Значення та роль активних методів навчання на практичних заняттях у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76231Ключові слова:
активні методи, практичні заняття, кейс-методи, ділова гра, мозковий штурмАнотація
Досліджено активні методи навчання на практичних заняттях у вищій школі. Обґрунтована необхідність застосування активних методів навчання на практичних заняттях у вищій школі. Встановлені особливості активних методів навчання. Визначено активні методи навчання, а саме: імітаційні: неігрові (мозковий штурм, аналіз правових виробничих ситуацій, вирішення конфліктів, виконання творчих завдань), ігрові (прес-конференція, ділові та рольові ігри, тренінги, брейн-ринги, суд) та неімітаційні (проблемні лекції, семінари, дискусії, дебати, випускна робота, виробнича практика)
Посилання
- Petruk, V. A. (2006). Teoretiko-metodichni zasady formuvanna profesiinoi kompetentnosti maibutnih fahivciv tehnichnuh specialnostei u procesi vuvchenna fundamentalnuh disciplin [Theoretical and methodological bases of formation of professional competence of future professionals technical skills in the study of fundamental disciplines]. Vinnyca: Universum-Vinnyca, 292.
- Lapuzina, O. M. (2006). Formuvannya profesiinoi etiki maibutnih insheneriv na osnovi situaciinogo navchanna [Formation of professional ethics in future engineers based situational learning]. Vinnica, 20.
- Samugina, S. I. (Ed.) (1998). Pedagogika i psihologiya vusshei shkoly [Pedagogy and psychology of higher education]. Rostov-na-Dony: Feniks, 526.
- Smolkin, A. M. (1991). Metody aktivnogo obucheniya [Methods of active learning]. Moscow: High school, 176.
- Evtuh, M. B. (2002). Suchasni tendencii profesiinoi pidgotovki vchitela [Modern trends in teacher training]. Psycho- pedagogical foundations humanization of the educational process in schools and universities, 3, 170–175.
- Hlebnikova, T. M. (2003). Dilova gra yak metod aktivnogo navchanna pedagoga [Role play as method of active learning teacher]. Kharkiv: Оsnova, 80.
- Suvorova, N. (2000). Interaktivnoe obuchenie: novye podhody [Online training: new approaches]. Teacher, 1, 25.
- Romanova, I. A. (2001). Rol aktivnyh metodov navchanna u formuvanni pravovoi svidomosti studentiv [The role of active learning methods in shaping legal consciousness of students]. Kyiv: Naukovyi svit, 309–314.
- Innovation Through Cooperation (1997). WACRA, 735.
- Aktivnye metody I formy obycheniya [Active methods and forms of education] (1989). Minsk, 73.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Анатоліївна Огороднійчук
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.