Методичне забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України

Автор(и)

  • Оксана Висилівна Асадчих Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-1238-7180

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74621

Ключові слова:

студенти, японісти, навчання, академічний, грамотність, вміння, мотивація, підручник, посібник, ефективність

Анотація

У статті розглядається стан методичного забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України, аналізуються види навчальної діяльності, лексико-граматичне та стилістичне наповнення підручників та навчальних посібників з японської мови, що використовуються при викладанні японської мови на просунутому рівні в межах курсів японської мови для студентів магістратури

Біографія автора

Оксана Висилівна Асадчих, Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра китайської, корейської та японської філології

Посилання

  1. The Japan Foundation. Available at: http://www.jpf.go.jp/
  2. Basaj, N. P. (2003). Do problemy vprav dlja povtorennja movnogo materialu v pidruchnykah nimec'koi' movy. Problemy suchasnogo pidruchnyka. Kyiv: Pedagogichna dumka, 3,197–201.
  3. Bejlinson, V. G., Zuev, D. D. (1977). O funkcional'nom podhode k ocenke shkol'nyh uchebnikov. Problema shkol'nogo uchebnika. Moscow, 5, 97–103.
  4. Bim, I. L. (1977). Metodika obuchenija inostrannym jazykam kak nauka i problema shkol'nogo uchebnika. Moscow: Russkij jazyk, 288.
  5. Gal'skova, N. D., Gez, N. I. (2004). Teorija obuchenija inostrannym jazykam. Moscow: Prosveshhenie, 205.
  6. Koldjuk, Ja. P. (2006). Teorija i praktyka pidruchnykotvorennja v pochatkovij osviti. Kyiv: Inform.-analit. Agencija «Nash chas», 368.
  7. Larner, I. Ja., Shahmaeva, N. M. (Eds.) (1992). Kakim byt' ucheniku: didakticheskie principy postroenija. Moscow, 96.
  8. Nechaeva, L. T. (2000). Nauchno-metodicheskie osnovy struktury i soderzhanija uchebnikov japonskogo jazyka dlja russkogovorjashhih (vysshaja shkola). Moscow, 80.
  9. Plahotnyk, V. M. (1999). Tehnologichnist' pidruchnyka jak obov’jazkova umova jogo efektyvnosti. Problemy suchasnogo pidruchnyka. Kyiv: Pedagogichna dumka, 12–14.
  10. Asadchyh, O. V., Smovzhenko, L. G. (2010). Vchymo japons'ku samostijno / 自分で学ぶ日本語. Kyiv: Vydavnychyj dim «KYT», 228.
  11. Bykova, T. V., Zhuk, T. V., Lokshyna, Ju. G. (2015). Japons'ka mova kriz' pryzmu mizhnarodnyh vidnosyn. Kharkiv: PVNZ ISiMV «Harkivs'kyj Kolegium», 130.
  12. Zaburanna, O., Tojofuku, J. (2006). Japons'ka v temah 話題!の日本語. Lviv: VNTL – Klasyka, 172.
  13. Ryugagusei no tame no akademikku jyapanizu chyokai jyoukyu (2015). Tokyo Gaikokugo Daigaku Ryugakusei Nihongokyouiku Center (Surie Netto Waku), 85.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-30

Як цитувати

Асадчих, О. В. (2016). Методичне забезпечення формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (3), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74621

Номер

Розділ

Педагогічна освіта