Сприяння ідеальному уроку англійської мови як першої додаткової: перспектива лідерства

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.290577

Ключові слова:

англійська мова як перша додаткова, мультикультуралізм, багатомовність, різноманітність, мовні основи

Анотація

Системи освіти є результатом дії суспільних сил, і в суспільстві 21-го століття є промовисті тенденції, які включають зростання мультикультурних суспільств, високомобільне населення та зростання інформаційних і комунікаційних технологій. Таким чином, це дослідження має на меті дослідити як просувати ідеальний урок англійської першої додаткової мови (АМПД) у середній школі. Дослідники використовували аналіз розмов, оскільки це було якісне дослідження. Для участі в цьому дослідженні було обрано лише одну керівницю відділення мов, яка працює з іншими п’ятьма вчителями АМПД у своєму відділенні в одній середній школі у вибраному районі Південної Африки. Результати показують, що ідеальний клас АМПД – це той, де вчитель АМПД усвідомлює той факт, що присутність учнів з різним культурним і мовним походженням в одному класі може вплинути на процес викладання та навчання в класі АМПД. Це вимагає від вчителів АМПД дозволити учням опиратися на всі виміри свого життя, щоб інтерпретувати будь-яке завдання АМПД. Крім того, важливо оцінити сильні та слабкі сторони вчителів АМПД, щоб зробити навчання та кар’єрний розвиток можливим, щоб вони знали, як просувати ідеальні уроки АМПД. В інтересах школи – забезпечити постійне навчання та кар’єрний розвиток кожного викладача АМПД. Рівномірні перевірки продуктивності прояснюють сфери, де може знадобитися навчання, але вони також прояснюють унікальні мотиви, характерні для кожного вчителя АМПД. Кожного вчителя АМПД мотивують різні ресурси, наприклад, для деяких це можуть бути гроші або оплата рахунків. Розвиток персоналу заохочується, оскільки це допомагає формулювати навчальні цілі, визначати кроки, зроблені для досягнення навчальних цілей, створювати здоровий клімат у класі, сприяти спільному навчанню та використанню технологічних інструментів, підтримувати навчання, орієнтоване на учня, і утримувати учнів у класі АМПД, надаючи їм заохочувальний зворотній зв’язок

