Стратегія здоров'язбереження в реалізації ергономічного підходу до організації підготовки майбутніх учителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70211Ключові слова:
здоров'язбереження, педагогічна ергономіка, ергономічний підхід, майбутні вчителі початкової школиАнотація
Стаття присвячена актуальній проблемі збереження здоров’я сучасної студентської молоді. Увагу акцентовано на впровадженні здоров’язбережувальних підходів, зокрема на ергономічному, в освітній процес педагогічних університетів. Представлено змістові позиції педагогічної ергономіки як галузі педагогічної науки. Розкрито й проаналізовано сутність та основні положення реалізації ергономічного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи
Посилання
- Dudko, S. G. (2015). Didaktichni zasadi formuvannya zdorov'yazberezhuvalnogo navchalnogo seredovischa pochatkovoyi shkoli [Didactic bases of formation health espiriualidad learning environment of elementary school]. Kyiv, 258.
- On higher education «Law of Ukraine of 1 Jul. 2014, № 1556-VII». The Verkhovna Rada of Ukraine (2014). Government courier, 146, 7–18. Available at: http://vnz.org.ua/zakonodavstvo/111-zakon-ukrayiny-pro-vyschu-osvitu
- Proekt Zakonu pro osvitu (2015). Verhovna Rada Ukrai'ny. Available at: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=57141
- Novikov, A. M., Novikov, D. A. (2013). Metodologiya: slovar sistemyi osnovnyih ponyatiy [Methodology: dictionary of basic concepts]. Moscow: Librokom, 208.
- Volovichenko, A. I. (1987). Sovershenstvovanie organizatsii trudovogo obucheniya v shkolnyih masterskih [Improving the organization of labor training in school workshops]. Kyiv: Soviet School, 208.
- Safin, R. S. (2001). Proektirovanie ergonomicheskih tehnologiy obucheniya studentov inzhenerno-stroitelnyih spetsialnostey [Design of ergonomic technology of teaching students of engineering specialties]. Kazan, 309.
- Voronina, E. V. (2001). Realizatsiya ergonomicheskogo podhoda v obrazovatelnom protsesse sovremennoy shkolyi [The implementation of ergonomic approach to the educational process of modern school]. Moscow, 180.
- Skidan, S. A. (1998). Ergonomicheskie osnovyi uchebnogo protsessa v vyisshey shkole [Ergonomic basis of the academic process in higher education]. Kyiv, 222.
- Kriulina, A. A. (2003). Ergodizayn obrazovatelnogo prostranstva (Razmyishleniya psihologa) [Ergodesign educational space (Reflections of a psychologist)]. Moscow: PER SE, 192.
- Baetova, D. R. (2007). Postroenie informatsionno-predmetnoy sredyi uchebnogo kabineta vuza na osnove ergonomicheskogo pohoda [Building the information-subject environment of the educational office of the University on the basis of ergonomic trekking]. Omsk, 197.
- Ryabova, E. V., Yankevich, I. E., Denikina, Yu. V. (2014). Ergonomicheskiy podhod k obucheniyu slaboslyishaschih podrostkov [Ergonomic approach to teaching hearing-impaired adolescents]. In the world of scientific discovery, 3.1 (51), 460–470.
- Smith, T. J. (2007). The ergonomics of learning: educational design and learning performance. Ergonomics, 50 (10), 1530–1546. doi: 10.1080/00140130701587608
- Karapuzova, N. D., Zimnitsya, E. A., Pomogaybo, V. M. (2012). Osnovi pedagogichnoyi ergonomiki [Fundamentals of educational ergonomics]. Kyiv: Akademvidav, 192.
- Lozova, V. I. (Ed.) (2011). Hrestomatiya z pedagogiki vischoyi shkoli [Readings in education high school]. Kharkiv: Virovets A. P. «Apostrophe», 408.
- Gryazeva, E. D., Kuznetsov, O. Yu., Petrova, G. S. (2013). Gigiena uchebnogo truda studentov [Hygiene educational work of the students]. Tula: TSU, 158.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Дмитрівна Карапузова, Євгенія Анатоліївна Починок
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.