Аналіз ідей педагогічної майстерності вчителя в спадщині О. А. Левитського (1872–1947)

Автор(и)

  • Ірина Віталіївна Тонконог Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156, Україна https://orcid.org/0000-0002-1446-0038

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78633

Ключові слова:

педагогічна майстерність, педагогічна діяльність, увага, спостережливість, уява, вчитель, техніка мовлення, самоосвіта

Анотація

У статті висвітлено історико-педагогічну сутність та зміст професійної майстерності вчителя в спадщині українського мислителя О. А. Левитського. Доведено, що вчений тлумачив педагогічну майстерність як творчий рівень педагогічної діяльності, синтез особистої комунікативної культури, знань і світогляду педагога, його всебічної теоретичної підготовки з досконалим володінням прийомами навчання і виховання, педагогічного технікою, гуманним ставленням до особистості учня

Біографія автора

Ірина Віталіївна Тонконог, Київський національний торговельно-економічний університет вул. Кіото, 19, м. Київ, Україна, 02156

Асистент

Кафедра сучасних європейських мов

Посилання

  1. Mikitjuk, V. O. (2003). Problema majsternosti vikladatcha u pedagogitchnij teoriji drugoji polovini ХІХ stolittja [The problem of teacher skills in teaching the theory of the late nineteenth century]. Pedagogy and Psychology, 18, 100–105.
  2. Zadorozna, L. V.; Guzij, V. N. (Ed.) et. al. (1999). Pitannja tvortchoji osobistosti vchitelya v naukovo-pedagogichnih tvorah vikladatchiv Gluhivskogo utchitelskogo institutu (1874–1917 рр.) [Creative individual teachers in scientific and pedagogical works Glukhovski Teachers Institute (1874–1917 рр.)]. The creative personality of the teacher: problems of theory and practice. Кiev: NPY, 2, 95–99.
  3. Barbina, E. S. (1996). Pedagogitcha majsternist yak tchinnik integratsiji professijnoji pidgotovki majbutnjogo vtchitelya [Pedagogical skills as a factor of integration of training future teachers]. Pedagogy and Psychology, 1, 133–141.
  4. Lavrinenko, O. A. (2013). Pedagogicha majsternist yak dominantnij skladnik pedagogitchoji diji [Pedagogical skills as the dominant element of educational action]. The theory and practice of social systems, 3, 102–106.
  5. Vatschenko, G. (1955). Do istoriji natcionalnih ruhiv u Poltavi i na Poltavtchini (Spogadi) [The history of national movements in Poltava and Poltava region (Memories)] B. 2. (Ch. 2-88). Path to Liberation, 29–39.
  6. Levitskij, A. A. (1915). O sposobah populjarizatsiji literaturi putem vnetchkolnogo obrazovanija [On the methods of promotion of literature by non-formal education]. Education Bulletin, 9, 190–208.
  7. Vatschenko, G. (1955). Do istoriji natcionalnih ruhiv u Poltavi i na Poltavtchini (Spogadi) [The history of national movements in Poltava and Poltava region (Memories)] B. 5. (Ch. 5-91). Path to Liberation, 75–80.
  8. List vid O. Levitskogo z prohannjam dati zgodu na tchitannja priljudnih lektsij ukrujinskoju movoju [Letter from O.Levytskoho asking for consent to read a public lecture in Ukrainian]. TSDIAK, F. 2052., Op.1.,Spr. № 667. Ark. 1-8.
  9. Levitskij, A. A. (1904). Iz oblasti istinnoj pedagogiji [From the realm of true pedagogy]. Education Bulletin, 4, 111–131.
  10. Levitskij, A. A. (1906). Iz studentcheskih vospominanij [From the student's memories]. Education Bulletin, 8, 83–117.
  11. Levitskij, A. A. (1916). Znatchenije pedagogicheskih sjezdov pri upravleniji v utchebnih okrugah [The value in the management of educational congresses in educational districts]. Education Bulletin, 5, 98–124.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-30

Як цитувати

Тонконог, І. В. (2016). Аналіз ідей педагогічної майстерності вчителя в спадщині О. А. Левитського (1872–1947). ScienceRise: Pedagogical Education, (9 (5), 43–47. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.78633

Номер

Розділ

Педагогічна освіта