Експлікація єврейських виховних традицій у принципах педагогіки свободи

Автор(и)

  • Alla Mykolayivna Rastrygina Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кіровоград, Україна, 25006, Україна https://orcid.org/0000-0002-4393-2831

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72810

Ключові слова:

педагогіка свободи, принципи педагогіки свободи, єврейська сім'я, єврейські виховані традиції

Анотація

У статті розглядається експлікація найбільш характерних рис єврейського виховання дітей у принципах педагогіки свободи. Порівняння інваріантних принципів педагогіки свободи і особливостей єврейського виховання демонструє їхню глибинну єдність і призводить до висновку, що педагогіка свободи, не будучи повністю автономним явищем, генетично пов'язана з єврейським вихованням, яке орієнтоване на цінності свободи

Біографія автора

Alla Mykolayivna Rastrygina, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка вул. Шевченка, 1, м. Кіровоград, Україна, 25006

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра вокально-хорових дисциплін та методики музичного виховання

Посилання

  1. Rastrygina, A. M. (2004). The development of the theory of free education in national and foreign pedagogy in late XIX – early XX century. Kyiv.
  2. Barylo, O. A. (2012). Modern Pedagogical Activity in the Context of the Ideas of the Theory of Free Upbringing (on the examples of nursery school work). Scientific Notes of Nizhyn State University named after M. Gogol, 12.
  3. Moskalenko, O. M. (2013). The idea of harmonic child education in the concept of philanthropy (the end of XVIII – the first half of the XIX century). Kirovograd, 20.
  4. Gerkerova, О. (2011). The idea of family education based on Jewish ethnopedagogy (late XIX – early XX century). Yalta, 20.
  5. UKRAINEJUDAICA: The truth about the ukrainian-russian relations (2010). Messiah committee. Available at: http://www.messcom.org.ua/2010/05/26/2593/
  6. Knoring, L. (2011). The Jewish phenomenon. Zametki po evrejskoj istorii, 11. Available at: http://berkovich-zametki.com/2011/Zametki/Nomer11/Knoring1.php
  7. Zhytomyrs’ka, T. M. (2013). Multicultural education of students at schools of general education in Ukrainian Podunavia (the second half of the XX century). Kirovograd, 20.
  8. Davidovich, N. (2014). Educational Challenges in a Multicultural Society: The Case of Israel. Modern tendencies in pedagogical education and science of Ukraine and Israil: the way to integration. Ariel, Israel.
  9. Chernova, L. (2002). Bridge over the precipice” (Family as a guardian of Jewish identity and the mirror of assimilation. The fate of Jewish spiritual and material heritage in the twentieth century. Kyiv: Judaica Institute.
  10. Meir, I. (2015). Jewish Family today. DAAT. Available at: http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/sde_chem
  11. Ginsberg, R. B. (2015). Children and freedom of choice. Migdal' Times, 129. Available at: http://www.migdal.org.ua/times/129/29992
  12. Solberg, S. (2015). Psychological sight on Jewish upbringing. DAAT. 2015. Abailable at: http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/sde_chem/solberg.htm
  13. Feller, M. (2010). The truth about Ukrainian-Jewish relations. Messiah committee.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-06-30

Як цитувати

Rastrygina, A. M. (2016). Експлікація єврейських виховних традицій у принципах педагогіки свободи. ScienceRise: Pedagogical Education, (6 (2), 51–57. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.72810

Номер

Розділ

Педагогічна освіта