Аналіз системи позааудиторної діяльності при формуванні культури безпечної життєдіяльності студента в класичному університеті

Автор(и)

  • Світлана Петрівна Гвоздій Одеський національний університет імені І. І. Мечникова вул. Дворянська, 2, м. Одеса, Україна, 65082, Україна https://orcid.org/0000-0002-8208-2972

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76581

Ключові слова:

позааудиторна діяльність, культура безпечної життєдіяльності, багаторівневий комплексний тренінг, самостійна робота

Анотація

У статті розглянуто систему позааудиторної діяльності для формування культури безпечної життєдіяльності. Побудована схема організації системи позааудиторної діяльності студента залежно від: змісту та способу подання інформації; кількості учасників; співвідношення до аудиторних занять; організатора. Наводяться приклади колективної, групової, індивідуальної позааудиторної діяльності. Доводиться ефективність та важливість такої діяльності в освітньому процесі класичного університету

Біографія автора

Світлана Петрівна Гвоздій, Одеський національний університет імені І. І. Мечникова вул. Дворянська, 2, м. Одеса, Україна, 65082

Кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри

Кафедра медичних знань та безпеки життєдіяльності

Посилання

  1. Kaz'merchuk, A. V. (2013). Vneauditornaja dejatel'nost' kak sredstvo intensifikacii professional'nogo obuchenija v vysshem uchebnom zavedenii. Vestnik TGPU, 9 (137), 54–60.
  2. Kondrashova, L. V. (1988). Vneauditornaja rabota po pedagogike v pedagogicheskom institute. Kiev; Odessa: Vishha shk., 159.
  3. Matvii'v-Lozyns'ka, Ju. O. (2011). Pozaaudytorna dijal'nist' jak skladova navchal'no-vyhovnogo procesu vyshhogo navchal'nogo zakladu. Visnyk LDU BZhD. Pedagogichni nauky, 5, 175–179. Available at: http://www.ldubgd.edu.ua/scientific-herald/ldu-bzhd/no5-2011-ch2
  4. Popova, V. I. (2003). Vneauditornaja dejatel'nost' studentov: Teorija i social'no-pedagogicheskaja praktika. Orenburg, 332.
  5. Skrypnyk, N. S. (2012). Pozaaudytorna dijal'nist' studentiv vyshhyh navchal'nyh zakladiv: sutnist', struktura j osoblyvosti. Pedagogika formuvannja tvorchoi' osobystosti u vyshhij i zagal'noosvitnij shkolah, 27 (80), 566–571.
  6. Vjatkina, I. V. (2011). Rol' integracii uchebnoj i vneauditornoj dejatel'nosti v professional'nom vospitanii studentov v tehnicheskom vuze. Vestnik Kazanskogo tehnologicheskogo universiteta, 3, 261–268.
  7. Starokozheva, E. I. (2007). Problemy organizacii vneauditornoj dejatel'nosti studentov v professional'noj podgotovke uchitelja. Vneauditornaja rabota kak sredstvo povyshenija prakticheskoj napravlennosti v podgotovke specialistov nachal'nogo obrazovanija. Belgorod, 202–208.
  8. Galjejeva, A. P. (2009). Organizacijno-pedagogichni umovy vyhovnoi' dijal'nosti u vyshhomu agrarnomu navchal'nomu zakladi. Drogobych, 20.
  9. Burceva, T. A. (2007). Rol' vneauditornoj dejatel'nosti v formirovanii u studentov social'noj aktivnosti, samostojatel'nosti, otvetstvennosti i napravlennosti na samorealizaciju v dejatel'nosti. Vestnik KGU im. N. A. Nekrasova: Pedagogika. Psihologija. Social'naja rabota. Juvenologija. Sociokinetika, 71–73.
  10. Omarova, Z. U. (2011). Vneauditornaja rabota so studentami vazhnejshij faktor formirovanija lichnosti. Pedagogicheskie nauki. Metodicheskie osnovy vospitatel'nogo processa, 3. Available at: http://www.rusnauka.com/18_DSN_2011/Pedagogica/3_90482.doc.htm
  11. Jakushkina, L. P. (2007). Razvitie kljuchevyh kompetencij specialista v processe vneauditornoj samostojatel'noj raboty v vuze. Nauchnye issledovanija v obrazovanii, 1, 154–155.
  12. Onuchak, L. V. (2002). Pedagogichni umovy organizacii' samostijnoi' pozaaudytornoi' roboty studentiv ekonomichnyh special'nostej. Kyiv, 200.
  13. Nikitina, N. N., Zheleznjakova, O. M., Petuhov, M. A. (2002). Osnovy professional'no-pedagogicheskoj dejatel'nosti. Moscow: «Masterstvo». Available at: http://www.twirpx.com/file/370976/
  14. Zimnjaja, I. A. (2007). Pedagogicheskaja psihologija. Moscow: Logos, 384.
  15. Ivanova, M. A. (2005). Formirovanie uchebnyh umenij studentov vo vneauditornoj samostojatel'noj rabote (na primere inostrannogo jazyka na nejazykovom fakul'tete). Rjazan', 22.
  16. Maksymenko, S. (Ed.) (2005). Tehnologija treningu. Kyiv: Glavnyk, 112.
  17. Petrychenko, L. O. (2010). Systema pozaaudytornoi' roboty, sprjamovanoi' na pidgotovku majbutn'ogo vchytelja do tvorchoi' profesijnoi' dijal'nosti. Gumanizacija navchal'no-vyhovnogo procesu. Slovjansk: SDPU, LI, 33–40.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-30

Як цитувати

Гвоздій, С. П. (2016). Аналіз системи позааудиторної діяльності при формуванні культури безпечної життєдіяльності студента в класичному університеті. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (5), 11–17. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76581

Номер

Розділ

Педагогічна освіта