Досягнення як один з чинників мотивації студентів вищих навчальних закладів

Автор(и)

  • Богдан Сергійович Коломієць Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського вул. Першотравнева, 20, м. Кременчук, Україна, 39600 Вищий державний навчальний заклад «Українська медична стоматологічна академія» вул. Шевченка, 23, м. Полтава, Україна, 36011, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74201

Ключові слова:

самоосвіта, мотиваційна сфера, комунікативні здібності, досягнення, колективна діяльність, робота з інформацією

Анотація

Проаналізувавши проблеми самоосвіти на сучасному етапі, стало можливим звузити кількість чинників, котрі впливають на мотиваційну сферу студента. Визначено взаємозалежність «досягнення» та комунікативних здібностей, необхідних для подачі відповідної інформації викладачем. Окреслено основні завдання для проведення успішної самоосвітньої діяльності студентів. Визначено роль колективу у процесі здобуття знань та необхідні при цьому види роботи

Біографія автора

Богдан Сергійович Коломієць, Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського вул. Першотравнева, 20, м. Кременчук, Україна, 39600 Вищий державний навчальний заклад «Українська медична стоматологічна академія» вул. Шевченка, 23, м. Полтава, Україна, 36011

Аспірант

Кафедра педагогіки психології та філософії 

Посилання

  1. Sydorchuk, N. G. (1999). Kategorijnyj analiz ponyattya «Samoosvitnya diyal'nist' majbutn'ogo vchytelya». Visnyk Zhytomyrs'kogo pedagogichnogo universytetu, 3, 59–63.
  2. Belyaeva, O. M. (2016). Osvitni innovacii': sutnist', struktura, funkcii' sub’ekty. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 19–20.
  3. Aleksenko, T. F., Anishhenko, V. M., Ball, G. O. et. al.; Kremen, V. G. (Ed.) (2010). Bila knyga nacional'noi' osvity Ukrai'ny. Kyiv: TOV «Informacijni systemy», 342.
  4. Bojko, V. V. (2008). Analiz osnovnyh priorytetiv v rozvytku navchannya vprodovzh vs'ogo zhyttya. Problemy suchasnoi' pedagogichnoi' osvity: pedagogika i psyhologiya, 19, part 3.
  5. Amonashvіlі, Sh. A. (1990). Lichnostno-gumannaya osnova pedagogicheskogo processa. Mn., 560.
  6. Bezshapochnyj, S. B., Sonnik, N. B., Loburec', V. V. (2016). Udoskonalennya osvitnih tehnologij na kafedri otorynolaryngologii' z majbutnimy medychnymy pracivnykamy seredn'oi' osvity. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 16–17.
  7. Bashtan, V. P., Korneva, O. V., Chornobaj, A. V., Sheleshko, P. V., Lytvynenko, V. E., Mukovoz, O. E. (2016). Innovacijni tehnologii' navchannya, yak zasib udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 12–13.
  8. Belikova, I. V., Kostrikova, A. V., Lyahova, N. O. (2016). Formuvannya navychok komunikacii' ta roboty z informacieyu v studentiv-medykiv. Udoskonalennya yakosti pidgotovky likariv u suchasnyh umovah, 18–19.
  9. Markova, A. K. (1983). Formirovanie motivacii ucheniya v shkol'nom vozraste. Moscow: Prosveshhenie, 96.
  10. Buryak, V. E. (2002). Umovy ta zasoby samoosvity studetiv. Vol. 6. Kyiv: Vyshha shkola, 18–28.
  11. Podol's'ka, E. A. (2010). Osvitnya posluga : problemy yakosti vyshhoi' osvityю Vcheni zapysky Harkivs'kogo gumanitarnogo universytetu «Narodna Ukrai'ns'ka akademiya», 16, 130–134.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-30

Як цитувати

Коломієць, Б. С. (2016). Досягнення як один з чинників мотивації студентів вищих навчальних закладів. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (3), 38–41. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74201

Номер

Розділ

Педагогічна освіта