Методика викладання дисципліни «Ендокринологія» за допомогою застосування кейс-технологій
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72715Ключові слова:
кейс, технологія, метод, методика, дисципліна, внутрішня медицинаАнотація
У роботі було проаналізовано можливості застосування кейс-технологій навчання у процесі викладання дисципліни «Ендокринологія» і визначено педагогічні цілі, основні напрямки, принципи та форми їх застосування, методи навчання. Розроблена методика викладання дисципліни «Ендокринологія» за допомогою кейс-технологій.
Експериментально підтверджено підвищення показників ефективності навчального процесу і таким чином обґрунтовано доцільність використання розробленої методики при викладанні дисципліни «Ендокринологія»
Посилання
- Barahsanova, E. F., Mordovskaja, A. V., Panina, S. V. (2012). Scientific and methodological support of basic educational program for graduate students through case-technology. Philosophy of Education, 1, 187–192.
- Sokol, O. M. (2015). Zastosuvannja aktyvnyh metodiv navchannja jak sposib pidvyshhennja navchal'no-piznaval'noi' dijal'nosti studentiv-medykiv. Urgent Problems of Science and Practice in the XXI Century. United Kingdom, London, 55–59.
- Eremin, A. S. (2010). Development and testing of cases: especially the development of case studies, the choice of the main features of the case, the plan and the text of the case. Innovations in Education, 3, 15–36.
- Zhigiley, I. M. (2012). Formation of professional competence by means of case-method in Higher Education. Teacher of XXI century, 1, 29–36.
- Nelovkіna-Bernal, O. A. (2010). Pedagogіchnі minds formuvannya profesіynoї spryamovanostі studentіv medichnih spetsіalnostey. News іmenі Luhansk Taras Shevchenko, 10 (197), 12–21.
- Psihologіya i pedagogy. Carrying іndivіdualnogo zanyattya method for specific analіzu The Teaching situatsіy (case study) (2012). Lviv: LІBS UBS NBU, 145.
- Amaratunga, D., Baldry, D. (2001). Case study methodology as a means of theory building: performance measurement in facilities management organisations. Work Study, 50 (3), 95–105. doi: 10.1108/00438020110389227
- Cameron, A., Trudel, M., Titah, R., Leger, P., Blakey, P. (2012). The live teaching case: a new IS method and its application. Journal of Information Technology Education, 11, 27–42.
- Kelly, G. A. (1955). The psychology of personal constructs. Vol. 1. A theory of personality. N.Y.: Norton, 556.
- Feagin, J., Orum, A., Sjoberg, G. (1991). A case for case study. NC: University of North Carolina Press, 98.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Вікторівна Лахно

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




