Тезаурус дослідження професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищому навчальному закладі

Автор(и)

  • Марина Миколаївна Василенко Національний університет фізичного виховання і спорту України вул. Фізкультури, 1, м. Київ, Україна, 03680, Україна https://orcid.org/0000-0001-6086-1804

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.75597

Ключові слова:

тезаурус, фітнес-тренер, вищий навчальний заклад, результати навчання, модель фахівця

Анотація

Проаналізовано традиційні для педагогіки дефініції: «модель фахівця», «результати навчання», «готовність», «професійна підготовка», «вищий навчальний заклад». Уточнено ряд спеціальних понять для дослідження теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах: «фітнес», «тренер». Сформульовано авторські визначення поняття «фітнес-тренер» та «професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах»

Біографія автора

Марина Миколаївна Василенко, Національний університет фізичного виховання і спорту України вул. Фізкультури, 1, м. Київ, Україна, 03680

Кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент

Кафедра здоров'я, фітнесу та рекреації

Посилання

  1. Semychenko, V. A. (2007). Problemy i priorytety profesiynoyi pidhotovky [Problems and priorities training]. Pedagogical discourse, 1, 119–127.
  2. Oharenko, V. M., Malahova, Zh. D. (2005). Sotsiolohiya pratsi [Sociology of labor]. Kiev: Tsentr navch. literatury, 304.
  3. Ponomar'ov, O. S. (2006). Model' spetsialista yak dzherelo vyboru ta obgruntuvannya zmistu profesiynoyi osvity: tekst lektsiyi [Specialist model as the source of choice and study the content of vocational education: lectures text]. – Kharkiv: NTU KhPI, 10.
  4. Law of Ukraine on Higher Education of 1.07.2014 № 1556-VII (2014). Verhovna Rada Ukrai'ny. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
  5. Babyn, I. I., Boljubash, Ja. Ja., Garmash, A. A. et. al.; Tabachnyk, D. V., Kremenj’, V. G. (Eds.) (2011). Natsional'nyy osvitniy hlosariy: vyshcha osvita [Glossary National Education, Higher Education]. Kiev: Pleyady, 100.
  6. Tuning Educational Structures in Europe – TUNING. Available at: http://www.unideusto.org/tuningeu/
  7. Zaharchenko, V. M., Lugovyj, V. I., Rashkevych, Ju. M., Talanova, Zh. V.; Kremenj’, V. G. (Ed.) (2014). Rozroblennya osvitnikh prohram [Developing educational programs]. Kiev: NVTs Priorytety, 120.
  8. Vyhovs'ka, S., Kruzhalina, Ju. (2010). Hotovnist' students'koyi molodi do simeynoho zhyttya u konteksti suchasnoho informatsiynoho prostoru [The readiness of students for family life in the context of the modern information space]. Bulletin of the Book Chamber, 1, 46–50.
  9. Antonenko, O. V. (2006). Formuvannya hotovnosti maybutnikh uchyteliv fizychnoho vykhovannya do roboty v suchasniy zahal'noosvitniy shkoli [Formation of future physical education teachers to work in a modern comprehensive school]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 10, 79–81.
  10. Lugovaya, O. M. (2004). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya professionalnoy gotovnosti spetsialistov po sotsialnoy rabote s voennosluzhaschimi i chlenami ih semey (na materialah Stavropolskogo kraya) [Pedagogical conditions of formation of professional readiness of experts in social work with military personnel and their family members (on materials of Stavropol Territory)]. Stavropol, 192.
  11. Allin, O. N., Sal'nykova, N. Y. (2005). Kadryi dlya effektivnogo biznesa. Podbor i motivatsiya personala [Frames for effective business. Recruitment and motivation of staff]. Moscow: Genezis, 248.
  12. Chernyavskaya, A. P. (2004). Psihologicheskoe konsultirovanie po professionalnoy orientatsii [Psychological consultation on career guidance]. Moscow: VLADOS – PRESS, 96.
  13. Bezkorovayna, L. V. (2006). Do ponyattya pro kompetentsiyu maybutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannya i sportu [The concept of the competence of future specialists in physical education and sport]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 8, 7–10.
  14. Selevko, G. K. (1998). Sovremennyie obrazovatelnyie tehnologii [Modern educational technology]. Moscow: Narodnoe obrazovanie, 238.
  15. Zimnyaya I. A. (2006). Kompetentnostnyiy podhod. Kakovo ego mesto v sisteme sovremennyih podhodov k problemam obrazovaniya? (teoretiko-metodologicheskiy aspekt) [Competence approach. What is its place in the system of modern approaches to the problems of education? (theoretical-methodological aspect)]. Higher education today, 8, 20–26.
