Тезаурус дослідження професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищому навчальному закладі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.75597Ключові слова:
тезаурус, фітнес-тренер, вищий навчальний заклад, результати навчання, модель фахівцяАнотація
Проаналізовано традиційні для педагогіки дефініції: «модель фахівця», «результати навчання», «готовність», «професійна підготовка», «вищий навчальний заклад». Уточнено ряд спеціальних понять для дослідження теоретичних та методичних засад професійної підготовки майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах: «фітнес», «тренер». Сформульовано авторські визначення поняття «фітнес-тренер» та «професійна підготовка майбутніх фітнес-тренерів у вищих навчальних закладах»
Посилання
- Semychenko, V. A. (2007). Problemy i priorytety profesiynoyi pidhotovky [Problems and priorities training]. Pedagogical discourse, 1, 119–127.
- Oharenko, V. M., Malahova, Zh. D. (2005). Sotsiolohiya pratsi [Sociology of labor]. Kiev: Tsentr navch. literatury, 304.
- Ponomar'ov, O. S. (2006). Model' spetsialista yak dzherelo vyboru ta obgruntuvannya zmistu profesiynoyi osvity: tekst lektsiyi [Specialist model as the source of choice and study the content of vocational education: lectures text]. – Kharkiv: NTU KhPI, 10.
- Law of Ukraine on Higher Education of 1.07.2014 № 1556-VII (2014). Verhovna Rada Ukrai'ny. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
- Babyn, I. I., Boljubash, Ja. Ja., Garmash, A. A. et. al.; Tabachnyk, D. V., Kremenj’, V. G. (Eds.) (2011). Natsional'nyy osvitniy hlosariy: vyshcha osvita [Glossary National Education, Higher Education]. Kiev: Pleyady, 100.
- Tuning Educational Structures in Europe – TUNING. Available at: http://www.unideusto.org/tuningeu/
- Zaharchenko, V. M., Lugovyj, V. I., Rashkevych, Ju. M., Talanova, Zh. V.; Kremenj’, V. G. (Ed.) (2014). Rozroblennya osvitnikh prohram [Developing educational programs]. Kiev: NVTs Priorytety, 120.
- Vyhovs'ka, S., Kruzhalina, Ju. (2010). Hotovnist' students'koyi molodi do simeynoho zhyttya u konteksti suchasnoho informatsiynoho prostoru [The readiness of students for family life in the context of the modern information space]. Bulletin of the Book Chamber, 1, 46–50.
- Antonenko, O. V. (2006). Formuvannya hotovnosti maybutnikh uchyteliv fizychnoho vykhovannya do roboty v suchasniy zahal'noosvitniy shkoli [Formation of future physical education teachers to work in a modern comprehensive school]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 10, 79–81.
- Lugovaya, O. M. (2004). Pedagogicheskie usloviya formirovaniya professionalnoy gotovnosti spetsialistov po sotsialnoy rabote s voennosluzhaschimi i chlenami ih semey (na materialah Stavropolskogo kraya) [Pedagogical conditions of formation of professional readiness of experts in social work with military personnel and their family members (on materials of Stavropol Territory)]. Stavropol, 192.
- Allin, O. N., Sal'nykova, N. Y. (2005). Kadryi dlya effektivnogo biznesa. Podbor i motivatsiya personala [Frames for effective business. Recruitment and motivation of staff]. Moscow: Genezis, 248.
- Chernyavskaya, A. P. (2004). Psihologicheskoe konsultirovanie po professionalnoy orientatsii [Psychological consultation on career guidance]. Moscow: VLADOS – PRESS, 96.
- Bezkorovayna, L. V. (2006). Do ponyattya pro kompetentsiyu maybutnikh fakhivtsiv fizychnoho vykhovannya i sportu [The concept of the competence of future specialists in physical education and sport]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 8, 7–10.
- Selevko, G. K. (1998). Sovremennyie obrazovatelnyie tehnologii [Modern educational technology]. Moscow: Narodnoe obrazovanie, 238.
- Zimnyaya I. A. (2006). Kompetentnostnyiy podhod. Kakovo ego mesto v sisteme sovremennyih podhodov k problemam obrazovaniya? (teoretiko-metodologicheskiy aspekt) [Competence approach. What is its place in the system of modern approaches to the problems of education? (theoretical-methodological aspect)]. Higher education today, 8, 20–26.
