Вплив філософії кайдзен на розвиток особистісно-професійного середовища майбутнього фахівця

Автор(и)

  • Svitlana Yermakova Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дидріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70209

Ключові слова:

вищий технічний навчальний заклад, професійна підготовка, філософія кайдзен, освітній аудит, ощадливе виробництво

Анотація

Актуальність дослідження полягає у вивченні особливостей трансформаційних змін в суспільстві щодо професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих технічних навчальних закладах; уточнені стратегії впровадження освітнього аудиту у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців як однієї з граней філософії кайдзен

Біографія автора

Svitlana Yermakova, Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дидріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра філософії, політології, психології та права

Посилання

  1. Imai, M.; Adler, Y., Spehr, V. (Eds.) (2005). Gemba Kaizen: the Way to cost reduction and quality improvement. Moscow: Alpina Business Books, 346.
  2. Belyaeva, A. P. (1997). Integrative-modular pedagogical system of professional education. Sankt-Peterburg: Neva, 189.
  3. Educational auditing. Availabela at: http://orange.strf.ru/client/doctrine.aspx?ob_no=1770&cat_ob_no=244
  4. George, M.; Turko, S., Adler, J. (Eds.) (2005). Lean manufacturing + six Sigma: Combining six Sigma quality with lean production speed. Moscow: Alpina Business Books, 360.
  5. Lukina, T. (2007). Monitoring education quality as a system component of strategic management in education. Higher education of Ukraine. Thematic issue "Higher education of Ukraine in the context of integration into European educational space: education quality monitoring", 6, 402–408.
  6. Melezinek, A. (1997). Engineering pedagogy. Moscow: Publishing house of the Moscow state technical University, 190.
  7. Nekrasov, S. D. (2003). the Problem of assessing the quality of professional education specialist. University management: practice and analysis, 1, 24–28.
  8. Realsize European dowu kompetentnostnogo pahodu at visy skol of Ukraine (2009). Kyiv: Pedagogichna Dumka, 360.
  9. Fidel'man, G. N., Dedikov, S. V., Adle, Ju. P. (2005). Alternative management: the Path to global competitiveness. Moscow: Alpina Business Books, 186.
  10. Grow, Ye. M. (2006). Department of navchalna mortgage. Kyiv: Knowledge, 365.
  11. Efremova, N. F. (2004). Educational audit of the quality of the educational process and its results. Standards and monitoring in education, 5, 19–22.
  12. Yermakova, S. S. (2011). Theoretical-methodical bases of monitoring of professional preparation of future teachers of higher technical educational institutions. Odessa: «InPress», 358.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-31

Як цитувати

Yermakova, S. (2016). Вплив філософії кайдзен на розвиток особистісно-професійного середовища майбутнього фахівця. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (1), 27–31. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70209

Номер

Розділ

Педагогічна освіта