняття. Однак не всі викладачі та студенти були належним чином підготовлені, щоб адаптуватися до цієї глибокої зміни в освітньому ландшафті. Отже, існує нагальна потреба у вдосконаленні дистанційної професійної освіти шляхом зосередження уваги на розвитку компетенцій та впровадженні ефективних технологій, які гарантують найвищий рівень ефективності та результатів навчання.
Це дослідження має на меті вивчити компетенції та технології, які можуть підвищити ефективність дистанційної професійної освіти з сучасної точки зору. У статті подано комплексний огляд відповідної літератури, висвітлюючи проблеми та можливості, пов’язані з дистанційною освітою в цифрову еру. Ми далі досліджували компетенції, необхідні як педагогам, так і учням для забезпечення успішних результатів дистанційної освіти. Крім того, у статті розглядаються інноваційні технології та інструменти, які можна використовувати для покращення взаємодії, співпраці та інтерактивного навчання в дистанційній освіті. Спираючись на теоретичні основи та емпіричні дані, дослідження пропонує сучасний підхід, який поєднує визначені компетенції та технології для вдосконалення дистанційної професійної освіти. Результати цього дослідження пропонують цінну інформацію для педагогів і навчальних закладів, які прагнуть підвищити якість і ефективність дистанційної освіти в сучасному освітньому середовищі.
На завершення це дослідження представляє комплексну перспективу та підхід до покращення дистанційної професійної освіти шляхом культивування основних компетенцій та інтеграції інноваційних технологій. Використовуючи ці досягнення, навчальні заклади можуть надати учням високоякісний, гнучкий та інтерактивний досвід навчання, сприяючи їх професійному розвитку та кар’єрному росту в епоху цифрових технологій.
Посилання
- Gelles, L. A., Lord, S. M., Hoople, G. D., Chen, D. A., Mejia, J. A. (2020). Compassionate Flexibility and Self-Discipline: Student Adaptation to Emergency Remote Teaching in an Integrated Engineering Energy Course during COVID-19. Education Sciences, 10 (11), 304. doi: https://doi.org/10.3390/educsci10110304
- García-Morales, V. J., Garrido-Moreno, A., Martín-Rojas, R. (2021). The Transformation of Higher Education After the COVID Disruption: Emerging Challenges in an Online Learning Scenario. Frontiers in Psychology, 12. doi: https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.616059
- Lloyd-Jones, B. (2020). Developing Competencies for Emotional, Instrumental, and Informational Student Support During the COVID-19 Pandemic: A Human Relations/Human Resource Development Approach. Advances in Developing Human Resources, 23 (1), 41–54. doi: https://doi.org/10.1177/1523422320973287
- Alvarez, I., Guasch, T., Espasa, A. (2009). University teacher roles and competencies in online learning environments: a theoretical analysis of teaching and learning practices. European Journal of Teacher Education, 32 (3), 321–336. doi: https://doi.org/10.1080/02619760802624104
- Williams, P. E. (2003). Roles and Competencies for Distance Education Programs in Higher Education Institutions. American Journal of Distance Education, 17 (1), 45–57. doi: https://doi.org/10.1207/s15389286ajde1701_4
- Darabi, A. A., Sikorski, E. G., Harvey, R. B. (2006). Validated Competencies for Distance Teaching. Distance Education, 27 (1), 105–122. doi: https://doi.org/10.1080/01587910600654809
- Kashora, T., van der Poll, H. M., van der Poll, J. A. (2014). Evaluating the utility of a knowledge acquisition and construction framework for learning management systems. Proceedings of the e-Skills for Knowledge Production and Innovation Conference 2014. Cape Town, 161–172. Available at: http://proceedings.e-skillsconference.org/2014/e-skills161-172Kashora829.pdf
- Lopes, A. P. (2014). Learning management systems in higher education. Proceedings of EDULEARN14 Conference – IATED Publications. Available at: https://recipp.ipp.pt/handle/10400.22/4851
- Franco, D. C. (2022). Gamification as an engagement, learning and interaction strategy for distance education in Mozambique. Academic Voices, 71–81. doi: https://doi.org/10.1016/b978-0-323-91185-6.00010-0
- Leslie, H. J. (2019). Trifecta of Student Engagement: A framework for an online teaching professional development course for faculty in higher education. Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 13 (2), 149–173. doi: https://doi.org/10.1108/jrit-10-2018-0024
- Ferrer, J., Ringer, A., Saville, K., A Parris, M., Kashi, K. (2020). Students’ motivation and engagement in higher education: the importance of attitude to online learning. Higher Education, 83 (2), 317–338. doi: https://doi.org/10.1007/s10734-020-00657-5
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Koval Koval, Ilya Naumovich, Igor Dyadik
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.