Модель формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74565Ключові слова:
модель, складові моделювання, компетентність, компоненти компетентності, моделювання компетентності, майбутні провізориАнотація
У статті обґрунтована модель формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів та шляхи її реалізації в процесі навчання під час проходження циклу «Допомога при невідкладних станах та гострих отруєннях» як частини навчального плану післядипломної освіти провізорів-інтернів,відображена мета, провідні підходи, методи, організаційні форми навчання та комплекс педагогічних умов, що забезпечує створення ефективного середовища для формування досліджуваної компетентності
Посилання
- Мruha, М. R. (2006). Structural and functional model of professional competence as a basis for future doctor diagnosing his professional qualities. Kyiv, 251.
- Surmin, Yu. P. (2006). Scientist’s workshop. Кyiv: NMTS «Consortium to improve management education in Ukraine», 302.
- Yahupov, V. V. (2002). Pedagogics. Кyiv: Lybid’, 560.
- Vitvytska, S. S. (2006). Pedagogical basics of high school. Кyiv: Center of textbooks, 384.
- Dahin, А. N. Modelling in teaching: attempt to comprehend. Bestreferat.ru. Available at: http://www.bestreferat.ru/referat-78582.html
- Miheev, V. I. (2006). Simulation and measurement methods in the theory of pedagogy. Мoscow: Com book, 200.
- Мakarova, L. N., Моlokanova, Е. А. (2009). Quantitative analysis of the efficiency of the development of educational system of high school. Vestnik TSU. Series: Natural and Technical Sciences, 14 (3), 624–627.
- Solovey, М. І., Spitsyn, E. S., Kudina, V. V. (2009). Methodology and technology of scientific and educational research. Кyiv: Lenvit, 192.
- Кryvenko, І. P. (2014). Formation model of future doctors with competence processing of biomedical data in the study discipline «Medical Informatics». Humanitarian Bulletin DVNZ "«Perejaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University»: Topical Issue "Higher Education in the context of Ukraine's integration into the European educational space." Kyiv: Gnosis, III (5), 93–100.
- Beh, І. D. (2001). Humanistic pedagogy as a new innovation paradigm. Scientific Journal of Mykolaiv State Pedagogical University: Teaching science. Mykolaiv: NGPU, IV, 294.
- Mackway-Jones, K., Walker, M. (Eds.) (2006). Pocket Guide to Teaching for Medical Instructors. BMJ, 3–50.
- Luk′ianova, L. (2009). Top features of adult education. Adult Education: Theory, experience and prospects, 1, 72–80.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Михайло Анатолійович Омельчук
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.