Компетентнісна спрямованість методичної системи підготовки з фізики студентів-аграріїв
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81304Ключові слова:
фізика, компетенції, компетентісний підхід, формування компетентностей, спеціалісти в галузі агропромислового комплексуАнотація
Стаття присвячена висвітленню загальних теоретичних та часткових практичних аспектів компетентнісного підходу при підготовці з фізики студентів-аграріїв. Занотована нагальна потреба суспільства в одержанні спеціалістів, здатних розбудовувати державу та покращувати її економічний рівень. Показано, що весь зміст навчання у вищих навчальних закладах повинен забезпечити формування відповідних компетентностей
Посилання
- Taranenko, I. H.; Yermakova, I. H. (Ed.) (2000). Rozvytok zhyttievoi kompetentnosti ta sotsial’noi intehratsii: dosvid Yevropejs’kykh krain [The development of vital competence and social inclusion: the experience of European countries]. Kroky do kompetentnosti ta intehratsii v suspil’stvi [Steps towards Competence and Integration into society]. Kyiv: Kontekst, 37–40.
- Raven, Dzh. (2002). Kompetentnost’ v sovremennom obshhestve: vyjavlenie, razvitie i realizacija [Competence in modern society: the identification, development and implementation]. Moscow: Kogito-centr, 396.
- Anisimov, O. S. (1996). Metodologija: funkcija, sushhnost', stanovlenie (dinamika i svjaz' vremen) [Methodology: The function of the essence, becoming (flow and connection times)]. Moscow: «LMA», 380.
- Shhedrovickij, G. P. (1964). Problemy metodologii sistemnogo issledovanija [Problems of systems research methodology]. Moscow, 48.
- Lerner, I. Ja. (1980). Process obuchenija i ego zakonomernosti [The process of learning and its laws]. Moscow, 96.
- Ovcharuk, O. V. (2003). Kompetentnosti iak kliuch do onovlennia zmistu osvity [Competencies as a Key to Educational Content Renewal]. Stratehiia reformuvannia osvity v Ukraini: Rekomendatsii z osvitn’oi polityky [Reform Strategy for Education in Ukraine: Educational Policy Recommendations]. Kyiv: K.I.S, 296.
- Nechyporenko, V. V.; Yermakov, I. H. (Ed.) (2005). Zhyttietvorchist’ osobystosti iak nova osvitnia stratehiia [The life creativity the individual as a new educational strategy]. Zhyttieva kompetentnist’ osobystosti: osobystosti: vid teorii do praktyky [Life Competence personality: personality: from theory to practice]. Zaporizhzhia: Tsentrion, 640.
- Ovcharuk, O. V.; Ovcharuk, O. V. (Ed.) (2004). Rozvytok kompetentnisnoho pidkhodu: stratehichni oriientyry mizhnarodnoi spil’noty [Development of competence approach: strategic goals of the international community]. Kompetentnisnyj pidkhid u suchasnij osviti: svitovyj dosvid ta ukrains’ki perspektyvy [Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian prospects]. Kyiv, 111.
- Pometun, O. I.; Ovcharuk, O. V. (Ed.) (2004). Dyskusiia ukrains’kykh pedahohiv navkolo pytan’ zaprovadzhennia kompetentnisnoho pidkhodu v ukrains’kij osviti [Discussion Ukrainian teachers around the introduction of competence approach in Ukrainian education]. Kompetentnisnyj pidkhid u suchasnij osviti: svitovyj dosvid ta ukrains’ki perspektyvy [Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian prospects]. Kyiv, 112.
- Hutorskoj, A. K. (2003). Kljuchevye kompetencii kak komponent lichnostno-orientirovannoj paradigmy obrazovanija [Key competences as a component of personality-oriented educational paradigm]. Narodnoe obrazovanie [Popular education], 2, 58–64.
- Rodyhina, I. V. (2005). Kompetentnisno oriientovanyj pidkhid do navchannia [A competency based approach to training]. Kharkov: Osnova, 96.
- Trubachova, S. Ye.; Ovcharuk, O. V. (Ed.) (2004). Umovy realizatsii kompetentnisnoho pidkhodu v navchal’nomu protsesi [Conditions of competence approach in the classroom]. Kompetentnisnyj pidkhid u suchasnij osviti: svitovyj dosvid ta ukrains’ki perspektyvy [Competence approach in modern education: world experience and Ukrainian prospects]. Kyiv, 53–56.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Алла Іванівна Салтикова, Світлана Миколаївна Хурсенко

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.




