Обґрунтування критеріїв та показників сформованості фахової компетентності майбутніх інженерів-програмістів у системі магістратури

Автор(и)

  • Віктор Євгенович Седов Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського вул. Старопортфранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020, Україна https://orcid.org/0000-0001-5748-3902

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76234

Ключові слова:

фахова підготовка, підготовка інженерів-програмістів, фахова компетентність, система підготовки магістрів

Анотація

Нова освітня парадигма зумовлює перехід до неперервної відкритої освіти і ґрунтується на інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій, упровадженні особистісно зорієнтованого та компетентністного підходів до навчання, інноваційних освітніх практик, вимагає дослідження рівня сформованості фахової компетентності майбутніх інженерів-програмістів у системі магістратури України. У статті представлено розроблену систему критеріїв та показників визначення рівня сформованості досліджуваного феномену

Біографія автора

Віктор Євгенович Седов, Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського вул. Старопортфранківська, 26, м. Одеса, Україна, 65020

Викладач

Кафедра фізичного та математичного моделювання 

Посилання

  1. Padalko, N. Y. (2008). Formuvannya profesiynih znan v maybutnih programistiv u protsesi vivchennya matematichnih distsiplin [Formation of professional knowledge in future programmers in the study of mathematical disciplines]. Zhitomir, 20.
  2. Schedrolosev, D. E. (2011). Metodichna sistema navchannya diskretnoyi matematiki maybutnih inzheneriv-programistiv zasobami Informatsiynih tehnologiy [Methodical system of training future discrete mathematics software engineers means of information technologies]. Kherson, 201.
  3. Bulahova, Ya. V. (2007). Pedagogichni umovi navchannya inozemnih mov maybutnih inzheneriv-programistiv zasobami multimediynih program [Teaching foreign languages learning environment for future software engineers means of multimedia applications]. Lugansk, 20.
  4. Strilets, V. V. (2010). Proektna metodika navchannya angliyskoyi movi maybutnih programistiv iz zastosuvannyam informatsiynih tehnologiy [Design methodology of teaching English for future programmers using information technology]. Kyiv, 23.
  5. Chirva, I. V. (2008). Metodika navchannya maybutnih Inzheneriv-programistiv angliyskogo dialogichnogo Movlennya z vikoristannyam komp'yuternih program [The method of training for software engineers English dialogical speech using computer programs]. Kyiv, 21.
  6. Grishko, L. V. (2009). Metodichna sistema navchannya osnov programuvannya maybutnih Inzheneriv-programistiv [Methodical training system of programming of future software engineers]. Kyiv, 20.
  7. Semerikov, S. O. (2009). Teoretiko-metodichni osnovi fundamentalizatsiyi navchannya informatichnih distsiplin u vischih navchalnih zakladah [Theoretical and methodological foundations fundamentalization informatychnyh training courses in higher education]. Kyiv, 40.
  8. Seydametova, Z. S. (2007). Metodicheskaya sistema urovnevoy podgotovki buduschih inzhenerov-programmistov po spetsialnosti «Informatika» [Methodical system-level training of future software engineers in the specialty "Informatics"]. Kyiv, 546.
  9. Ovcharuk, O. V. (2003). Kompetentnosti yak kliuch do onovlennia zmistu osvity [Competencies as a Key to Educational Content Renewal]. Strategija reformuvannja osvity v Ukrai'ni. Kyiv: K.I.S., 296.
  10. Petukhova, L. Ie. (2009). Teoretyko-metodychni zasady formuvannia informatychnykh kompetentnostei maibutnikh uchyteliv pochatkovykh klasiv [Theoretical and methodological principles of forming informatychnyh competence of primary school teachers]. Odesa, 486.
  11. Spirin, O. M. (2007). Kompetentnisnyi pidkhid u proektuvanni profesiinoi pidhotovky vchytelia informatyky [Competence approach in designing of professional training of teachers]. Naukovyj chasopys. Pedagogichni nauky: realii' i perspektyvy, 7, 150–156.
  12. Khutorskyi, A. V. (2002). Key competencies and educational standards. Internet-zhurnal «Ejdos». Available at: http://eidos.ru/index.htm

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Седов, В. Є. (2016). Обґрунтування критеріїв та показників сформованості фахової компетентності майбутніх інженерів-програмістів у системі магістратури. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 38–43. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76234

Номер

Розділ

Педагогічна освіта