Досягнення як один з чинників мотивації студентів вищих навчальних закладів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74201Ключові слова:
самоосвіта, мотиваційна сфера, комунікативні здібності, досягнення, колективна діяльність, робота з інформацієюАнотація
Проаналізувавши проблеми самоосвіти на сучасному етапі, стало можливим звузити кількість чинників, котрі впливають на мотиваційну сферу студента. Визначено взаємозалежність «досягнення» та комунікативних здібностей, необхідних для подачі відповідної інформації викладачем. Окреслено основні завдання для проведення успішної самоосвітньої діяльності студентів. Визначено роль колективу у процесі здобуття знань та необхідні при цьому види роботи
Посилання
- Sydorchuk, N. G. (1999). Kategorijnyj analiz ponyattya «Samoosvitnya diyal'nist' majbutn'ogo vchytelya». Visnyk Zhytomyrs'kogo pedagogichnogo universytetu, 3, 59–63.
- Belyaeva, O. M. (2016). Osvitni innovacii': sutnist', struktura, funkcii' sub’ekty. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 19–20.
- Aleksenko, T. F., Anishhenko, V. M., Ball, G. O. et. al.; Kremen, V. G. (Ed.) (2010). Bila knyga nacional'noi' osvity Ukrai'ny. Kyiv: TOV «Informacijni systemy», 342.
- Bojko, V. V. (2008). Analiz osnovnyh priorytetiv v rozvytku navchannya vprodovzh vs'ogo zhyttya. Problemy suchasnoi' pedagogichnoi' osvity: pedagogika i psyhologiya, 19, part 3.
- Amonashvіlі, Sh. A. (1990). Lichnostno-gumannaya osnova pedagogicheskogo processa. Mn., 560.
- Bezshapochnyj, S. B., Sonnik, N. B., Loburec', V. V. (2016). Udoskonalennya osvitnih tehnologij na kafedri otorynolaryngologii' z majbutnimy medychnymy pracivnykamy seredn'oi' osvity. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 16–17.
- Bashtan, V. P., Korneva, O. V., Chornobaj, A. V., Sheleshko, P. V., Lytvynenko, V. E., Mukovoz, O. E. (2016). Innovacijni tehnologii' navchannya, yak zasib udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 12–13.
- Belikova, I. V., Kostrikova, A. V., Lyahova, N. O. (2016). Formuvannya navychok komunikacii' ta roboty z informacieyu v studentiv-medykiv. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 18–19.
- Markova, A. K. (1983). Formirovanie motivacii ucheniya v shkol'nom vozraste. Moscow: Prosveshhenie, 96.
- Buryak, V. E. (2002). Umovy ta zasoby samoosvity studetiv. Vol. 6. Kyiv: Vyshha shkola, 18–28.
- Podol's'ka, E. A. (2010). Osvitnya posluga : problemy yakosti vyshhoi' osvityю Vcheni zapysky Harkivs'kogo gumanitarnogo universytetu «Narodna Ukrai'ns'ka akademiya», 16, 130–134.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Богдан Сергійович Коломієць
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.