Шляхи реалізації модернізаційних процесів в сучасній початковій музичній освіті

Автор(и)

  • Тамара Миколаївна Турчин Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка вул. Гетьмана Полуботка, 53, м. Чернігів, Україна, 14013, Україна https://orcid.org/0000-0002-1052-7098

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78121

Ключові слова:

учитель, урок музики, творчість, емоції, мистецька інформатизація, українська музика, імпровізація

Анотація

Досліджено шляхи удосконалення системи початкової музичної освіти в Україні. Встановлено вплив суттєвого оновлення загальної музичної освіти молодших школярів на набуття ними основ музичної грамоти та розвиток елементарних практичних умінь у галузі музичного мистецтва (сприймання, оцінювання, творення). Доведено, що уміле використання нововведень допоможе вчителю створити умови для розвитку музичної освіченості молодших школярів у всіх напрямах навчальної діяльності

Біографія автора

Тамара Миколаївна Турчин, Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка вул. Гетьмана Полуботка, 53, м. Чернігів, Україна, 14013

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри

Кафедра теорії та методики мистецького навчання

Посилання

  1. Nacional'na doktryna rozvytku osvity Ukrai'ny (2002). II Vseukrai'ns'kyj z’i'zd pracivnykiv osvity. Kyiv.
  2. Proekt Zakonu “Pro osvitu” (2016). Verhovna Rada Ukrai'ny. Available at: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=58639
  3. Proekt Koncepcii' rozvytku osvity Ukrai'ny na period 2015–2025 roky. Available at: http://www.tnpu.edu.ua/EKTS/proekt_koncepc.pdf
  4. Proekt “Nova ukrai'ns'ka shkola”. Available at: http://mon.gov.ua/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8%202016/08/21/2016-08-17-3-.pdf
  5. Ball, G. (2003). Suchasnyj gumanizm i osvita. Social'no-filosofs'ki ta psyhologo-pedagogichni aspekty. Rivne: Lysta-M., 128.
  6. Beh, I. (2007). Duhovnyj rozvytok osobystosti: postup u nezvidane. Pedagogika i psyhologija, 1, 5–13.
  7. Zjazjun, I. (1976). Estetychnyj dosvid osoby. Formuvannja ta sfery vplyvu. Kyiv: Vyshha shk., 172.
  8. Myropol's'ka, N., Nychkalo, S. et. al. (2006). Uroky hudozhn'o-estetychnogo cyklu v shkoli: navchannja i vyhovannja. Ternopil': Bogdan, 240.
  9. Naumenko, S. (1998). Psyhologija muzychnosti ta i'i' formuvannja u molodshyh shkoljariv. Kyiv: KDPU, 158.
  10. Padalka, G. (2008). Pedagogika mystectva (Teorija i metodyka vykladannja mystec'kyh dyscyplin). Kyiv: Osvita Ukrai'ny, 274.
  11. Rostovs'kyj, O. (2007). Aktual'ni problemy suchasnoi' muzychno-pedagogichnoi' osvity. Teoretychni ta metodychni zasady neperervnoi' mystec'koi' osvity, 21–22.
  12. Hljebnykova, L. (2000). Robota z profesijnym dytjachym horom. Pochatkova shkola, 11, 47–49.
  13. Rostovs'kyj, O. (1997). Pedagogika muzychnogo spryjmannja. Kyiv: IZMN, 256.
  14. Rudnyc'ka, O. (2005). Pedagogika: zagal'na ta mystec'ka. Ternopil': Bogdan, 360.
  15. Shholokova, O. (2004). Osoblyvosti pidgotovky studentiv-magistrantiv u systemi mystec'koi' osvity. Pedagogika i psyhologija profesijnoi' osvity, 4, 151–158.
  16. Kozyr, A. V. (2008). Profesijna majsternist' uchyteliv muzyky: teorija i praktyka formuvannja v systemi bagatorivnevoi' osvity. Kyiv: Vydavnyctvo NPU imeni M. P. Dragomanova, 380.
  17. Turchyn, T. M. (2013). Organizacijno-metodychna model' modernizacii' pochatkovoi' muzychnoi' osvity. Chernigiv: Chernigivs'kyj oblasnyj instytut pisljadyplomnoi' pedagogichnoi' osvity imeni K. D. Ushyns'kogo, 112.
  18. Turchyn, T. M. (2013). Pochatkova muzychna osvita: problemy modernizacii'. Chernigiv: PAT “PVK “Desna”, 368.
  19. Turchyn, T.; Pobirchenko, N. S. (Ed.) et. al. (2013). Specyfika pidgotovky uchyteliv muzyky do innovacijnoi' pedagogichnoi' dijal'nosti v pochatkovij shkoli. Problemy pidgotovky suchasnogo vchytelja. Uman': FOP Zhovtyj O. O., 7, 131–137.
  20. Kruteckij, P. (1987). Jesteticheskoe vospitanie. Moscow: Znanie, 234.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-30

Як цитувати

Турчин, Т. М. (2016). Шляхи реалізації модернізаційних процесів в сучасній початковій музичній освіті. ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (5), 4–11. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78121

Номер

Розділ

Педагогічна освіта