Біографії авторів

Kufakunesu Zano, Sefako Makgatho Health Sciences University

PhD in English, Research Associate

Department of Academic Literacy and Science Communication

Vimbai Mbirimi-Hungwe, Sefako Makgatho Health Sciences University

PhD in Applied Language Studies, Senior Lecturer

Department of Academic Literacy and Science Communication

Посилання

  1. Abrahams, F., Ruiters, R. R. (2003). Industrial psychology: Selected topics. Introduction to Psychology. Cape Town: UCT Press.
  2. Kramsch, C. (1998). Language and culture. Oxford: Oxford University Press.
  3. Byram, M., Golubeva, I., Hui, H., Wagner, M. (2016). From Principles to Practice in Education for Intercultural Citizenship. Tonawanda: Multilingual Matters. doi: https://doi.org/10.21832/9781783096565
  4. Phakeng, M. (2022). Failed policies, false promises bedevil multilingualism in SA. University of Cape Town Public Lecture. Available at: https://www.news.uct.ac.za/article/-2022-03-10-failed-policies-false-promises-bedevil-multilingualism-in-sa
  5. Webb, V. (1996). Language planning and politics in South Africa. International Journal of the Sociology of Language, 118 (1), 139–162. doi: https://doi.org/10.1515/ijsl.1996.118.139
  6. Facts and Figures. International Organisation of Migration. Available at: https://www.iom.int/resources/migration-facts-and-figures
  7. Steyn, H. J., Wolhuter, C. C. (2008). The education system and probable societal trends of the twenty-first century. Education systems of emerging countries: challenges of the 21st century. Noordbrug: Keurkopie.
  8. Magsino, R. F.; Roberts, L. W., Clifton, R. A. (Eds.) (1995). Multiculturalism in schools: Is multicultural education possible or justifiable? Crosscurrents: Contemporary Canadian Issues. Toronto: Nelson Canada, 253–270.
  9. Omidire, M. F. (2019). Multilingualism in the classroom: Teaching and Learning in a challenging context. UCT Press. doi: https://doi.org/10.58331/uctpress.41
  10. Sefotho, M. P.; Omidire, M. F. (Ed.) (2019). Effects of juxtaposing input and output languages in multilingual classrooms. Multilingualism in the classroom: Teaching and Learning in a challenging context. UCT Press.
  11. Mofosi, B., Matashu, M., Skhephe, M.; Sibanda, S., van Tonder, G. P., Dudu, W. T. (Eds.) (2022). Incorporating technology in education: A focus on flexible pedagogies. Recalibrating teacher training in African higher education institutions: A focus on 21st-century pedagogical challenges. Cape Town: AOSIS Books, 7–22. doi: https://doi.org/10.4102/aosis.2022.bk378.01
  12. Essel, H. B., Vlachopoulos, D., Adom, D., Tachie-Menson, A. (2021). Transforming higher education in Ghana in times of disruption: flexible learning in rural communities with high latency internet connectivity. Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 15 (2), 296–312. doi: https://doi.org/10.1108/jec-08-2020-0151
  13. Al-rahmi, W. M., Othman, M. S., Yusof, L. M., Musa, M. A. (2015). Using Social Media as a Tool for Improving Academic Performance through Collaborative Learning in Malaysian Higher Education. Review of European Studies, 7 (3), 265–275. doi: https://doi.org/10.5539/res.v7n3p265
  14. Buabeng-Andoh, C. (2012). Factors influencing teachers’ adoption and integration of information and communication technology into teaching: A review of the literature. International Journal of Education and Development using Information and Communication Technology, 8 (1), 136–155.
  15. du Plessis, E. (2020). Student teachers’ perceptions, experiences, and challenges regarding learner-centred teaching. South African Journal of Education, 40 (1), 1–10. doi: https://doi.org/10.15700/saje.v40n1a1631
  16. Du Toit, E. R. (2010). Planning your lesson. Pretoria: Van Schaik.
  17. Aziz, F., Quraishi, U., Shahid Kazi, A. (2018). Factors behind Classroom Participation of Secondary School Students (A Gender Based Analysis). Universal Journal of Educational Research, 6 (2), 211–217. doi: https://doi.org/10.13189/ujer.2018.060201
  18. Kochanski, J., Ledford, G. 2001. How to keep me: retaining technical professionals. Research Technology Management, 44 (3), 31–38. doi: https://doi.org/10.1080/08956308.2001.11671427
  19. Coetzee, S. A., van Niekerk, E. J., Wydeman, J. L., Mokoena, S. P. (2016). An educator’s guide to effective classroom management. Pretoria: Van Schaik Publishers.
  20. McBer, H. (2000). A model of teacher effectiveness. Report to the Department for Education and Employment. South Africa.
  21. Lemmer, E., Meier, C., Van Wyk, J. (2006). Multicultural education: An educator’s manual. Pretoria: Van Schaik Publishers.
  22. Louw, L. P., Du Toit, E. R. (2010). Help, I’m a student teacher! Skills development for teaching practice. Pretoria: Van Schaik.
  23. Z. C., S. (2019). Self-assessment: A learner-centred approach towards transforming traditional practices and building self-directed learners. South African Journal of Higher Education, 33 (5). doi: https://doi.org/10.20853/33-5-3586
  24. Majola, M. X. (2020). Exploring learner-centred approaches in Business Studies Grades 10-12. The Independent Journal of Teaching and Learning, 15 (1), 102–113.
  25. Huth, T. (2011). Conversation Analysis and Language Classroom Discourse. Language and Linguistics Compass, 5 (5), 297–309. doi: https://doi.org/10.1111/j.1749-818x.2011.00277.x
  26. Theron, P. F., Bothma, J. H. (1988). Riglyne vir die skoolhoof. Pretoria: Academica.
  27. Harasim, L. (2009). Learning theory and online technologies. New York: Routledge.
  28. McCombs, B. L., Whisler, J. S. (1997). The learner-centered classroom and school: strategies for increasing student motivation and achievement. San Francisco: Jossey-Bass.
  29. Williams, M., Burden, R. L. (1997). Psychology for language teachers: a social constructivist approach. New York: Cambridge University Press, 240.
  30. McInerney, D. M., McInerney, V. (2010). Educational psychology: constructing learning. Pearson Australia: Frenchs Forest, N.S.W.
  31. Mbunyuza-de Heer Menlah, M.; Taole, M. J. (Ed.) (2015). Mentor teachers for teaching practice. Teaching practice, perspectives and frameworks. Pretoria: Van Schaik, 127–143.
  32. Okeke, C., Abongdia, J., Olusola Adu, E., van Wyk, M., Wolhuter, C. (2016). Learn to Teach: A Handbook for Teaching Practice. South Africa: Oxford University Press.
  33. Adebola, O. O., Tsotetsi, C. T., Omodan, B. I. (2020). Enhancing Students’ Academic Performance in University System: The Perspective of Supplemental Instruction. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 19 (5), 217–230. doi: https://doi.org/10.26803/ijlter.19.5.13
  34. Brindley, J., Blaschke, L. M., Walti, C. (2009). Creating Effective Collaborative Learning Groups in an Online Environment. The International Review of Research in Open and Distributed Learning, 10 (3). doi: https://doi.org/10.19173/irrodl.v10i3.675
  35. Fayez, A., Al-Zu'be, M. (2013). The difference between the learner-centred approach and the teacher-centred approach in teaching English as a Foreign Language. Educational Research International, 2 (2), 24–31.
  36. Schweisfurth, M. (2015). Learner-centred pedagogy: Towards a post-2015 agenda for teaching and learning. International Journal of Educational Development, 40, 259–266. doi: https://doi.org/10.1016/j.ijedudev.2014.10.011
  37. Zano, K.; Sibanda, S, van Tonder, G. P., Dudu, W. T. (Eds.) (2022). Language as a right and language as a resource in multilingual South African higher educational institutions. Recalibrating teacher training in African higher education institutions: A focus on 21st-century pedagogical challenges. Cape Town: AOSIS Books, 159–176. doi: https://doi.org/10.4102/aosis.2022.bk378.08
  38. Zano, K. (2022). Translanguaging in an English First Additional Language context in the further education and training phase. EUREKA: Social and Humanities, 3, 40–48. doi: https://doi.org/10.21303/2504-5571.2022.002448
  39. Zano, K. (2020). For Children Without the Language of Feedback: Multilingualism in Promoting Peer and Teacher Feedback. Gender & Behaviour, 18 (2), 15541–15550.
  40. Zano, K. (2020). We Speak English in Sesotho: Multilingualism at Centre Stage in an English First Additional Language Classroom. Ponte Journal, 76 (8/1), 113–135. doi: https://doi.org/10.21506/j.ponte.2020.8.9

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-07-31

Як цитувати

Zano, K., & Mbirimi-Hungwe, V. (2023). Сприяння ідеальному уроку англійської мови як першої додаткової: перспектива лідерства. ScienceRise: Pedagogical Education, (4(55), 28–34. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2023.290577

Номер

Розділ

Педагогічна освіта