  16. Zaharova, G. V. (2009). Formirovanie gotovnosti k mezhkulturnoy kommunikatsii u studentov vuza [Formation of readiness for intercultural communication among university students]. Nizhny Novgorod, 20.
  17. Pavlik, O. B. (2004). Profesijno-pedagogichna pidgotovka majbutnix perekladachiv do vy`kory`stannya oficijno-dilovogo movlennya [Professional and pedagogical training of future translators to use official-business communication. Khmelnytskyi, 20.
  18. User Guide European system of transfer and accumulation of credits (ECTS). Available at: http://euroosvita.osp-ua.info/html/ch3/dovidnyk-ekts.html
  19. Ignateva, E. Yu. (2012). Pedagogicheskoe upravlenie uchebnoy deyatelnostyu studentov v sovremennom vuze [Pedagogical management of educational activity of students in modern high school]. Stankt-Petersburg: LEMA, 300.
  20. Ortinskiy, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoyi shkoly [Higher Education Pedagogy]. Kiev: Tsentr uchbovoyi literatury, 472.
  21. Cambridge Dictionaries. Available at: http://dictionary.cambridge.org/ru/словарь/английский/trainer
  22. Great Encyclopedic Dictionary (GED). Available at: http://dic.academic.ru/contents.nsf/enc3p/
  23. The guide professional qualification characteristics trades workers. Vol. 85. Sports activities. Korporacija Parus. Available at: http://consultant.parus.ua/?doc=02ZCE2944F
  24. Singina, N. F. (1991). Osobennosti pedagogicheskoy podgotovki trenera v sisteme vyisshego fizkulturnogo obrazovaniya [Features of pedagogical training of trainers in higher sports education]. Moscow, 24.
  25. Danylko, M, Tolkach, V. (2010). Suchasni uyavlennya pro sutnist' i strukturu diyal'nosti trenera [Modern ideas about the nature and structure of the trainer]. Physical education, sport and culture of health in modern society: scientific research journal, 3 (11), 21–26.
  26. Zhmarev, N. V. (1980). Upravlencheskaya i organizatorskaya deyatelnost trenera [The administrative and organizational activity trainer]. Kiev: Zdorovya, 144.
  27. English-Russian Dictionary. Available at: http://www.classes.ru/dictionary-english-russian-Mueller-term-7854.htm
  28. Volovyk, N. I. (2010). Osnovy ozdorovchoho fitnesu [Health fitness basics]. Kiev: NPU imeni M. P. Drahomanova, 240.
  29. Bolyak, A. A., Bolyak, A. A., Korkh-Cherba, N. L., Kyzim, P. M. (2012). Systemnyy pidkhid u profesiyniy diyal'nosti trenera z fitnesu [Systematic approach in a professional fitness trainer activities]. Kharkiv: KhDAFK, 130.
  30. Houli, E. T., Frenks, B. D. (2000). Ozdorovitelnyiy fitness [Health & fitness]. Kiev: Olimpiyskaya literatura, 367.
  31. Menhin, A. V. (2007). Rekreativno-ozdorovitelnaya gimnastika [Recreational and health-improving gymnastics]. Moscow: Fizicheskaya kultura, 160.
  32. Saykina, E. G. (2009). Fitnes v sisteme doshkolnogo i shkolnogo fizkulturnogo obrazovaniya [Fitness in the pre-school and school sports education]. Stankt-Petersburg, 580.
  33. Grigorev, V. I. (2009). Dinamika razvitiya ryinka fitnes-uslug v Rossii [The dynamics of development of the market of fitness services in Russia]. Proceedings of the Conference. Actual problems of development of fitness in Russia. Stankt-Petersburg: Izd-vo RGPU, 7–15.
  34. Smirnov, S. I. (2013). Organizatsionno-pedagogicheskie faktoryi upravleniya sferoy fitnes-uslug [Organizational-pedagogical sphere of fitness services management factors]. Stankt-Petersburg, 19.
  35. Dutchak, M. V., Vasy`lenko, M. M. (2013). Teorety`chne obgruntuvannya kvalifikacijnoyi xaraktery`sty`ky` fitnes-trenera [The theoretical substantiation of fitness trainer’s qualifying characteristics]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 2, 17–21.
  36. Miroshnikov, A. B., Nesterov, P. V. (2010). Dialektikticheskiy podhod v professionalnoy deyatelnosti personalnogo fitnes-trenera [Dialectical approach to professional activities of a personal fitness trainer]. Modernity as a subject of study. Malakhovka, 34–42.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Василенко, М. М. (2016). Тезаурус дослідження професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищому навчальному закладі. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 4–10. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.75597

Номер

Розділ

Педагогічна освіта