Веб-квести як засіб формування готовності до інноваційної діяльності студентів у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81171Ключові слова:
електронні засоби навчання, веб-квест, інноваційна діяльність, готовність до інноваційної діяльностіАнотація
У статті розкрито значення веб-квестів як засобу формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Сформульовано методичні рекомендації щодо проведення професійних веб-квестів, спрямованих на формування готовності до інноваційної діяльності. Розглянуто структуру та основні завдання на кожному етапі веб-квесту з формування готовності до інноваційної діяльності. Визначено переваги впровадження веб-квестів у навчальний процес
Посилання
- Gajevs'kyj, V. L. Elektronni zasoby navchannja ta i'h vykorystannja. Available at: http://tmb.org.ua/new/index.php/i-i/4-/200-2012-12-09-19-38-06.html
- Koshechko, N. (2015). Innovacijni osvitni tehnologii' navchannja ta vykladannja u vyshhij shkoli. Visnyk Kyi'vs'kogo nacional'nogo universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedagogika, 1, 35–38.
- Kademija, M. Ju. (2011). Vykorystannja Veb-kvestiv u procesi pidgotovky vchytelja tehnologij. Naukovi zapysky. Serija: Pedagogika, 3, 353–356.
- Kapunova, M. I. (2015). Uroven' sformirovannosti gotovnosti budushhih dizajnerov k innovacionnoj professional'noj dejatel'nosti v processe special'noj podgotovki. Molodoj uchenyj, 9, 1072–1075.
- Fomichjova, O. V. (2015). Struktura gotovnosti budushhih specialistov po tehnologijam jelektronnyh mul'timedijnyh izdanij k innovacionnoj professional'noj dejatel'nosti. Alma mater (Vestnik vysshej shkoly), 10, 114–117.
- Ogijenko, O. I. (2013). Formuvannja gotovnosti do innovacijnoi' dijal'nosti jak vazhlyva skladova profesijnoi' pidgotovky majbutn'ogo vchytelja. Pedagogichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tehnologii', 7 (33), 154–162.
- Shamatonova, G. L. (2010). Veb-kvest kak interaktivnaja metodika obuchenija budushhih specialistov po social'noj rabote. SOCIOPROSTІR, 1, 234–236. Available at: http://www.sociology.kharkov.ua/images/socioprostir/magazine/1_2010/4_5_1.pdf
- Kononec, N. (2012). Tehnologіja veb-kvest u kontekstі resursno-orіentovanogo navchannja studentіv. Vitoki pedagogіchnoї majsternostі. Serіja: Pedagogіchnі nauki, 10, 138–143. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_32
- Gapejeva, O. L. (2010). WEB-QUEST tehnologija u navchanni studentiv za programmoju pidgotovky oficeriv zapasu. Naukovyj visnyk NLTU Ukrai'ny, 21.1, 335–340.
- Gurevych, R. S., Kademija, M. Ju., Shestopaljuk, O. V. (2012). Veb-kvest u navchanni: putivnyk. Vinnycja: RVV VDPU imeni Myhajla Kocjubyns'kogo, 128.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Володимирівна Фомічова
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.