Концептуальна модель розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70205Ключові слова:
концептуальна модель, ІК-компетентність, учителі філологічних дисциплін, система післядипломної педагогічної освітиАнотація
У статті науково обґрунтовано та схарактеризовано концептуальну модель розвитку ІК-компетентності вчителів філологічних дисциплін протягом андрагогічного циклу в системі післядипломної педагогічної освіти, а саме: виділено основні підсистеми моделі; осмислено зв’язки між ними; особливості її формування й розвитку за двома стратегічними лініями; визначено основні завдання моделі та організаційно-педагогічні умови її ефективного функціонування
Посилання
- Chernikova, L. A. (2012). Rozvytok informatsiino-tekhnolohichnoi kompetentnosti vchyteliv u systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [The development of information technology competence of teachers in the system of postgraduate education]. Zaporizhzhia, 303.
- Holodiuk, L. S. (2009). Osnovni zasady formuvannia IKT-kompetentnosti vchytelia-predmetnyka [Basic principles of formation ICT competence subject teachers]. Postmetodyka, 4 (88), 41–45.
- Yonova, O. N. (2006). Model formyrovanyia ynformatsyonnoi kompetentnosty. ROIS. Available at: http://rois.loiro.ru/index.php?module=articles&action=view&cid=14&id=45
- Nazarenko, V. S. (2012). Rozvytok informatsiino-komunikatsiinykh kompetentnostei uchyteliv u systemi pisliadyplomnoi osvity [The development of information and communication competencies of teachers in the system of postgraduate education]. Kherson, 242.
- Ovcharov, A. V. Kontseptualnaia model podhotovky uchytelia-predmetnyka selskoi shkoly k yspolzovanyiu kompiuternykh tekhnolohyi v professyonalnoi deiatelnosty. Informacionnye tehnologii i obrazovanie. Available at: http://ito.edu.ru/2003/I/3/I-3-3407.html
- Soroko, N. V. (2012). Rozvytok informatsiino-komunkatsiinoi kompetentnosti vchyteliv filolohichnoi spetsialnosti v umovakh kompiuterno oriientovanoho seredovyshcha [The development of information and expertise komunkatsiynoyi philology teachers’ in terms of computer-based environment]. Kyiv, 256.
- Temerbekova, A. A. (2009). Formyrovanye ynformatsyonnoi kompetentnosty uchytelia v rehyonalnoi systeme dopolnytelnoho professyonalnoho obrazovanyia [Formation of information competence of teachers’ in the system rehyonalogy Professional Extended Education]. Moscow, 50.
- Temerbekova, A. A. (2009). Kontseptualnaia model formyrovanyia ynformatsyonnoi kompetentnosty uchytelia [Conceptual model of information competence of the teachers’]. Myr nauky, kultury, obrazovanyia, 2 (14), 128–132.
- Luniachek, V. E. (2010). Filosofski ta zahalnonaukovi pidkhody do pidhotovky mahistriv za spetsialnistiu «Derzhavne upravlinnia» do monitorynhu yakosti osvity [General scientific and philosophical approaches to preparing masters in specialty «Public Administration» to monitor the quality of education]. Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity, 28-29, 22–29.
- Dehtiarova, H. A. (2016). Osoblyvosti naukovykh pidkhodiv do rozvytku informatsiino-komunikatsiinoi kompetentnosti vchyteliv filolohichnykh dystsyplin u systemi pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity [Features of scientific approaches to the development of information- communication competence of teachers of linguistic disciplines in the system of postgraduate pedagogical education]. Scientific review, 1 (22), 55–72.
- Poliakova, R. F. Razvytye ynformatsyonnoi kompetentsyy uchytelia. Novaja shkola. Available at: http://novaya-shkola.su/pedagogam/sredne-obsche-obrazovanie/kabinet-direktora/razvitie-informacionoi-kompetenci-uchitelja.html
- Temerbekova, A. A.; Slastenina, V. A., Livanovoj, E. A. (Eds.) (2008). Teoretyko-metodolohycheskye podkhody k protsessu formyrovanyia ynformatsyonnoi kompetentnosty uchytelia [Theoretical and methodological approaches to the process of formation of information competence of the teachers’]. Problemy pedahohycheskoho obrazovanyia. Moscow: MPHU–MOSPY.
- Buhaichuk, Y. A.; Novikova, M. V. (Ed.) (2011). Osobennosty formyrovanyia ynformatsyonno-kommunykatsyonnoi kompetentnosty pedahoha [Features of formation of information and communication competence of the teachers’]. Dopolnytelnoe professyonalnoe obrazovanye v uslovyiakh modernyzatsyy. Yaroslavl: Yzd-vo YaHPU ym. K. D. Ushynskoho, 30–38.
- Sorochan, T. M., Danyliev, A. O., Diachenko, B. A., Rudina, O. M. (2013). Profesiinyi rozvytok kerivnykiv i pedahohichnykh pratsivnykiv zahalnoosvitnikh navchalnykh zakladiv u pisliadyplomnii pedahohichnii osviti rehionalnoho rivnia (za materialamy Luhanskoho oblasnoho instytutu pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity) [Professional development of managers and teaching staff in secondary schools of postgraduate education at the regional level (based Luhansk Regional Institute of Postgraduate Education)]. Luhansk: SPD Rieznikov V. S., 524.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Галина Анатоліївна Дегтярьова
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.