- Zaharova, G. V. (2009). Formirovanie gotovnosti k mezhkulturnoy kommunikatsii u studentov vuza [Formation of readiness for intercultural communication among university students]. Nizhny Novgorod, 20.
- Pavlik, O. B. (2004). Profesijno-pedagogichna pidgotovka majbutnix perekladachiv do vy`kory`stannya oficijno-dilovogo movlennya [Professional and pedagogical training of future translators to use official-business communication. Khmelnytskyi, 20.
- User Guide European system of transfer and accumulation of credits (ECTS). Available at: http://euroosvita.osp-ua.info/html/ch3/dovidnyk-ekts.html
- Ignateva, E. Yu. (2012). Pedagogicheskoe upravlenie uchebnoy deyatelnostyu studentov v sovremennom vuze [Pedagogical management of educational activity of students in modern high school]. Stankt-Petersburg: LEMA, 300.
- Ortinskiy, V. L. (2009). Pedahohika vyshchoyi shkoly [Higher Education Pedagogy]. Kiev: Tsentr uchbovoyi literatury, 472.
- Cambridge Dictionaries. Available at: http://dictionary.cambridge.org/ru/словарь/английский/trainer
- Great Encyclopedic Dictionary (GED). Available at: http://dic.academic.ru/contents.nsf/enc3p/
- The guide professional qualification characteristics trades workers. Vol. 85. Sports activities. Korporacija Parus. Available at: http://consultant.parus.ua/?doc=02ZCE2944F
- Singina, N. F. (1991). Osobennosti pedagogicheskoy podgotovki trenera v sisteme vyisshego fizkulturnogo obrazovaniya [Features of pedagogical training of trainers in higher sports education]. Moscow, 24.
- Danylko, M, Tolkach, V. (2010). Suchasni uyavlennya pro sutnist' i strukturu diyal'nosti trenera [Modern ideas about the nature and structure of the trainer]. Physical education, sport and culture of health in modern society: scientific research journal, 3 (11), 21–26.
- Zhmarev, N. V. (1980). Upravlencheskaya i organizatorskaya deyatelnost trenera [The administrative and organizational activity trainer]. Kiev: Zdorovya, 144.
- English-Russian Dictionary. Available at: http://www.classes.ru/dictionary-english-russian-Mueller-term-7854.htm
- Volovyk, N. I. (2010). Osnovy ozdorovchoho fitnesu [Health fitness basics]. Kiev: NPU imeni M. P. Drahomanova, 240.
- Bolyak, A. A., Bolyak, A. A., Korkh-Cherba, N. L., Kyzim, P. M. (2012). Systemnyy pidkhid u profesiyniy diyal'nosti trenera z fitnesu [Systematic approach in a professional fitness trainer activities]. Kharkiv: KhDAFK, 130.
- Houli, E. T., Frenks, B. D. (2000). Ozdorovitelnyiy fitness [Health & fitness]. Kiev: Olimpiyskaya literatura, 367.
- Menhin, A. V. (2007). Rekreativno-ozdorovitelnaya gimnastika [Recreational and health-improving gymnastics]. Moscow: Fizicheskaya kultura, 160.
- Saykina, E. G. (2009). Fitnes v sisteme doshkolnogo i shkolnogo fizkulturnogo obrazovaniya [Fitness in the pre-school and school sports education]. Stankt-Petersburg, 580.
- Grigorev, V. I. (2009). Dinamika razvitiya ryinka fitnes-uslug v Rossii [The dynamics of development of the market of fitness services in Russia]. Proceedings of the Conference. Actual problems of development of fitness in Russia. Stankt-Petersburg: Izd-vo RGPU, 7–15.
- Smirnov, S. I. (2013). Organizatsionno-pedagogicheskie faktoryi upravleniya sferoy fitnes-uslug [Organizational-pedagogical sphere of fitness services management factors]. Stankt-Petersburg, 19.
- Dutchak, M. V., Vasy`lenko, M. M. (2013). Teorety`chne obgruntuvannya kvalifikacijnoyi xaraktery`sty`ky` fitnes-trenera [The theoretical substantiation of fitness trainer’s qualifying characteristics]. Pedagogy, psychology and medical-biological problems of physical education and sport, 2, 17–21.
- Miroshnikov, A. B., Nesterov, P. V. (2010). Dialektikticheskiy podhod v professionalnoy deyatelnosti personalnogo fitnes-trenera [Dialectical approach to professional activities of a personal fitness trainer]. Modernity as a subject of study. Malakhovka, 34–42.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Марина Миколаївна Василенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.