Модель формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів

Автор(и)

  • Михайло Анатолійович Омельчук Національний медичний університет імені О. О. Богомольц бул. Т. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74565

Ключові слова:

модель, складові моделювання, компетентність, компоненти компетентності, моделювання компетентності, майбутні провізори

Анотація

У статті обґрунтована модель формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів та шляхи її реалізації в процесі навчання під час проходження циклу «Допомога при невідкладних станах та гострих отруєннях» як частини навчального плану післядипломної освіти провізорів-інтернів,відображена мета, провідні підходи, методи, організаційні форми навчання та комплекс педагогічних умов, що забезпечує створення ефективного середовища для формування досліджуваної компетентності

Біографія автора

Михайло Анатолійович Омельчук, Національний медичний університет імені О. О. Богомольц бул. Т. Шевченка, 13, м. Київ, Україна, 01601

Асистент

Кафедра хірургії, анестезіології та інтенсивної терапії післядипломної освіти

Посилання

  1. Мruha, М. R. (2006). Structural and functional model of professional competence as a basis for future doctor diagnosing his professional qualities. Kyiv, 251.
  2. Surmin, Yu. P. (2006). Scientist’s workshop. Кyiv: NMTS «Consortium to improve management education in Ukraine», 302.
  3. Yahupov, V. V. (2002). Pedagogics. Кyiv: Lybid’, 560.
  4. Vitvytska, S. S. (2006). Pedagogical basics of high school. Кyiv: Center of textbooks, 384.
  5. Dahin, А. N. Modelling in teaching: attempt to comprehend. Bestreferat.ru. Available at: http://www.bestreferat.ru/referat-78582.html
  6. Miheev, V. I. (2006). Simulation and measurement methods in the theory of pedagogy. Мoscow: Com book, 200.
  7. Мakarova, L. N., Моlokanova, Е. А. (2009). Quantitative analysis of the efficiency of the development of educational system of high school. Vestnik TSU. Series: Natural and Technical Sciences, 14 (3), 624–627.
  8. Solovey, М. І., Spitsyn, E. S., Kudina, V. V. (2009). Methodology and technology of scientific and educational research. Кyiv: Lenvit, 192.
  9. Кryvenko, І. P. (2014). Formation model of future doctors with competence processing of biomedical data in the study discipline «Medical Informatics». Humanitarian Bulletin DVNZ "«Perejaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University»: Topical Issue "Higher Education in the context of Ukraine's integration into the European educational space." Kyiv: Gnosis, III (5), 93–100.
  10. Beh, І. D. (2001). Humanistic pedagogy as a new innovation paradigm. Scientific Journal of Mykolaiv State Pedagogical University: Teaching science. Mykolaiv: NGPU, IV, 294.
  11. Mackway-Jones, K., Walker, M. (Eds.) (2006). Pocket Guide to Teaching for Medical Instructors. BMJ, 3–50.
  12. Luk′ianova, L. (2009). Top features of adult education. Adult Education: Theory, experience and prospects, 1, 72–80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-30

Як цитувати

Омельчук, М. А. (2016). Модель формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (3), 46–50. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74565

Номер

Розділ

Педагогічна освіта