Дослідження критеріїв та показників розвитку загальної середньої освіти в Україні

Автор(и)

  • Ірина Олександрівна Климчук Інститут педагогіки Національна Академія педагогічних наук України вул. Січових Стрільців, 52-А, м. Київ, Україна, 04053, Україна https://orcid.org/0000-0002-1883-480X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81112

Ключові слова:

загальна середня освіта, статистичні показники розвитку освіти, міжнародні показники/індикатори розвитку освіти

Анотація

В статті подається аналіз вітчизняних і зарубіжних показників стану загальної середньої освіти в Україні, зокрема: показників розвитку освіти, показників загальних витрат на освіту, показників структури видатків у державних закладах освіти в Україні та в країнах Західної Європи, показників річної заробітної платні вчителів в Україні та в країнах Західної Європи. З метою вдосконалення системи показників/критеріїв оцінювання рівня освіти в Україні визначені основні напрями удосконалення системи розвитку загальної середньої освіти

Біографія автора

Ірина Олександрівна Климчук, Інститут педагогіки Національна Академія педагогічних наук України вул. Січових Стрільців, 52-А, м. Київ, Україна, 04053

Кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник

Посилання

  1. Zakonodavstvo Ukrai'ny pro osvitu (2010). Kyiv: Parlament.
  2. Danylenko, L. I., Ostroverhova, N. M. (1996). Efektyvnist' upravlinnja zagal'noosvitn'oju shkoloju: social'no-pedagogichnyj aspekt. Kyiv: Shkoljar, 302.
  3. Dmytrenko, G. A., Olijnyk, V. V., Anufrijeva, O. L. (1996). Cil'ove upravlinnja: vymirjuvannja rezul'tatyvnosti dijal'nosti uchniv i pedagogiv. Kyiv: UIPKKO, 84.
  4. Klokar, N. I. (2010). Instytuacijnyj rozvytok ta profesijnyj rozvytok personalu zakladu pisljadyplomnoi' pedagogichnoi' osvity. Kyiv: KOIPOPK, 192.
  5. Brazhe, T. G., Zaborshhikova, M. M. (1996). Samodiagnostika proffesional'noj dejatel'nosti uchitelja. Diagnosticheskie i obuchajushhie metodiki. Sankt-Peterburg, 361.
  6. Pikel'na, V. S. (2004). Upravlinnja shkoloju. Kharkiv: Osnova, 112.
  7. Djegtjar, A. O., Kalendzhjan, Ja. V. (2010). Derzhavne finansuvannja systemy vyshhoi' osvity v Ukrai'ni. Derzhava ta regiony. Serija: Derzhavne upravlinnja, 4, 153–156.
  8. Jel'nikova, G. V. (Ed.) (2010). Kvalifikacijni vymogy do profesijnoi' dijal'nosti pedagogichnyh pracivnykiv. Analitychnyj zvit za rezul'tatamy doslidzhennja z osvitn'oi' polityky. Kn. 2. Kyiv-Cherkasy, 96.
  9. Kogut, I., Stadnyj, Je. (2015). Bjudzhet osvity ta nauky 2016: shho pryjnjaly deputaty. CEDOS. Available at: http://www.cedos.org.ua/uk/osvita/biudzhet-osvity-ta-nauky-2016-shcho-pryinialy-deputaty
  10. Demchuk, O. (2005). Blagodijni fondy – zaporuka prozorogo vykorystannja neurjadovyh koshtiv u derzhavnyh zakladah osvity. Gromadjans'ka Osvita, 6. Available at: http://osvita.khpg.org/index.php?id=1123088405

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Климчук, І. О. (2016). Дослідження критеріїв та показників розвитку загальної середньої освіти в Україні. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (6), 19–26. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81112

Номер

Розділ

Педагогічна освіта