Методика викладання дисципліни «Ендокринологія» за допомогою застосування кейс-технологій

Автор(и)

  • Ольга Вікторівна Лахно Харківський національний медичний університет пр. Науки, 4, м. Харків, Україна, 61022, Україна https://orcid.org/0000-0002-1053-9718

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72715

Ключові слова:

кейс, технологія, метод, методика, дисципліна, внутрішня медицина

Анотація

У роботі було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Ендокринологія» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розроблена методика викладання дисципліни «Ендокринологія» за допомогою кейс-технологій.

Експериментально підтверджено підвищення показників ефективності навчального процесу і таким чином обґрунтовано доцільність використання розробленої методики при викладанні дисципліни «Ендокринологія»

Біографія автора

Ольга Вікторівна Лахно, Харківський національний медичний університет пр. Науки, 4, м. Харків, Україна, 61022

Кандидат медичних наук, доцент

Кафедра внутрішньої медицини № 3

Посилання

  1. Barahsanova, E. F., Mordovskaja, A. V., Panina, S. V. (2012). Scientific and methodological support of basic educational program for graduate students through case-technology. Philosophy of Education, 1, 187–192.
  2. Sokol, O. M. (2015). Zastosuvannja aktyvnyh metodiv navchannja jak sposib pidvyshhennja navchal'no-piznaval'noi' dijal'nosti studentiv-medykiv. Urgent Problems of Science and Practice in the XXI Century. United Kingdom, London, 55–59.
  3. Eremin, A. S. (2010). Development and testing of cases: especially the development of case studies, the choice of the main features of the case, the plan and the text of the case. Innovations in Education, 3, 15–36.
  4. Zhigiley, I. M. (2012). Formation of professional competence by means of case-method in Higher Education. Teacher of XXI century, 1, 29–36.
  5. Nelovkіna-Bernal, O. A. (2010). Pedagogіchnі minds formuvannya profesіynoї spryamovanostі studentіv medichnih spetsіalnostey. News іmenі Luhansk Taras Shevchenko, 10 (197), 12–21.
  6. Psihologіya i pedagogy. Carrying іndivіdualnogo zanyattya method for specific analіzu The Teaching situatsіy (case study) (2012). Lviv: LІBS UBS NBU, 145.
  7. Amaratunga, D., Baldry, D. (2001). Case study methodology as a means of theory building: performance measurement in facilities management organisations. Work Study, 50 (3), 95–105. doi: 10.1108/00438020110389227
  8. Cameron, A., Trudel, M., Titah, R., Leger, P., Blakey, P. (2012). The live teaching case: a new IS method and its application. Journal of Information Technology Education, 11, 27–42.
  9. Kelly, G. A. (1955). The psychology of personal constructs. Vol. 1. A theory of personality. N.Y.: Norton, 556.
  10. Feagin, J., Orum, A., Sjoberg, G. (1991). A case for case study. NC: University of North Carolina Press, 98.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Лахно, О. В. (2016). Методика викладання дисципліни «Ендокринологія» за допомогою застосування кейс-технологій. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (2), 47–50. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72715

Номер

Розділ

Педагогічна освіта