Управління якістю загальної середньої освіти на регіональному рівні: теоретичний аспект

Автор(и)

  • Світлана Федорівна Одайник КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» вул. Покришева, 41, м. Херсон, Україна, 73034, Україна https://orcid.org/0000-0002-5675-0359

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.71533

Ключові слова:

якість освіти, управління якістю загальної середньої освіти, моніторинг якості освіти, регіональна система освіти

Анотація

У статті обґрунтовано проблему управління якістю загальної середньої освіти на регіональному рівні; зазначено, що сучасна система управління освітою має враховувати регіональні особливості в організації навчально-виховного процесу; доведено, що здійснення моніторингу дасть можливість органам управління одержати об’єктивну інформацію про рівень якості освіти в регіоні та використати її для корекції діяльності в навчальних закладах

Біографія автора

Світлана Федорівна Одайник, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» вул. Покришева, 41, м. Херсон, Україна, 73034

Кандидат педагогічних наук, доцент, проректор з питань зовнішнього оцінювання та моніторингу якості освіти

Кафедра педагогіки, менеджменту освіти й інноваційної діяльності

Посилання

  1. Bereznyak, E. S. (1996). Realization of principle of democratization in management activity of director of school. Kyiv: ISDO, 64.
  2. Boulakh, І. E.; Boulakh, І. E. (Ed.) (2002). Notion of quality in education. System of monitoring and assessment of quality of education. Kyiv, 139.
  3. Vastchenkо, L. М. (2005). Management of innovative processes in general secondary education of a region. Kyiv: Publishing organization «Tyrazh», 380.
  4. Danylenkо, L. І.; Kremen’, V. G. (Ed.) (2008). Management in education. Encyclopedia of education. Кyiv: Khyncom Inter, 1036.
  5. El’nikovа, G. V. (1999). Scientific bases of development of management by general secondary education in the region. Kharkiv: DАККО, 303.
  6. Коnarzhevskiy, Yu. А. (1999). Management and interschool management. Мoscow: Educational center « Pedagogic search», 224.
  7. Loukina, T. O. (2004). State management by quality of general secondary education in Ukraine. Кyiv, 342.
  8. Lyashenkо, О. V. (2007). Organizational and methodical principles of monitoring of quality of education. Pedagogy and psychology, 2, 34–40.
  9. Panasyuk, V. (2007). Usage of experience of management by quality of education. Textbook for director, 8, 42–51.
  10. Pykel’na, V. S. (2004). Management by school in two parts. Chep. 1. Kharkiv: Publishing group «Basis», 112.
  11. Potashnyk, М. М. (1990). Democratization of management by school. Мoscow: Knowledge, 77.
  12. Soubetto, А. (2000). Quality of education: problems of assessment and monitoring. Education, 2, 62–66.
  13. Таlyzin, М. (2006). Problems of quality of education. Кyiv: Scientific thought, 112.
  14. Yakhnin, Ya. K. (2006). Contemporary approaches to quality of education. Кyiv: Scientific thought, 143.
  15. Кravchenkо, Yu., Lebedev, О. (2007). Quality of education – factor of growth of quality of life. Standards and quality, 6, 20–22.
  16. Bоrysovа, E. (2003). Quality of education and place of higher school in the society. Аlmа-mater, 11, 27–33.
  17. Zaychouk, V. (2009). Management of quality of education as component of State educational policy. Pedagogy and psychology, 1, 56–78.
  18. Novikova, М. M. (2007). Regional management: brief of lectures. Kharkiv: KNАМG, 94.
  19. Vastchenko, L., Zhebrovs’kiy, B. (Eds.) (2001). Pedagogical innovations of capital’s education: theory and practice. Кyiv: КМPU, 348.
  20. Мestchaninov, О. P. (2006). Methodic of assessment of development of University education. Мykolaiv: Ed. МSHU named after Petro Моguila, 96.
  21. Loukina, Т. О. (2006). Monitoring of quality of education: theory and practice. Кyiv: «School world», Ed. L. Galitsina, 128.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Одайник, С. Ф. (2016). Управління якістю загальної середньої освіти на регіональному рівні: теоретичний аспект. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (2), 11–16. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.71533

Номер

Розділ

Педагогічна освіта