Педагогічні умови культурологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи

Автор(и)

  • Тетяна Олександрівна Вінник Херсонський державний університет вул. Університетська, 27, м. Херсон, Україна, 73000, Україна https://orcid.org/0000-0003-4557-7818

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76645

Ключові слова:

майбутні вчителі початкових класів, культурологічна підготовка, педагогічні умови, культурологічна підготовленість

Анотація

Обґрунтовуються педагогічні умови культурологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів, а саме: забезпечення позитивної мотивації майбутніх учителів до культурологічної підготовки та відповідної рефлексивної позиції стосовно її удосконалення; опанування майбутніми вчителями сукупністю культурологічних знань та набуття ними культурологічних вмінь практичного їх застосування; залучення майбутніх учителів до активної культурологічної діяльності

Біографія автора

Тетяна Олександрівна Вінник, Херсонський державний університет вул. Університетська, 27, м. Херсон, Україна, 73000

Викладач

Кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти

Посилання

  1. Khoruzha, L. L. (2003). Etychna kompetentnistʹ maybutnʹoho vchytelya pochatkovykh klasiv: teoriya i praktyka. Kyiv: Derzh. vyd-vo «Presa Ukrayiny», 320.
  2. Hrynʹova, V. M. (2015). Pedahohichna kulʹtura maybutnʹoho vchytelya. Pedahohichna tvorchistʹ, maysternistʹ, profesionalizm u systemi pidhotovky osvityansʹkykh kadriv: zdobutky, poshuky, perspektyvy. Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M. P. Drahomanova, 432.
  3. Semchenko, V. A. (2004). Psykholohiya pedahohichnoyi diyalʹnosti. Kyiv: Vyshcha shkola, 335.
  4. Ivanova, T. V. (2001). Kulʹturolohichnyy komponent u pidhotovtsi maybutnʹoho pedahoha. Novi tekhnolohiyi navchannya. Kyiv, 34–38.
  5. Honcharenko, S. U. (2010). Pedahohichni doslidzhennya: metodolohichni porady molodym naukovtsyam. Kyiv; Vinnytsya: TOV firma «Planer», 308.
  6. Zyuzina, T. O. (2009). Kulʹturolohichna pidhotovka studentiv u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh: teoretyko-metodolohichni zasady zmistu osvity. Luhansʹk: Vyd-vo DZ «LNU imeni Tarasa Shevchenka», 384.
  7. Naydʹonov, I. (2004). Bolonsʹkyy protses: kulʹturolohichni paradyhmy. Osvita i upr, 7 (2), 60–66.
  8. Rudenko, V. N. (2004). Kulʹturolohycheskye osnovanyya tselostnosty soderzhanyya vyssheho obrazovanyya. Pedahohyka, 1, 42–48.
  9. Kharytonova, S. V. (2013). Osnovnye strukturnye komponenty kulʹturolohycheskoy kompetentsyy. Sovremennye nauchnye issledovanija i innovacii, 7. Available at: http://web.snauka.ru/issues/2013/07/25475
  10. Shevnyuk, O. L. (2003). Kulʹturolohichna osvita maybutnʹoho vchytelya: teoriya i praktyka. Kyiv: Vyd-vo nats. ped. un-tu im. M. P. Drahomanova, 232.
  11. Holubenko, O., Chursin, M., Haydukov, V. (2007). Pro kulʹturnyy aspekt i vektor innovatsiy v osvitniy diyalʹnosti vyshchoyi shkoly. Kyiv: Pedahohichna dymka, 108–122.
  12. Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyalʹnisnyy chy osobystyy pidkhid. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kyiv, 176–203.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Вінник, Т. О. (2016). Педагогічні умови культурологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 58–62. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76645

Номер

Розділ

Педагогічна освіта