Особливості розвитку освіти дорослих у європейських країнах
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74342Ключові слова:
освіта впродовж життя, освіта дорослих, неформальна освіта, професійна підготовкаАнотація
У статті проаналізовано особливості розвитку освіти дорослих у європейських країнах, зокрема Великій Британії, країнах Європейського Союзу. Обґрунтовано, що взаємодія міжнародних інституцій в реалізації стратегії розвитку освіти дорослих сприяє забезпеченню якісного рівня навчання дорослого населення. Визначено соціальну потребу щодо докладання значних зусиль для гарантування участі дорослих у професійно освітньому процесі впродовж життя
Посилання
- Awszeniuk, N. (2010). Europejski wymair internacjonalizacji ksztalcenia pedagogicznego. Educacja ustawiczna doroslych: kwartalnik naukowo-metodyczny, 4 (71), 14–19.
- Kovalenko, S. M. (2005) Tendentsiyi rozvytku osvity doroslykh v Anhliyi (ostannya chvert' XX – pochatok XXI st.) [Development trends of adult education in England (last quarter of XX - beginning of XXI century)]. Zhytomyr, 235.
- Tovkanets', H. V. (2014). Rozvytok ekonomichnoyi osvity u vyshchiy shkoli Chekhiyi i Slovachchyny u XX stolitti [The development of economic education in high school Czech Republic and Slovakia in the twentieth century]. Kyiv, 515.
- Volyars'ka, O. S. (2015) Profesiyna pidhotovka bezrobitnykh: zarubizhni ta vitchyznyani tendentsiyi [Professional training of the unemployed: foreign and domestic the trend]. Porivnyal'na profesiyna pedahohika, 5 (2), 170–175
- Luk"yanova, L. B. (2014). Adult education in modern Ukrainian academic discourse [Education for Adults in modern Ukrainian the scientific discourse]. Koncepciya akademika Nelli Ny`chkalo u vy`miri profesijnogo rozvy`tku osoby`stosti, 364–371.
- Hryhor"yeva, T. Yu. (2006). Osoblyvosti vykladats'koyi diyal'nosti v navchal'nykh zakladakh dlya doroslykh [Features of teaching in schools for adults]. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiyni metodyky navchannya u pidhotovtsi fakhivtsiv : metodolohiya, teoriya, dosvid, problemy, 10, 296–299.
- Stelmach, W. (2010). Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji. Warszawa: PLACET, 224.
- Ensuring Basic Skills for Аll. Thematic Report 1. ASEM Lifelong Learning, 2002. Available at: http://www.uvm.dk/asem/reports/asemthe-maticreportl.pdf/
- Global report on adult learning and education (2009. UNESCO Institute for Lifelong Learning, Hamburg.
- Global Employment Trends 2014: Risk of a jobless recovery? (2014). International Labour Office. Geneva: ILO, 126.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Станіславівна Волярська, Ольга Іванівна Пастушок

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.