Значення та роль активних методів навчання на практичних заняттях у вищій школі

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Огороднійчук Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дідріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029, Україна https://orcid.org/0000-0003-1241-3403

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76231

Ключові слова:

активні методи, практичні заняття, кейс-методи, ділова гра, мозковий штурм

Анотація

Досліджено активні методи навчання на практичних заняттях у вищій школі. Обґрунтована необхідність застосування активних методів навчання на практичних заняттях у вищій школі. Встановлені особливості активних методів навчання. Визначено активні методи навчання, а саме: імітаційні: неігрові (мозковий штурм, аналіз правових виробничих ситуацій, вирішення конфліктів, виконання творчих завдань), ігрові (прес-конференція, ділові та рольові ігри, тренінги, брейн-ринги, суд) та неімітаційні (проблемні лекції, семінари, дискусії, дебати, випускна робота, виробнича практика)

Біографія автора

Ірина Анатоліївна Огороднійчук, Одеська державна академія будівництва та архітектури вул. Дідріхсона, 4, м. Одеса, Україна, 65029

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра філософії, політології, психології та права 

Посилання

  1. Petruk, V. A. (2006). Teoretiko-metodichni zasady formuvanna profesiinoi kompetentnosti maibutnih fahivciv tehnichnuh specialnostei u procesi vuvchenna fundamentalnuh disciplin [Theoretical and methodological bases of formation of professional competence of future professionals technical skills in the study of fundamental disciplines]. Vinnyca: Universum-Vinnyca, 292.
  2. Lapuzina, O. M. (2006). Formuvannya profesiinoi etiki maibutnih insheneriv na osnovi situaciinogo navchanna [Formation of professional ethics in future engineers based situational learning]. Vinnica, 20.
  3. Samugina, S. I. (Ed.) (1998). Pedagogika i psihologiya vusshei shkoly [Pedagogy and psychology of higher education]. Rostov-na-Dony: Feniks, 526.
  4. Smolkin, A. M. (1991). Metody aktivnogo obucheniya [Methods of active learning]. Moscow: High school, 176.
  5. Evtuh, M. B. (2002). Suchasni tendencii profesiinoi pidgotovki vchitela [Modern trends in teacher training]. Psycho- pedagogical foundations humanization of the educational process in schools and universities, 3, 170–175.
  6. Hlebnikova, T. M. (2003). Dilova gra yak metod aktivnogo navchanna pedagoga [Role play as method of active learning teacher]. Kharkiv: Оsnova, 80.
  7. Suvorova, N. (2000). Interaktivnoe obuchenie: novye podhody [Online training: new approaches]. Teacher, 1, 25.
  8. Romanova, I. A. (2001). Rol aktivnyh metodov navchanna u formuvanni pravovoi svidomosti studentiv [The role of active learning methods in shaping legal consciousness of students]. Kyiv: Naukovyi svit, 309–314.
  9. Innovation Through Cooperation (1997). WACRA, 735.
  10. Aktivnye metody I formy obycheniya [Active methods and forms of education] (1989). Minsk, 73.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Огороднійчук, І. А. (2016). Значення та роль активних методів навчання на практичних заняттях у вищій школі. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 35–38. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76231

Номер

Розділ

Педагогічна освіта