Веб-квести як засіб формування готовності до інноваційної діяльності студентів у вищій школі

Автор(и)

  • Ольга Володимирівна Фомічова Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166, Україна https://orcid.org/0000-0002-8320-8696

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81171

Ключові слова:

електронні засоби навчання, веб-квест, інноваційна діяльність, готовність до інноваційної діяльності

Анотація

У статті розкрито значення веб-квестів як засобу формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Сформульовано методичні рекомендації щодо проведення професійних веб-квестів, спрямованих на формування готовності до інноваційної діяльності. Розглянуто структуру та основні завдання на кожному етапі веб-квесту з формування готовності до інноваційної діяльності. Визначено переваги впровадження веб-квестів у навчальний процес

Біографія автора

Ольга Володимирівна Фомічова, Харківський національний економічний університет імені С. Кузнеця пр. Науки, 9-а, м. Харків, Україна, 61166

Викладач

Кафедра комп’ютерних систем та технологій 

Посилання

  1. Gajevs'kyj, V. L. Elektronni zasoby navchannja ta i'h vykorystannja. Available at: http://tmb.org.ua/new/index.php/i-i/4-/200-2012-12-09-19-38-06.html
  2. Koshechko, N. (2015). Innovacijni osvitni tehnologii' navchannja ta vykladannja u vyshhij shkoli. Visnyk Kyi'vs'kogo nacional'nogo universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Pedagogika, 1, 35–38.
  3. Kademija, M. Ju. (2011). Vykorystannja Veb-kvestiv u procesi pidgotovky vchytelja tehnologij. Naukovi zapysky. Serija: Pedagogika, 3, 353–356.
  4. Kapunova, M. I. (2015). Uroven' sformirovannosti gotovnosti budushhih dizajnerov k innovacionnoj professional'noj dejatel'nosti v processe special'noj podgotovki. Molodoj uchenyj, 9, 1072–1075.
  5. Fomichjova, O. V. (2015). Struktura gotovnosti budushhih specialistov po tehnologijam jelektronnyh mul'timedijnyh izdanij k innovacionnoj professional'noj dejatel'nosti. Alma mater (Vestnik vysshej shkoly), 10, 114–117.
  6. Ogijenko, O. I. (2013). Formuvannja gotovnosti do innovacijnoi' dijal'nosti jak vazhlyva skladova profesijnoi' pidgotovky majbutn'ogo vchytelja. Pedagogichni nauky: teorija, istorija, innovacijni tehnologii', 7 (33), 154–162.
  7. Shamatonova, G. L. (2010). Veb-kvest kak interaktivnaja metodika obuchenija budushhih specialistov po social'noj rabote. SOCIOPROSTІR, 1, 234–236. Available at: http://www.sociology.kharkov.ua/images/socioprostir/magazine/1_2010/4_5_1.pdf
  8. Kononec, N. (2012). Tehnologіja veb-kvest u kontekstі resursno-orіentovanogo navchannja studentіv. Vitoki pedagogіchnoї majsternostі. Serіja: Pedagogіchnі nauki, 10, 138–143. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_32
  9. Gapejeva, O. L. (2010). WEB-QUEST tehnologija u navchanni studentiv za programmoju pidgotovky oficeriv zapasu. Naukovyj visnyk NLTU Ukrai'ny, 21.1, 335–340.
  10. Gurevych, R. S., Kademija, M. Ju., Shestopaljuk, O. V. (2012). Veb-kvest u navchanni: putivnyk. Vinnycja: RVV VDPU imeni Myhajla Kocjubyns'kogo, 128.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Фомічова, О. В. (2016). Веб-квести як засіб формування готовності до інноваційної діяльності студентів у вищій школі. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (6), 31–34. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81171

Номер

Розділ

Педагогічна освіта