Роль вчителя інформатики у побудові інформаційно-освітнього середовища школи

Автор(и)

  • Віталій Віталійович Шовкун Херсонський фізико-технічний ліцей при Херсонському національному технічному університеті та Дніпропетровському національному університеті Херсонської міської ради вул. Залаегерсег, 39, м. Херсон, Україна, 73008, Україна https://orcid.org/0000-0003-3393-3387

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.73994

Ключові слова:

навчальний процес, організація навчального процесу, учитель інформатики, інформаційно-освітнє середовище

Анотація

Важливим кроком в реалізації формування в учнів компетентностей необхідних для успішного життя в сучасному суспільстві в межах навчального закладу стає створення інформаційно-освітнього середовища (ІОС). У статті розглянуто структуру інформаційно-освітнього середовища Херсонського фізико-технічного ліцею, його особливості, функціональні можливості для різних учасників освітнього процесу з відповідними рівнями доступу

Біографія автора

Віталій Віталійович Шовкун, Херсонський фізико-технічний ліцей при Херсонському національному технічному університеті та Дніпропетровському національному університеті Херсонської міської ради вул. Залаегерсег, 39, м. Херсон, Україна, 73008

Викладач

Посилання

  1. Spivakovsky, O. V., Petukhova, L. E., Kotkova, V. V. (2014). Filosofiia trysubiektnoi dydaktyky v systemi pidhotovky maibutnoho vchytelia pochatkovykh klasiv [Philosophy trysub'yektnoyi didactics in training future elementary school teacher at the school]. Computer and family, 3, 7–11.
  2. Bykov, V. Iu.; Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Komp’iuteryzatsiia osvity. Sciences of Ukraine [Computerization of Education. Sciences of Ukraine]. Kyiv: Yurinkom Inter, 410–412.
  3. Protsenko, G. A. (2012). Proektuvannya InformatsIynogo prostoru zagalnoosvItnogo navchalnogo zakladu [Design of information space of educational institutions]. Kyiv, 20.
  4. Rakitinа, Ye., Lyskova V. (1999). Informatsionnyie polya v uchebnoy deyatelnosti [Information fields in the educational activity]. Informatics and Education, 1, 19–25.
  5. Ilchenko, O. (2002). Organizatsionno-pedagogicheskie usloviya setevogo obucheniya [Organizational-pedagogical conditions of the network of training]. Moscow, 190.
  6. Andreev, A. (2004). Nekotoryie problemyi pedagogiki v sovremennyih informatsionno-obrazovatelnyih sredah [Some problems of pedagogy in modern information and education media]. Innovations in Education, 6, 98–113.
  7. Yasvin, V. A. (2001). Obrazovatelnaya sreda: ot modelirovaniya k proektirovaniyu [Educational environment: from modeling to design]. Moscow: Smysl, 366.
  8. Shakhina, I. Y.; Tovazhnjans'kyj, L. L., Romanovs'kyj, O. G. (Eds.) (2013). Viznachennya I napryami stvorennya InformatsIynogo osvItnogo seredovischa [Determination and direction of development of information educational environment]. Problems and prospects of forming national humanitarian-technical elite. Kharkiv: NTU "HPI", 36-37 (40-41), 245–255.
  9. Yong-Sang, C. (2011). Diversifikatsiya uchebnyih platform [Diversification of learning platforms]. Analytical note. Moscow: UNESCO Institute for information technologies in education, 12.
  10. Andreev, A. A., Rubyn, Iu. V., Tytarev, L. H. (2001). The Department in the system of open education. Education in the information age. Moscow: MESY, 90–100.
  11. Lazareva, Y. A. Distance learning in an educational environment. Available at: http://www.iiorao.ru/iio/pages/izdat/ison/publication/ison_2012/num_10_2012/Lazareva.pdf
  12. Kechyev, L. N., Putylov, H. P., Tumkovskyi, S. R. Information educational environment of a technical University. CNewsAnalytyka. Available at: http://www.cnews.ru/reviews/free/edu/it_russia/institute.shtml
  13. Shovkun, V.; Spivakovs'kyj, O. V. (Ed.) et. al. (2015). Pidgotovka maybutnogo vchitelya Informatiki do roboti v umovah suchasnogo InformatsIyno-osvItnogo seredovischa shkoli [Training of future teacher of informatics to work in modern information and educational environment of school]. Information Technologies in Education. Kherson: Vyd-vo HDU, 23, 136–146.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-30

Як цитувати

Шовкун, В. В. (2016). Роль вчителя інформатики у побудові інформаційно-освітнього середовища школи. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (3), 54–60. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.73994

Номер

Розділ

Педагогічна освіта