Методичне забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74621Ключові слова:
студенти, японісти, навчання, академічний, грамотність, вміння, мотивація, підручник, посібник, ефективністьАнотація
У статті розглядається стан методичного забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України, аналізуються види навчальної діяльності, лексико-граматичне та стилістичне наповнення підручників та навчальних посібників з японської мови, що використовуються при викладанні японської мови на просунутому рівні в межах курсів японської мови для студентів магістратури
Посилання
- The Japan Foundation. Available at: http://www.jpf.go.jp/
- Basaj, N. P. (2003). Do problemy vprav dlja povtorennja movnogo materialu v pidruchnykah nimec'koi' movy. Problemy suchasnogo pidruchnyka. Kyiv: Pedagogichna dumka, 3,197–201.
- Bejlinson, V. G., Zuev, D. D. (1977). O funkcional'nom podhode k ocenke shkol'nyh uchebnikov. Problema shkol'nogo uchebnika. Moscow, 5, 97–103.
- Bim, I. L. (1977). Metodika obuchenija inostrannym jazykam kak nauka i problema shkol'nogo uchebnika. Moscow: Russkij jazyk, 288.
- Gal'skova, N. D., Gez, N. I. (2004). Teorija obuchenija inostrannym jazykam. Moscow: Prosveshhenie, 205.
- Koldjuk, Ja. P. (2006). Teorija i praktyka pidruchnykotvorennja v pochatkovij osviti. Kyiv: Inform.-analit. Agencija «Nash chas», 368.
- Larner, I. Ja., Shahmaeva, N. M. (Eds.) (1992). Kakim byt' ucheniku: didakticheskie principy postroenija. Moscow, 96.
- Nechaeva, L. T. (2000). Nauchno-metodicheskie osnovy struktury i soderzhanija uchebnikov japonskogo jazyka dlja russkogovorjashhih (vysshaja shkola). Moscow, 80.
- Plahotnyk, V. M. (1999). Tehnologichnist' pidruchnyka jak obov’jazkova umova jogo efektyvnosti. Problemy suchasnogo pidruchnyka. Kyiv: Pedagogichna dumka, 12–14.
- Asadchyh, O. V., Smovzhenko, L. G. (2010). Vchymo japons'ku samostijno / 自分で学ぶ日本語. Kyiv: Vydavnychyj dim «KYT», 228.
- Bykova, T. V., Zhuk, T. V., Lokshyna, Ju. G. (2015). Japons'ka mova kriz' pryzmu mizhnarodnyh vidnosyn. Kharkiv: PVNZ ISiMV «Harkivs'kyj Kolegium», 130.
- Zaburanna, O., Tojofuku, J. (2006). Japons'ka v temah 話題!の日本語. Lviv: VNTL – Klasyka, 172.
- Ryugagusei no tame no akademikku jyapanizu chyokai jyoukyu (2015). Tokyo Gaikokugo Daigaku Ryugakusei Nihongokyouiku Center (Surie Netto Waku), 85.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Оксана Висилівна Асадчих
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.