Педагогічні умови культурологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76645Ключові слова:
майбутні вчителі початкових класів, культурологічна підготовка, педагогічні умови, культурологічна підготовленістьАнотація
Обґрунтовуються педагогічні умови культурологічної підготовки майбутніх учителів початкових класів, а саме: забезпечення позитивної мотивації майбутніх учителів до культурологічної підготовки та відповідної рефлексивної позиції стосовно її удосконалення; опанування майбутніми вчителями сукупністю культурологічних знань та набуття ними культурологічних вмінь практичного їх застосування; залучення майбутніх учителів до активної культурологічної діяльності
Посилання
- Khoruzha, L. L. (2003). Etychna kompetentnistʹ maybutnʹoho vchytelya pochatkovykh klasiv: teoriya i praktyka. Kyiv: Derzh. vyd-vo «Presa Ukrayiny», 320.
- Hrynʹova, V. M. (2015). Pedahohichna kulʹtura maybutnʹoho vchytelya. Pedahohichna tvorchistʹ, maysternistʹ, profesionalizm u systemi pidhotovky osvityansʹkykh kadriv: zdobutky, poshuky, perspektyvy. Kyiv: Vydavnytstvo NPU imeni M. P. Drahomanova, 432.
- Semchenko, V. A. (2004). Psykholohiya pedahohichnoyi diyalʹnosti. Kyiv: Vyshcha shkola, 335.
- Ivanova, T. V. (2001). Kulʹturolohichnyy komponent u pidhotovtsi maybutnʹoho pedahoha. Novi tekhnolohiyi navchannya. Kyiv, 34–38.
- Honcharenko, S. U. (2010). Pedahohichni doslidzhennya: metodolohichni porady molodym naukovtsyam. Kyiv; Vinnytsya: TOV firma «Planer», 308.
- Zyuzina, T. O. (2009). Kulʹturolohichna pidhotovka studentiv u vyshchykh navchalʹnykh zakladakh: teoretyko-metodolohichni zasady zmistu osvity. Luhansʹk: Vyd-vo DZ «LNU imeni Tarasa Shevchenka», 384.
- Naydʹonov, I. (2004). Bolonsʹkyy protses: kulʹturolohichni paradyhmy. Osvita i upr, 7 (2), 60–66.
- Rudenko, V. N. (2004). Kulʹturolohycheskye osnovanyya tselostnosty soderzhanyya vyssheho obrazovanyya. Pedahohyka, 1, 42–48.
- Kharytonova, S. V. (2013). Osnovnye strukturnye komponenty kulʹturolohycheskoy kompetentsyy. Sovremennye nauchnye issledovanija i innovacii, 7. Available at: http://web.snauka.ru/issues/2013/07/25475
- Shevnyuk, O. L. (2003). Kulʹturolohichna osvita maybutnʹoho vchytelya: teoriya i praktyka. Kyiv: Vyd-vo nats. ped. un-tu im. M. P. Drahomanova, 232.
- Holubenko, O., Chursin, M., Haydukov, V. (2007). Pro kulʹturnyy aspekt i vektor innovatsiy v osvitniy diyalʹnosti vyshchoyi shkoly. Kyiv: Pedahohichna dymka, 108–122.
- Semychenko, V. A. (2000). Priorytety profesiynoyi pidhotovky: diyalʹnisnyy chy osobystyy pidkhid. Neperervna profesiyna osvita: problemy, poshuky, perspektyvy. Kyiv, 176–203.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Тетяна Олександрівна Вінник
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.