Формування у молодших школярів текстотворчих умінь у процесі вивчення дієслова

Автор(и)

  • Анна Володимирівна Гамза Рівненський державний гуманітарний університет вул. Степана Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028, Україна https://orcid.org/0000-0003-3257-5493

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81143

Ключові слова:

мовленнєва діяльність, дієслово, опис, елемент дії, текст, текстотворчі уміння

Анотація

У статті визначено методичний аспект дієслова; з’ясовано чинники, що впливають на формування текстотворчих умінь у процесі використання елементів опису дії у навчальних текстах; доведено важливість дієслова під час аналізу текстів та створення власних текстів, як основного компоненту розвитку мовлення; визначено систему відбору вправ, які сприяють підвищенню динаміки створення власних текстів

Біографія автора

Анна Володимирівна Гамза, Рівненський державний гуманітарний університет вул. Степана Бандери, 12, м. Рівне, Україна, 33028

Аспірант

Кафедра теорії та методик початкового навчання

Посилання

  1. Postanova «Pro zatverdzhennja Derzhavnogo standartu pochatkovoi' zagal'noi' osvity» (2011). Kabinet Ministriv Ukrai'ny, 462.
  2. Vygotskij, L. S. (1999). Myshlenie i rech'. Moscow: Labirint, 415.
  3. Zhinkin, N. I. (1959). Mehanizmy rechi. Moscow: APN RSFSR, 370.
  4. Varzac'ka, L. O. (1986). Navchannja movi ta movlennja na osnovі tekstu. Kyiv: Rad. shkola, 105.
  5. Mel'nychajko, V. Ja. (1986). Lingvistyka tekstu v shkil'nomu kursi ukrai'ns'koi' movy. Kyiv: Rad.shk., 168.
  6. Pentyljuk, M. I. (1997). Osnovni aspekty navchannja ridnoi' movy. Pochatkova shkola, 4, 10–12.
  7. Beljaev, B. V. (1958). O vzaimootnoshenii myshlenija, jazyka i rechi. Voprosy psihologi, 3, 11–24.
  8. Vashulenko, M. S. (2011). Metodyka navchannja ukrai'ns'koi' movy v pochatkovij shkoli. Kyiv: Litera LTD, 364.
  9. Plysko, K. M. (1995). Pryncypy, metody i formy navchannja ukrai'ns'koi' movy: Teoretychnyj aspekt. Kharkiv: Osnova, 240.
  10. Horoshkovs'ka, O. N. (2006). Rozvytok ukrai'ns'kogo movlennja molodshyh shkoljariv. Poch. shk., 8, 14.
  11. Mac'ko, L. I., Sydorenko, O. M., Mac'ko, O. M.; Mac'ko, L. I. (Ed.) (2003). Stylistyka ukrai'ns'koi' movy. Kyiv: Vyshha shkola, 462.
  12. Vyhovanec', I. R. (Ed.) (2004). Teoretychna morfologija ukrai'ns'koi' movy: Akademichna gramatyka ukrai'ns'koi' movy. Kyiv: Univ. vyd-vo «Pul'sary», 400.
  13. Anikijenko, I. G., Djachenko, L. D. (1985). Znachennja dijeslova i komunikatyvnyj zmist vyslovljuvannja. Movoznavstvo, 1, 43–46.
  14. Pljushh, M. Ja. (2005). Gramatyka ukrai'ns'koi' movy: Morfemika. Slovotvir. Morfologija. Kyiv: Vyshha shkola, 286.
  15. Programy dlja seredn'oi' zagal'noosvitn'oi' shkoly 1–4 klasiv (2013). Kyiv: Pochatkova shkola, 432.
  16. Chepeljuk, N. I. (2001). Zbagachennja slovnykovogo zapasu uchniv pochatkovyh klasiv dijeslivnymy formamy. Odessa, 20.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Гамза, А. В. (2016). Формування у молодших школярів текстотворчих умінь у процесі вивчення дієслова. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (6), 10–13. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81143

Номер

Розділ

Педагогічна освіта