Розробка технологічної картки як засобу підвищення якості квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів інформатики
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76572Ключові слова:
підготовка учителя інформатики, навчальний процес, організація навчального процесу, квазіпрофесійна діяльністьАнотація
Швидкий розвиток інформаційного суспільства зумовлює потребу в учителях, здатних підготувати дитину до життя в інформаційному суспільстві. Оновлення підходу до організації практики є одним зі шляхів забезпечення якісної підготовки учителів інформатики. У статті відображено розроблену картку для студента-практиканта, працюючи з якою майбутній фахівець швидко адаптується до квазіпрофесійної діяльності
Посилання
- Morze, N., Barna, O., Kuzminska, O., Vember, V. (2016). In what way should modern computer science teachers improve their teaching skills to develop students’key and ic competence? Kyiv: Open educational e-environment of modern university, 189–200.
- Spivakovsky, O., Petukhova, L., Voropay, N. (2011). Do otsiniuvannia vzaiemodii u modeli «Vykladach-student-seredovyshche» [By evaluating the model of interaction «teacher- student environment»]. Science and education, 4, 401–405.
- Ovcharov, S. M. (2011). Aktual’ni problemy profesiinoi pidhotovky uchyteliv informatyky [Actual problems of professional training of Informatics teachers]. Pedagogical science, 2, 73–77.
- Bykov, V. Iu.; Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Komp’iuteryzatsiia osvity [Computerization of Education]. Kyiv: Encyklopedija osvity Ukrai'ny, 410–412.
- Spirin, O. M. (2007). Teoretychni ta metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv informatyky za kredytno-modul’noiu systemoiu [Theoretical and methodological foundations of professional training of future teachers of computer science for credit-modular system]. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 300.
- Rafalska, M. V. (2001). Formuvannia informatyvnykh kompetentnostei maibutnikh uchyteliv informatyky v protsesi navchannia metodiv obchyslen’ [Forming informative competence of future teachers of Informatics in the process of learning methods of calculation]. Kyiv, 225.
- Rubtsov, V. V. (2010). Psykholoho-pedahohycheskaia podhotovka uchytelia dlia «Novoi shkoly» [Psycho-pedagogical preparation of the teacher for the «New School»]. Psykholohycheskaia nauka y obrazovanye, 1, 5–12.
- Structure ІKT-competence of teachers. UNESCO Recommendation. Available at: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214694.pdf
- Shovkun, V. (2015). Pidgotovka maybutnogo vchitelya Informatiki do roboti v umovah suchasnogo informatsiyno-osvitnogo seredovischa shkoli [Training of future teacher of informatics to work in modern information and educational environment of school]. Information Technologies in Education, 23, 136–146.
- Dorohykh, R. V. (2011). Formuvannia profesiinykh yakostei maibutnikh uchyteliv u protsesi pedahohichnoi vzaiemodii [Formation of professional qualities of future teachers in the process of pedagogical interaction]. Kharkiv, 246.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Віталій Віталійович Шовкун
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.