Управління формуванням компетентностей здобувачів вищої освіти шляхом використання хмарних сервісів

Автор(и)

  • Вячеслав Олександрович Гусєв ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових стрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0003-0831-5077
  • Світлана Василівна Ушеренко Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 03680, Україна https://orcid.org/0000-0003-0694-3862

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76151

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, комунікативність, мережева спільнота Google , хмарні сервіси

Анотація

Обґрунтовано імператив запровадження інноваційних та інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти в Україні. Проведено порівняльний аналіз характеристик найбільш поширених інформаційно-комунікаційних хмарних технологій і на підставі якого аргументовано перспективність впровадження в освітній процес хмарних сервісів, які надає компанія Google. Розроблено алгоритм управління формуванням ключових компетентностей здобувачів вищої освіти шляхом утворення їх спільноти на Google+ і з використанням хмарних сервісів Google

Біографії авторів

Вячеслав Олександрович Гусєв, ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України вул. Січових стрільців, 52-а, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат економічних наук, старший науковий співробітник, професор

Кафедра державної служби і менеджменту освіти 

Світлана Василівна Ушеренко, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана пр. Перемоги, 54/1, м. Київ, Україна, 03680

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра корпоративних фінансів та контроллінгу

Посилання

  1. Presidential Decree of Ukraine “Pro Stratehiyu staloho rozvytku «Ukrayina 2020” [On the strategy of sustainable development "Ukraine 2020”] (2015). Verhovna Rada Ukrai'ny, 5/2015. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/5/2015
  2. Bykov, V. Yu., Mushka, I. V. Elektronna pedahohika ta instrumenty system vidkrytoyi osvity [E- pedagogics and tools of systems of open education]. Available at: http://www.nbuv.gov.ua/old_jrn/e-journals/ITZN/em13/content/09bvyeot.htm
  3. Ananchenko, I. V. (2015). Oblachnye tekhnolohyy v vysshem obrazovanyy // Sovremennye naukoemkye tekhnolohyy [Cloud technologies in higher education // Contemporary high technologies]. Sovremennye naukoemkie tehnologii, 5, 48–52.
  4. Oliynyk, V. V., Gravit, V. O. (2015). Сhy potriben pisliadyplomniy pedagogichniy osviti vidkrytyy universitet evropeyskogo tipa? [Does the open university of the European type need to after diploma pedagogical education?]. Pisliadyplomna osvita in Ukraine, 1, 3–10.
  5. Ljahockaja, L. L., Zhukova, E. I., Alekseenko, N. A. et. al.; Laletin, N. V. (Ed.) (2013). Vnedrenye y yspolʹzovanye tekhnolohyy dystantsyonnoho obuchenyya [Implementation and use of online learning technologies]. Krasnoyarsk: LLC “Tsentr Informatsii”; Central Scientific-Research Institute “Monografiya”, 144.
  6. Kobzur, M. M. Vykorystannya khmarnykh tekhnolohiy obrobky mulʹtymedia v protsesi navchannya [Use of cloud technologies of multimedia processing in learning]. Uman State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna. Available at: http://informatika.udpu.org.ua/?page_id=1909
  7. Pro shvalennja Strategii' rozvytku informacijnogo suspil'stva v Ukrai'ni (2013). Verhovna Rada Ukrai'ny, 386-r. Available at: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/386-2013-%D1%80
  8. Pro Osnovni zasady rozvytku informacijnogo suspil'stva v Ukrai'ni na 2007–2015 roky (2007). Verhovna Rada Ukrai'ny, 537-V. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/537-16
  9. Pro zatverdzhennja Polozhennja pro elektronni osvitni resursy (2012). Verhovna Rada Ukrai'ny, 1060. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1695-12
  10. Aljushyna, N. O. (2014). Kompetentnisno orientovane nastavnitsvo yak skladova tsilisnogo navchavnogo protsesu v profesiyniy pidgotovtsy derzhavnykh sluzhbovtsiv [Competence oriented mentoring as an integral part of the educational process in the training of public servants]. Visnyk NAPA, 2, 12–17.
  11. Maslov, V. I., Bodnar, O. S., Gorash, K. V. (2012). Naukovi osnovy ta tekhnolohiyi kompetentnoho upravlinnya zahalʹnoosvitnim navchalʹnym zakladom [Scientific foundation and technologies of competent management of general education establishments]. Ternopil: Krok, 236.
  12. Vaschenko, L. M., Chmil, A. I., Pustova, T. V. et. al.; Vaschenko, L. M. (Ed.) (2012). Innovatsiyna modelʹ orhanizatsiyi navchalʹnoho protsesu v instytutakh pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity [Innovative model of educational process at institutes of post-graduate pedagogical education]. Kyiv: Pedahohichna dumka, 140.
  13. Pro zatverdzhennja Nacional'noi' ramky kvalifikacij (2011). Verhovna Rada Ukrai'ny, 1341. Available at: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-%D0%BF
  14. Perelik galuzej znan' i special'nostej, za jakymy zdijsnjujet'sja pidgotovka zdobuvachiv vyshhoi' osvity (2015). Verhovna Rada Ukrai'ny, 266. Available at: http://www.rada.gov.ua
  15. Gusiev, V. O. (2011). Derzhavna innovatsiyna polityka: metodolohiya formuvannya i vprovadzhennya [State innovation policy: methodology of forming and implementation]. Donetsk: Yugo-Vostok, 624.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Гусєв, В. О., & Ушеренко, С. В. (2016). Управління формуванням компетентностей здобувачів вищої освіти шляхом використання хмарних сервісів. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 18–28. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76151

Номер

Розділ

Педагогічна освіта