Модель ІКТ компетентності вчителів
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.80644Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, післядипломна освіта, професійний розвиток, неперервна освітаАнотація
В статті висвітлено підходи щодо створення моделі ІКТ компетентності вчителів. В моделі представлено види діяльності,інструменти вимірювання ІКТ компетентності за трьома рівнями відповідно до міжнародних стандартів ЮНЕСКО. Визначено умови і наслідки формування ІКТ компетентності вчителів, перспективи запровадження моделі ІКТ компетентності для забезпечення неперервного професійного розвитку вчителів
Посилання
- Zimnyaya, I. A. (2003). Key competencies – the result of a new paradigm of education Executive. Educationtoday, 5, 34–42.
- Markova, A. K. (1996). Psychology of professionalism. Moscow: Knowledge, 308.
- Morze, N., Kuzminska, O., Protsenko, G. (2013). Public Information Environment of a Modern University/ ICT in Education, Research and Industrial Applications: Integration, Harmonization and Knowledge Transfer. CEUR Workshop Proceedings, 264–272. Available at: http://ceur-ws.org/Vol-1000/ICTERI-2013-p-264-272.pdf
- Morse, N., Kocharian, A. B. (2014). Information and communication competence of teaching staff of the university. Informacijni tehnologii' i zasoby navchannja, 43 (5), 27–39. Avaialble at: http://elibrary.kubg.edu.ua/6198
- Hutorskoj, A. (2002). Competence and educational standards. Jejdos. Available at: http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm
- Raven, J. (2002). Competence in modern society: the identification, development and implementation. Moscow: Univ. center "Academy, 412.
- Walo, H. (1996). Key competencies for Europe. Report of the Symposium Berne. Switzerland, 15–32. Available at: http://files.eric.ed.gov/fulltext/ED407717.pdf
- Chernikova, L. A. (2008). Sutnist' ponjattja IKT-kompentnosti pedagoga. Komp’juterna gramotnist' vchyteliv z tochky zoru standartiv JeS. Poltava: Poltav. in-t pisljadypl. pedagog. osvity im. M. V. Ostrograds'kogo, 40–42.
- Bykov, V. Ju., Bilous, O. V., Bogachkov, Ju. M. et. al.; Bykov, V. Ju., Spirin, O. M., Ovcharuk, O. V. (Eds.) (2010). Osnovy standartyzacii' informacijno-komunikacijnyh kompetentnostej v systemi osvity Ukrai'ny. Kyiv: Atika, 88. Available at: http://lib.iitta.gov.ua/455/1/zb4.pdf
- Zhaldak, M. (2005). Some methodological aspects of teaching science in school and Pedagogical University. Scientific notes Ternopil National University. B. Hnatyuk. Series: Pedagogy, 6, 17–24.
- The structure of the ICT competence of teachers. UNESCO recommendations. Available at: http://iteach.com.ua/files//content/5EDCFd01.pdf
- The Declaration of Principles "Building the Information Society – a global challenge in the new Millennium" (2003). Verhovna Rada Ukrai'ny. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/995_c57
- Dendev, B. (2013). Information and communication technologies in education. B. Dendeva. Moscow: IITO JuNESKO, 320. Available at: http://iite.unesco.org/pics/publications/ru/files/3214728.pdf
- Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Encyclopedia of Education. Kyiv: YurinkomInter, 1040.
- Miao, F. Effectiveuseof ICT inteachingandlearning. Vidkryte osvitnje e-seredovyshhe suchasnogo universytetu. Available at: https://www.youtube.com/watch?v=dLa4lo3eyYc
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Вікторівна Морзе, Ірина Павлівна Воротникова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.