Вплив філософії кайдзен на розвиток особистісно-професійного середовища майбутнього фахівця
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70209Ключові слова:
вищий технічний навчальний заклад, професійна підготовка, філософія кайдзен, освітній аудит, ощадливе виробництвоАнотація
Актуальність дослідження полягає у вивченні особливостей трансформаційних змін в суспільстві щодо професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих технічних навчальних закладах; уточнені стратегії впровадження освітнього аудиту у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців як однієї з граней філософії кайдзен
Посилання
- Imai, M.; Adler, Y., Spehr, V. (Eds.) (2005). Gemba Kaizen: the Way to cost reduction and quality improvement. Moscow: Alpina Business Books, 346.
- Belyaeva, A. P. (1997). Integrative-modular pedagogical system of professional education. Sankt-Peterburg: Neva, 189.
- Educational auditing. Availabela at: http://orange.strf.ru/client/doctrine.aspx?ob_no=1770&cat_ob_no=244
- George, M.; Turko, S., Adler, J. (Eds.) (2005). Lean manufacturing + six Sigma: Combining six Sigma quality with lean production speed. Moscow: Alpina Business Books, 360.
- Lukina, T. (2007). Monitoring education quality as a system component of strategic management in education. Higher education of Ukraine. Thematic issue "Higher education of Ukraine in the context of integration into European educational space: education quality monitoring", 6, 402–408.
- Melezinek, A. (1997). Engineering pedagogy. Moscow: Publishing house of the Moscow state technical University, 190.
- Nekrasov, S. D. (2003). the Problem of assessing the quality of professional education specialist. University management: practice and analysis, 1, 24–28.
- Realsize European dowu kompetentnostnogo pahodu at visy skol of Ukraine (2009). Kyiv: Pedagogichna Dumka, 360.
- Fidel'man, G. N., Dedikov, S. V., Adle, Ju. P. (2005). Alternative management: the Path to global competitiveness. Moscow: Alpina Business Books, 186.
- Grow, Ye. M. (2006). Department of navchalna mortgage. Kyiv: Knowledge, 365.
- Efremova, N. F. (2004). Educational audit of the quality of the educational process and its results. Standards and monitoring in education, 5, 19–22.
- Yermakova, S. S. (2011). Theoretical-methodical bases of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational institutions. Odessa: «InPress», 358.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Svitlana Yermakova
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.