Аналіз психолінгвістичних особливостей навчання японського академічного продуктивного мовлення

Автор(и)

  • Оксана Висилівна Асадчих Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-1238-7180

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76649

Ключові слова:

говоріння, письмо, породження, сприймання, студенти-японісти, навчання, академічний, продуктивний, вміння, психолінгвістичний

Анотація

У статті аналізуються особливості процесу породження та сприймання академічного японського говоріння та письма і на цій основі визначаються уміннями, які слід розвивати при навчанні японського академічного продуктивного мовлення в межах курсів японської мови для студентів магістратури. З’ясовано, що японське академічне продуктивне мовлення має ряд специфічних особливостей, що необхідно враховувати при навчанні

Біографія автора

Оксана Висилівна Асадчих, Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра китайської, корейської та японської філології

Посилання

  1. Kolesnikova, N. I. (2010). Chto vazhno znat o yazyke i stile nauchnyh tekstov? Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 130–137.
  2. Korotkina, I. B. (2013). Akademicheskoe pismo: na puti k kontseptualnomu edinstvu. Vysshee obrazovanie v Rossii, 3, 137–142.
  3. Nuzha, I. V., Schemelyova, I. Y. (2013). Vestnik Severnogo (Arkticheskogo) federalnogo universiteta. Seriya: Gumanitarnye I sotsialnie nauki, 5, 113–121.
  4. Smirnova, N. V. (2015). Akademicheskaya gramotnost I pismo v VUZE: ot teorii k praktike. Vysshee obrazovanie v Rossii, 6, 58–64.
  5. Kvasova, O. G. (2012). Going for Degree. Professional English for Students of Linguistics. Kyiv: Lenvit, 167.
  6. Yahontova, T. V. (2002). Osnovy anglomovnogo naukovogo pysma. Lviv: Vydavnychyi tsentr LNU im. I. Franka, 220.
  7. Sazanovych, L. V. (2014). Formuvannya navychok akademichnogo pysma na zanyattyah z angliyskoi movy v medychnomu VNZ. Pedagogika formuvannya tvorchoi osobystosti u vischiy I zagalnoosvitniy shkolah, 34 (87), 504–509.
  8. Vygotskiy, L. S. (1956). Izbrannye psihologicheskie issledovaniya. Myshlenie I rech. Moscow: APN RSFSR, 519.
  9. Luriya, A. R. (2002). Pismo I rech. Neirolingvisticheskie issledovaniya. Moscow, 352.
  10. Zhynkin, N. I. (1964). O kodovyh perehodah vo vnutrennei rechi. Voprosy yazykoznaniya, 6, 26–38.
  11. Leontiev, A. A. (1981). Psihologicheskie edinitsy porozhdeniya rechevyh vyskazyvaniy. Moscow: Nauka, 307.
  12. Zimnyaya, I. A. (1991). Psihologiya obucheniya inostrannym yazykam v shkole. Moscow: Prosveshhenie, 223.
  13. 国際交流基金日本語教授法シリーズ第6巻「話すことを教える」. 、ひつじ書房、東京、[Japan Foundation. Series of the textbooks about how to teach Japanese Language] Vol. 6 (2009). How to teach Speaking in Japanese Language. Hitsuji Publishing Company, Tokyo, 105.
  14. 国際交流基金日本語教授法シリーズ第8巻「書くことを教える」、.ひつじ書房、東京、[Japan Foundation. Series of the textbooks about how to teach Japanese Language] Vol. 8 (2010). How to teach Writing in Japanese Language. Hitsuji Publishing Company, Tokyo, 124.
  15. 国際交流基金日本語教授法シリーズ第13巻「教え方を改善する」、[Text] 格式会社ひつじ書房、東京、[Japan Foundation. Series of the textbooks about how to teach Japanese Language] Vol. 13 (2010). How to improve Japanese Language teaching methods. Hitsuji Publishing Company, Tokyo, 96.
  16. Asadchih, O. V., Smovzhenko, L. G. (2015). Metodyka formuvannya movlennevyh kompetentnostei: teoriya ta praktyka (na materiali shidnyh mov). Kyiv: Vydavnychyi Dim Dmytra Burago, 192.
  17. Sudzuki, K. (2004). 鈴木克明『教材設計マニュアル』. 北大路書房 [Manual of design of teaching materials]. Hokudairo Publishing Company, 188.
  18. Okadzaki, H., Okadzaki, T. (2001). 岡崎眸、岡崎敏雄『日本語教育における学習の分析とデザイン「言語習得過程の視点から見た日本語教育」』. 凡人社 [Analysis and Design of learning in Japanese Language Education. View on Japanese Language Education throw the process of language acquisition]. Bonjinshya Publishing Company, 191.
  19. Zagnitko, A. P., Dormacheva, I. R. (2001). Osnovy movlennevoi diyalnosti. Donetsk: Ukrainskyi kultorologichnyi tsentr, 56.
  20. Coates, J. (2003). The role of epistemic modality in women’s talk. Modality in Contemporary English, 331–348. doi: 10.1515/9783110895339.331

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-08-30

Як цитувати

Асадчих, О. В. (2016). Аналіз психолінгвістичних особливостей навчання японського академічного продуктивного мовлення. ScienceRise: Pedagogical Education, (8 (4), 63–68. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.76649

Номер

Розділ

Педагогічна освіта