Особливості розвитку освіти дорослих у європейських країнах

Автор(и)

  • Олена Станіславівна Волярська Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України вул. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 26254, Україна https://orcid.org/0000-0002-6812-1154
  • Ольга Іванівна Пастушок Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України вул. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 26254 Нікопольське педагогічне училище ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. Станіславського, 7, м. Нікополь, Україна, 53200, Україна https://orcid.org/0000-0001-8949-9853

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74342

Ключові слова:

освіта впродовж життя, освіта дорослих, неформальна освіта, професійна підготовка

Анотація

У статті проаналізовано особливості розвитку освіти дорослих у європейських країнах, зокрема Великій Британії, країнах Європейського Союзу. Обґрунтовано, що взаємодія міжнародних інституцій в реалізації стратегії розвитку освіти дорослих сприяє забезпеченню якісного рівня навчання дорослого населення. Визначено соціальну потребу щодо докладання значних зусиль для гарантування участі дорослих у професійно освітньому процесі впродовж життя

Біографії авторів

Олена Станіславівна Волярська, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України вул. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 26254

Доктор педагогічних наук, доцент, провідний науковий співробітник

Відділ андрагогіки

Ольга Іванівна Пастушок, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України вул. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 26254 Нікопольське педагогічне училище ДВНЗ «Криворізький національний університет» вул. Станіславського, 7, м. Нікополь, Україна, 53200

здобувач

Викладач, завідувач навчально-виробничою практикою

Посилання

  1. Awszeniuk, N. (2010). Europejski wymair internacjonalizacji ksztalcenia pedagogicznego. Educacja ustawiczna doroslych: kwartalnik naukowo-metodyczny, 4 (71), 14–19.
  2. Kovalenko, S. M. (2005) Tendentsiyi rozvytku osvity doroslykh v Anhliyi (ostannya chvert' XX – pochatok XXI st.) [Development trends of adult education in England (last quarter of XX - beginning of XXI century)]. Zhytomyr, 235.
  3. Tovkanets', H. V. (2014). Rozvytok ekonomichnoyi osvity u vyshchiy shkoli Chekhiyi i Slovachchyny u XX stolitti [The development of economic education in high school Czech Republic and Slovakia in the twentieth century]. Kyiv, 515.
  4. Volyars'ka, O. S. (2015) Profesiyna pidhotovka bezrobitnykh: zarubizhni ta vitchyznyani tendentsiyi [Professional training of the unemployed: foreign and domestic the trend]. Porivnyal'na profesiyna pedahohika, 5 (2), 170–175
  5. Luk"yanova, L. B. (2014). Adult education in modern Ukrainian academic discourse [Education for Adults in modern Ukrainian the scientific discourse]. Koncepciya akademika Nelli Ny`chkalo u vy`miri profesijnogo rozvy`tku osoby`stosti, 364–371.
  6. Hryhor"yeva, T. Yu. (2006). Osoblyvosti vykladats'koyi diyal'nosti v navchal'nykh zakladakh dlya doroslykh [Features of teaching in schools for adults]. Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi ta innovatsiyni metodyky navchannya u pidhotovtsi fakhivtsiv : metodolohiya, teoriya, dosvid, problemy, 10, 296–299.
  7. Stelmach, W. (2010). Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji. Warszawa: PLACET, 224.
  8. Ensuring Basic Skills for Аll. Thematic Report 1. ASEM Lifelong Learning, 2002. Available at: http://www.uvm.dk/asem/reports/asemthe-maticreportl.pdf/
  9. Global report on adult learning and education (2009. UNESCO Institute for Lifelong Learning, Hamburg.
  10. Global Employment Trends 2014: Risk of a jobless recovery? (2014). International Labour Office. Geneva: ILO, 126.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-30

Як цитувати

Волярська, О. С., & Пастушок, О. І. (2016). Особливості розвитку освіти дорослих у європейських країнах. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (3), 51–54. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74342

Номер

Розділ

Педагогічна освіта