Впровадження досягнень системи моніторингу довкілля наукових установ в освітні програми

Автор(и)

  • Наталія Сергіївна Бордюг Житомирський національний агроекологічний університет бульвар Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70197

Ключові слова:

моніторинг довкілля, навчально-виховний процес, вищий навчальний заклад, науково-дослідні установи, компетентності

Анотація

У статті висвітлено особливості імплементації сучасних наукових знань і результатів дослідження наукових установ з екологічного моніторингу в освітні програми на прикладі навчальної дисципліни «Моніторинг довкілля». Визначено етапи підготовки викладача до компетентнісного підходу та удосконалено структуру та зміст дисципліни. Рекомендовано структурно-організаційні заходи формування фундаментально-наукових та спеціально-наукових компетентностей у майбутніх фахівців-екологів

Біографія автора

Наталія Сергіївна Бордюг, Житомирський національний агроекологічний університет бульвар Старий, 7, м. Житомир, Україна, 10008

Кандидат сільськогосподарських наук, старший викладач кафедри

Кафедра моніторингу навколишнього природного середовища

Посилання

  1. Nacional'na systema osvity dlja zbalansovanogo rozvytku. Vol. 3 (2012). Kyiv: Centr ekologichnoi' osvity ta informacii', 219.
  2. Osvita dlja stalogo rozvytku (2012). Nacional'na dopovid' (skorocheno). Available at: http://dea.gov.ua/chapter/osvita_dlya_stalogo_rozvitku_nacional4na_dopovid4_skorocheno
  3. Bogoljubov, V. M., Klymenko, M. O., Mokin, V. B., Prylypko, V. A. et. al; Bogoljubov, V. M. (Ed.) (2010). Monitoryng dovkillja. Vinitsa: VNTU, 232.
  4. Ridej, N. M.; Mel'nychuk, D. O. (Ed.) (2011). Stupeneva pidgotovka majbutnih ekologiv: teorija i praktyka. Kherson: Vydavnyctvo Oldi-pljus, 650.
  5. Kucherenko, I., Ridei, N., Natalia, B., Shofolov, D. (2015). Educational aspects of ecological monitoring teaching. «Trends in Education 2015». Czech Republi.
  6. Bordjug, N. S. (2016). Educational, scientific and administrative aspects of environmental monitoring system analysis. ScienceRise, 1/5 (18), 4–8. doi: 10.15587/2313-8416.2016.59068
  7. Ministerstvo ekologii' ta pryrodnyh resursiv. Available at: http://www.menr.gov.ua/
  8. NDU «Ukrai'ns'kyj naukovo-doslidnyj instytut ekologichnyh problem». Available at: http://www.niiep.kharkov.ua/
  9. Derzhavne pidpryjemstvo «Shidnoukrai'ns'kyj ekologichnyj instytut». Available at: http://euaeco.com
  10. Instytut agroekologii' ta pryrodokorystuvannja NAAN. Available at: http://www.agroeco.org.ua/
  11. Derzhavna ustanova «Instytut ohorony gruntiv Ukrai'ny. Available at: http://www.iogu.gov.ua/
  12. OKH bakalavra, naprjam pidgotovky 6.040106 «Ekologija, ohorona navkolyshn'ogo seredovyshha ta zbalansovane pryrodokorystuvannja» (2011). GSVO Ukrai'ny, zatverdzhenyj nakazom MONmolod'sportu vid 27.12.2011 r., № 1543.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-31

Як цитувати

Бордюг, Н. С. (2016). Впровадження досягнень системи моніторингу довкілля наукових установ в освітні програми. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (1), 4–7. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70197

Номер

Розділ

Педагогічна освіта