Аналіз тенденцій післядипломної підготовки вчителів початкової школи в умовах неформальної освіти

Автор(и)

  • Олена Юріївна Криволап Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України вул. Максима Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060 Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 вул. Крепостна, 68, м. Запоріжжя, Україна, 69002, Україна https://orcid.org/0000-0003-1303-7083

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.77256

Ключові слова:

вчитель початкової школи, інформальна освіта, неформальна освіта, підготовка, післядипломна освіта

Анотація

Стаття присвячена аналізу зарубіжних і вітчизняних наукових праць з проблеми виявлення й узагальнення сучасних тенденцій післядипломної підготовки вчителів початкової школи. Висвітлено роль формальної, неформальної та інформальної освіти. Доведено важливість поєднання цих видів післядипломної освіти дорослих. Окреслено глобальний і національний характер змін, що впливають на сформованість тенденцій вітчизняної післядипломної підготовки вчителів початкової школи

Біографія автора

Олена Юріївна Криволап, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України вул. Максима Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060 Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 вул. Крепостна, 68, м. Запоріжжя, Україна, 69002

Здобувач

Відділ андрагогіки

Посилання

  1. Anishhenko, O. V. (2014). Tehnologii' navchannja doroslyh. Vyshha osvita Ukrai'ny: teoretychnyj ta naukovo-metodychnyj chasopys, 3 (54), 363.
  2. Luk’janova, L. B. (2011). Koncepcija osvity doroslyh v Ukrai'ni. Nizhyn: Lysenko M. M., 24.
  3. Babushko, S. R. (2015). Teoretychni ta metodychni zasady profesijnogo rozvytku fahivciv turystychnoi' sfery SShA i Kanady. Kyiv, 496.
  4. Olijnyk, V. V. (2012). S'ogodennja ta perspektyvy rozvytku pisljadyplomnoi' pedagogichnoi' osvity. Postmetodyka, 4 (107), 2–7.
  5. Voljars'ka, O. S. (2015). Pidgotovka zarejestrovanyh bezrobitnyh ta sluhachiv navchal'nyh pidrozdiliv pidpryjemstv, organizacij, ustanov: teoretychni i metodychni aspekty. Kyiv–Zaporizhzhja: IPK DSZU: Krugozir, 479.
  6. Luk'janova, L. B., Sigajeva, L. Je., Anishhenko, O. V. et. al. (2012). Osvita doroslyh: teoretychni i metodologichni zasady. Kyiv: Ped. dumka, 272.
  7. Vasylenko, O. V. (2013). Neformal'na osvita doroslyh: nove social'no-osvitnje javyshhe. Osvita doroslyh: teorija, dosvid, perspektyvy, 7, 35–42.
  8. Partners hip between the European Commission and the Council of Europe in the Field of Yout. Strasburg, Brussels, 19. Available at: http://pjp-eu.coe.int/en/web/youth-partnership
  9. A Memorandum on Life long Learning. European Commission. Unit E-3. Available at: http://www.irlgov.ie/educ/new/LifeLongLearninghtm.htm
  10. Life learning statistics. Available at: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/statistics_explained/index.php/Lifelong_learning_statistics

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-30

Як цитувати

Криволап, О. Ю. (2016). Аналіз тенденцій післядипломної підготовки вчителів початкової школи в умовах неформальної освіти. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (5), 17–21. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.77256

Номер

Розділ

Педагогічна освіта