Організаційні та методичні аспекти навчання іноземних студентів

Автор(и)

  • Lesya Viktorova Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Україна https://orcid.org/0000-0002-4072-974X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74629

Ключові слова:

освітнє середовище, підготовче відділення, навчання іноземних студентів, компетентність, педагогічні умови

Анотація

У статті аналізується проблема професійної підготовки іноземних студентів, що навчаються у вищих навчальних закладах України. Подане нове розв’язання проблеми оцінювання комунікативної складової професійної компетентності майбутніх іноземних студентів у допрофесійній підготовці. Визначено стан сформованості комунікативної компетентності студентів-іноземців. Виділено організаційні складові, психологічні та педагогічні умови розвитку комунікативної складової професійної компетентності іноземних студентів

Біографія автора

Lesya Viktorova, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Доктор педагогічних наук, доцент, професор

Кафедра української та класичних мов

Посилання

  1. Semenenko, I. E. (2015). The pedagogical accompaniment of foreign students for professional major preparation at high technical educational establishments. Kharkiv: «Madrid», 143.
  2. Rezvan, O. O. (2008). The didactical basis of foreign students studying. Pedagogy and phychology of creative personality: problems and ways. Zaporizhya, 49, 243–247.
  3. Bronska, A. A. (2002). The theoretical basis of methodological preparation of Ukrainian and Russian language teaching to foreign students. Kyiv: «Toloka» publishing house, 208.
  4. Viktorova, L. V. (2010). Linguistic and didactical organisation of teaching material as a condition of foreign students communicative competency development. The problems of teaching linguistic desciplines to foreign students. Voronezh, 19–22.
  5. Zhyuglo, O. O. (2013). The activisation of linguistic activity of foreign students by means of games in the process of language preparation. The actual problems of the government management, pedagogy and phychology. Kherson, 259–263.
  6. Palka, O. O. (2003). Preparation of foreign university students technical profile Ukraine to study the professional vocabulary. Kyiv, 18.
  7. Kolomiec, V. S. (2001). The formation of professional linguistic abilities among foreign students by means of formation of complex didactical games. Kyiv, 22.
  8. Tetyanchenko, O. O. (1997). Pedagogical conditions for communication with the foreign students in the studying process. Kyiv, 160.
  9. Sladkikh, I. A. (2014). The formation of pre professional education foreign student groups' readiness for studying at technical high educational establishments. Kharkiv: KNPU G. S. – Skovorodyu, 304.
  10. Al-Shabul, I. (2012). The formation of communicative qualities of foreign students in the process of professional activity. Kharkiv, 19.
  11. Chauminot, G. (2002). Compréhension orale. Apports et limites du multimédia. FDLM – Clé international. Paris, 322, 33.
  12. Korotun, O., Tomina, Y. (2015). Modern trends in teaching foreign students in Ukraine. Linguistic Training of Students of Universities of Non-philological Specialities in the Context of Bologna Process and Recommendations of the Common European Framework of Reference for Languages: Learning, Teaching and Assessment. Odessa, 212–216.
  13. Muranova, N. (2004). Pre-vocational training of the ­аerocosmic lyceum pupils in the system of “lyceum – higher educational institution”. Kiev, 33.
  14. Serheeva, L., Rusanov, H., Ilko, I. (2008). Monitoring the professional success of graduates of vocational schools. Kyiv, 7.
  15. Danylenko, L., Serheeva, L. (2007). Current approaches to the management of vocational schools. Kyiv, 41.
  16. Danilenko, L. (Ed.) (2007). Inclusive school management on the basis of management of educational innovations. Inclusive School: features of organization and management. Кyiv, 128.
  17. Tsekhmister, Y. (2002). The theory and practice of pre-professional training of pupils in lyceums of medical specialization at higher educational institutions. Kyiv, 66.
  18. Sikorskiy, P. (2001). The problems of defining the criteria of educational assessment. Native school, 8, 3.
  19. Osadchaya, T. (2009). On the principles and methods of evaluation of the students' foreign language and culture lessons. News of Lugansk Nat. University that Taras Shevchenko, 8 (171), 90–95.
  20. Prikhodko, A. M. (2016). Role kvaziprofessionalnoy activity in the formation of professional communicative competence of foreign students in higher technical educational institutions. Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, 39–42. doi: 10.20534/ajh-16-11.12-39-42

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-30

Як цитувати

Viktorova, L. (2016). Організаційні та методичні аспекти навчання іноземних студентів. ScienceRise: Pedagogical Education, (7 (3), 22–27. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.74629

Номер

Розділ

Педагогічна освіта