Аналіз ідей педагогічної майстерності вчителя в спадщині О. А. Левитського (1872–1947)
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78633Ключові слова:
педагогічна майстерність, педагогічна діяльність, увага, спостережливість, уява, вчитель, техніка мовлення, самоосвітаАнотація
У статті висвітлено історико-педагогічну сутність та зміст професійної майстерності вчителя в спадщині українського мислителя О. А. Левитського. Доведено, що вчений тлумачив педагогічну майстерність як творчий рівень педагогічної діяльності, синтез особистої комунікативної культури, знань і світогляду педагога, його всебічної теоретичної підготовки з досконалим володінням прийомами навчання і виховання, педагогічного технікою, гуманним ставленням до особистості учня
Посилання
- Mikitjuk, V. O. (2003). Problema majsternosti vikladatcha u pedagogitchnij teoriji drugoji polovini ХІХ stolittja [The problem of teacher skills in teaching the theory of the late nineteenth century]. Pedagogy and Psychology, 18, 100–105.
- Zadorozna, L. V.; Guzij, V. N. (Ed.) et. al. (1999). Pitannja tvortchoji osobistosti vchitelya v naukovo-pedagogichnih tvorah vikladatchiv Gluhivskogo utchitelskogo institutu (1874–1917 рр.) [Creative individual teachers in scientific and pedagogical works Glukhovski Teachers Institute (1874–1917 рр.)]. The creative personality of the teacher: problems of theory and practice. Кiev: NPY, 2, 95–99.
- Barbina, E. S. (1996). Pedagogitcha majsternist yak tchinnik integratsiji professijnoji pidgotovki majbutnjogo vtchitelya [Pedagogical skills as a factor of integration of training future teachers]. Pedagogy and Psychology, 1, 133–141.
- Lavrinenko, O. A. (2013). Pedagogicha majsternist yak dominantnij skladnik pedagogitchoji diji [Pedagogical skills as the dominant element of educational action]. The theory and practice of social systems, 3, 102–106.
- Vatschenko, G. (1955). Do istoriji natcionalnih ruhiv u Poltavi i na Poltavtchini (Spogadi) [The history of national movements in Poltava and Poltava region (Memories)] B. 2. (Ch. 2-88). Path to Liberation, 29–39.
- Levitskij, A. A. (1915). O sposobah populjarizatsiji literaturi putem vnetchkolnogo obrazovanija [On the methods of promotion of literature by non-formal education]. Education Bulletin, 9, 190–208.
- Vatschenko, G. (1955). Do istoriji natcionalnih ruhiv u Poltavi i na Poltavtchini (Spogadi) [The history of national movements in Poltava and Poltava region (Memories)] B. 5. (Ch. 5-91). Path to Liberation, 75–80.
- List vid O. Levitskogo z prohannjam dati zgodu na tchitannja priljudnih lektsij ukrujinskoju movoju [Letter from O.Levytskoho asking for consent to read a public lecture in Ukrainian]. TSDIAK, F. 2052., Op.1.,Spr. № 667. Ark. 1-8.
- Levitskij, A. A. (1904). Iz oblasti istinnoj pedagogiji [From the realm of true pedagogy]. Education Bulletin, 4, 111–131.
- Levitskij, A. A. (1906). Iz studentcheskih vospominanij [From the student's memories]. Education Bulletin, 8, 83–117.
- Levitskij, A. A. (1916). Znatchenije pedagogicheskih sjezdov pri upravleniji v utchebnih okrugah [The value in the management of educational congresses in educational districts]. Education Bulletin, 5, 98–124.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Віталіївна Тонконог
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.