Аналіз системи позааудиторної діяльності при формуванні культури безпечної життєдіяльності студента в класичному університеті
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76581Ключові слова:
позааудиторна діяльність, культура безпечної життєдіяльності, багаторівневий комплексний тренінг, самостійна роботаАнотація
У статті розглянуто систему позааудиторної діяльності для формування культури безпечної життєдіяльності. Побудована схема організації системи позааудиторної діяльності студента залежно від: змісту та способу подання інформації; кількості учасників; співвідношення до аудиторних занять; організатора. Наводяться приклади колективної, групової, індивідуальної позааудиторної діяльності. Доводиться ефективність та важливість такої діяльності в освітньому процесі класичного університету
Посилання
- Kaz'merchuk, A. V. (2013). Vneauditornaja dejatel'nost' kak sredstvo intensifikacii professional'nogo obuchenija v vysshem uchebnom zavedenii. Vestnik TGPU, 9 (137), 54–60.
- Kondrashova, L. V. (1988). Vneauditornaja rabota po pedagogike v pedagogicheskom institute. Kiev; Odessa: Vishha shk., 159.
- Matvii'v-Lozyns'ka, Ju. O. (2011). Pozaaudytorna dijal'nist' jak skladova navchal'no-vyhovnogo procesu vyshhogo navchal'nogo zakladu. Visnyk LDU BZhD. Pedagogichni nauky, 5, 175–179. Available at: http://www.ldubgd.edu.ua/scientific-herald/ldu-bzhd/no5-2011-ch2
- Popova, V. I. (2003). Vneauditornaja dejatel'nost' studentov: Teorija i social'no-pedagogicheskaja praktika. Orenburg, 332.
- Skrypnyk, N. S. (2012). Pozaaudytorna dijal'nist' studentiv vyshhyh navchal'nyh zakladiv: sutnist', struktura j osoblyvosti. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 27 (80), 566–571.
- Vjatkina, I. V. (2011). Rol' integracii uchebnoj i vneauditornoj dejatel'nosti v professional'nom vospitanii studentov v tehnicheskom vuze. Vestnik Kazanskogo tehnologicheskogo universiteta, 3, 261–268.
- Starokozheva, E. I. (2007). Problemy organizacii vneauditornoj dejatel'nosti studentov v professional'noj podgotovke uchitelja. Vneauditornaja rabota kak sredstvo povyshenija prakticheskoj napravlennosti v podgotovke specialistov nachal'nogo obrazovanija. Belgorod, 202–208.
- Galjejeva, A. P. (2009). Organizacijno-pedagogichni umovy vyhovnoi' dijal'nosti u vyshhomu agrarnomu navchal'nomu zakladi. Drogobych, 20.
- Burceva, T. A. (2007). Rol' vneauditornoj dejatel'nosti v formirovanii u studentov social'noj aktivnosti, samostojatel'nosti, otvetstvennosti i napravlennosti na samorealizaciju v dejatel'nosti. Vestnik KGU im. N. A. Nekrasova: Pedagogika. Psihologija. Social'naja rabota. Juvenologija. Sociokinetika, 71–73.
- Omarova, Z. U. (2011). Vneauditornaja rabota so studentami vazhnejshij faktor formirovanija lichnosti. Pedagogicheskie nauki. Metodicheskie osnovy vospitatel'nogo processa, 3. Available at: http://www.rusnauka.com/18_DSN_2011/Pedagogica/3_90482.doc.htm
- Jakushkina, L. P. (2007). Razvitie kljuchevyh kompetencij specialista v processe vneauditornoj samostojatel'noj raboty v vuze. Nauchnye issledovanija v obrazovanii, 1, 154–155.
- Onuchak, L. V. (2002). Pedagogichni umovy organizacii' samostijnoi' pozaaudytornoi' roboty studentiv ekonomichnyh special'nostej. Kyiv, 200.
- Nikitina, N. N., Zheleznjakova, O. M., Petuhov, M. A. (2002). Osnovy professional'no-pedagogicheskoj dejatel'nosti. Moscow: «Masterstvo». Available at: http://www.twirpx.com/file/370976/
- Zimnjaja, I. A. (2007). Pedagogicheskaja psihologija. Moscow: Logos, 384.
- Ivanova, M. A. (2005). Formirovanie uchebnyh umenij studentov vo vneauditornoj samostojatel'noj rabote (na primere inostrannogo jazyka na nejazykovom fakul'tete). Rjazan', 22.
- Maksymenko, S. (Ed.) (2005). Tehnologija treningu. Kyiv: Glavnyk, 112.
- Petrychenko, L. O. (2010). Systema pozaaudytornoi' roboty, sprjamovanoi' na pidgotovku majbutn'ogo vchytelja do tvorchoi' profesijnoi' dijal'nosti. Gumanizacija navchal'no-vyhovnogo procesu. Slovjansk: SDPU, LI, 33–40.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Світлана Петрівна Гвоздій
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.