Розробка технологічної картки як засобу підвищення якості квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів інформатики

Автор(и)

  • Віталій Віталійович Шовкун Херсонський фізико-технічний ліцей при Херсонському національному технічному університеті та Дніпропетровському національному університеті Херсонської міської ради вул. Залаегерсег, 39, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0003-3393-3387

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76572

Ключові слова:

підготовка учителя інформатики, навчальний процес, організація навчального процесу, квазіпрофесійна діяльність

Анотація

Швидкий розвиток інформаційного суспільства зумовлює потребу в учителях, здатних підготувати дитину до життя в інформаційному суспільстві. Оновлення підходу до організації практики є одним зі шляхів забезпечення якісної підготовки учителів інформатики. У статті відображено розроблену картку для студента-практиканта, працюючи з якою майбутній фахівець швидко адаптується до квазіпрофесійної діяльності

Біографія автора

Віталій Віталійович Шовкун, Херсонський фізико-технічний ліцей при Херсонському національному технічному університеті та Дніпропетровському національному університеті Херсонської міської ради вул. Залаегерсег, 39, м. Херсон, Україна, 73000

Викладач

Посилання

  1. Morze, N., Barna, O., Kuzminska, O., Vember, V. (2016). In what way should modern computer science teachers improve their teaching skills to develop students’key and ic competence? Kyiv: Open educational e-environment of modern university, 189–200.
  2. Spivakovsky, O., Petukhova, L., Voropay, N. (2011). Do otsiniuvannia vzaiemodii u modeli «Vykladach-student-seredovyshche» [By evaluating the model of interaction «teacher- student environment»]. Science and education, 4, 401–405.
  3. Ovcharov, S. M. (2011). Aktual’ni problemy profesiinoi pidhotovky uchyteliv informatyky [Actual problems of professional training of Informatics teachers]. Pedagogical science, 2, 73–77.
  4. Bykov, V. Iu.; Kremen', V. G. (Ed.) (2008). Komp’iuteryzatsiia osvity [Computerization of Education]. Kyiv: Encyklopedija osvity Ukrai'ny, 410–412.
  5. Spirin, O. M. (2007). Teoretychni ta metodychni zasady profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv informatyky za kredytno-modul’noiu systemoiu [Theoretical and methodological foundations of professional training of future teachers of computer science for credit-modular system]. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka, 300.
  6. Rafalska, M. V. (2001). Formuvannia informatyvnykh kompetentnostei maibutnikh uchyteliv informatyky v protsesi navchannia metodiv obchyslen’ [Forming informative competence of future teachers of Informatics in the process of learning methods of calculation]. Kyiv, 225.
  7. Rubtsov, V. V. (2010). Psykholoho-pedahohycheskaia podhotovka uchytelia dlia «Novoi shkoly» [Psycho-pedagogical preparation of the teacher for the «New School»]. Psykholohycheskaia nauka y obrazovanye, 1, 5–12.
  8. Structure ІKT-competence of teachers. UNESCO Recommendation. Available at: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214694.pdf
  9. Shovkun, V. (2015). Pidgotovka maybutnogo vchitelya Informatiki do roboti v umovah suchasnogo informatsiyno-osvitnogo seredovischa shkoli [Training of future teacher of informatics to work in modern information and educational environment of school]. Information Technologies in Education, 23, 136–146.
  10. Dorohykh, R. V. (2011). Formuvannia profesiinykh yakostei maibutnikh uchyteliv u protsesi pedahohichnoi vzaiemodii [Formation of professional qualities of future teachers in the process of pedagogical interaction]. Kharkiv, 246.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Шовкун, В. В. (2016). Розробка технологічної картки як засобу підвищення якості квазіпрофесійної діяльності майбутніх учителів інформатики. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 53–57. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76572

Номер

Розділ

Педагогічна освіта