Використання досвіду індивідуалізації вищої освіти США в Україні

Автор(и)

  • Олександр Петрович Лещинський Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006, Україна https://orcid.org/0000-0002-6626-6093
  • Людмила Іванівна Білик Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006, Україна https://orcid.org/0000-0003-3802-6145
  • Інгріда Альгімантівна Чемерис Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006, Україна https://orcid.org/0000-0002-0664-8508

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70218

Ключові слова:

індивідуалізація змісту навчання, США, вища освіта України, магістр прикладної лінгвістики

Анотація

Розглядається проблема створення індивідуалізованих навчальних програм. Результати проведеного опитування свідчать про існування потреби в індивідуалізації змісту вищої освіти та готовності навчатися у відповідних програмах. Пошук шляхів індивідуалізації вищої освіти проводиться на основі порівняльного аналізу навчальних планів за спеціальністю “прикладна лінгвістика” у США та Україні. Розглядаються шляхи використання американського досвіду з метою удосконалення змісту навчання в Україні. 

Біографії авторів

Олександр Петрович Лещинський, Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра загальної екології, педагогіки і психології

Людмила Іванівна Білик, Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра загальної екології, педагогіки і психології

Інгріда Альгімантівна Чемерис, Черкаський державний технологічний університет бул. Шевченка, 460, м. Черкаси, Україна, 18006

Кандидат біологічних наук, доцент

Кафедра загальної екології, педагогіки і психології

Посилання

  1. Kumral, O. (2016). A Trial for Curriculum Development: The Effect of Educational Philosophy Curriculum on the Attitudes towards Course and Educational Views. Journal of Education and Training Studies, 4 (3). doi: 10.11114/jets.v4i3.1384
  2. Mohammad, H., Mohammad, P. (2015). Choice-Based Credit System in India: Pros and Cons. Journal of Education and Practice, 6 (25), 30–33.
  3. Fahrutdinova, Je. Z. (2012). Koncepcija kouchinga kak model' orientira studenta SShA na dostizhenie ustojchivo-vysokogo razvitija kachestva obrazovanija. obrazovanie XXI veka: strategii i perspektivy razvitija, mezhdunarodnoe sotrudnichestvo. Novosibirsk, 165–167.
  4. Sazonov, B. A. (2011). Individual'no-orientirovannaja organizacija uchebnogo processa kak uslovie modernizacii vysshego obrazovanija. Vysshee obrazovanie v Rossii, 4, 10–24.
  5. Zvarych, I. (2004). Ocinjuvannja znan' studentiv z inozemnoi' movy u vyshhyh zakladah osvity Ukrai'ny i USA. Ridna shkola, 11, 76–79.
  6. Pasynkova, I. V. (2005). Systema pidgotovky bakalavriv gumanitarnyh nauk z inozemnoi' movy v universytetah USA. Kyiv, 20.
  7. Remizanceva, K. O. (2006). Systema kredytiv u vyshhij shkoli USA. Problemy inzhenerno-pedagogichnoi' osvity. Kharkiv, 136–141.
  8. Shul'gina, V. I. Prykladna lingvistyka jak navchal'na ta naukova special'nist'. Berdjans'kyj derzhavnyj pedagogichnyj universytet. Available at: http://www.bdpu.org/scientific_published/akt_probl_sl_filol-12/1.doc
  9. Shpak, V. K., Shul'gina, V. I. (2006). Suchasna prykladna lingvistyka: tradycii', naprjamky ta perspektyvy. Guman. visn. Cherk. derzh. tehn. Univ, 10, 422–424.
  10. Top Applied Linguistics Programs. Departments (US only). Available at: http://www.appliedlinguistics.org/applied-linguistics-MA-PhD.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-05-31

Як цитувати

Лещинський, О. П., Білик, Л. І., & Чемерис, І. А. (2016). Використання досвіду індивідуалізації вищої освіти США в Україні. ScienceRise: Pedagogical Education, (5 (1), 62–67. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.70218

Номер

Розділ

Педагогічна освіта