Роль вчителя інформатики у побудові інформаційно-освітнього середовища школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.73994Ключові слова:
навчальний процес, організація навчального процесу, учитель інформатики, інформаційно-освітнє середовищеАнотація
Важливим кроком в реалізації формування в учнів компетентностей необхідних для успішного життя в сучасному суспільстві в межах навчального закладу стає створення інформаційно-освітнього середовища (ІОС). У статті розглянуто структуру інформаційно-освітнього середовища Херсонського фізико-технічного ліцею, його особливості, функціональні можливості для різних учасників освітнього процесу з відповідними рівнями доступуПосилання
- Spivakovsky, O. V., Petukhova, L. E., Kotkova, V. V. (2014). Filosofiia trysubiektnoi dydaktyky v systemi pidhotovky maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv [Philosophy trysub'yektnoyi didactics in training future elementary school teacher at the school]. Computer and family, 3, 7–11.
- Bykov, V. Iu.; Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Komp’iuteryzatsiia osvity. Sciences of Ukraine [Computerization of Education. Sciences of Ukraine]. Kyiv: Yurinkom Inter, 410–412.
- Protsenko, G. A. (2012). Proektuvannya InformatsIynogo prostoru zagalnoosvItnogo navchalnogo zakladu [Design of information space of educational institutions]. Kyiv, 20.
- Rakitinа, Ye., Lyskova V. (1999). Informatsionnyie polya v uchebnoy deyatelnosti [Information fields in the educational activity]. Informatics and Education, 1, 19–25.
- Ilchenko, O. (2002). Organizatsionno-pedagogicheskie usloviya setevogo obucheniya [Organizational-pedagogical conditions of the network of training]. Moscow, 190.
- Andreev, A. (2004). Nekotoryie problemyi pedagogiki v sovremennyih informatsionno-obrazovatelnyih sredah [Some problems of pedagogy in modern information and education media]. Innovations in Education, 6, 98–113.
- Yasvin, V. A. (2001). Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proektirovaniyu [Educational environment: from modeling to design]. Moscow: Smysl, 366.
- Shakhina, I. Y.; Tovazhnjans'kyj, L. L., Romanovs'kyj, O. G. (Eds.) (2013). Viznachennya I napryami stvorennya InformatsIynogo osvItnogo seredovischa [Determination and direction of development of information educational environment]. Problems and prospects of forming national humanitarian-technical elite. Kharkiv: NTU "HPI", 36-37 (40-41), 245–255.
- Yong-Sang, C. (2011). Diversifikatsiya uchebnyih platform [Diversification of learning platforms]. Analytical note. Moscow: UNESCO Institute for information technologies in education, 12.
- Andreev, A. A., Rubyn, Iu. V., Tytarev, L. H. (2001). The Department in the system of open education. Education in the information age. Moscow: MESY, 90–100.
- Lazareva, Y. A. Distance learning in an educational environment. Available at: http://www.iiorao.ru/iio/pages/izdat/ison/publication/ison_2012/num_10_2012/Lazareva.pdf
- Kechyev, L. N., Putylov, H. P., Tumkovskyi, S. R. Information educational environment of a technical University. CNewsAnalytyka. Available at: http://www.cnews.ru/reviews/free/edu/it_russia/institute.shtml
- Shovkun, V.; Spivakovs'kyj, O. V. (Ed.) et. al. (2015). Pidgotovka maybutnogo vchitelya Informatiki do roboti v umovah suchasnogo InformatsIyno-osvItnogo seredovischa shkoli [Training of future teacher of informatics to work in modern information and educational environment of school]. Information Technologies in Education. Kherson: Vyd-vo HDU, 23, 136–146.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Віталій Віталійович Шовкун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.