Методика організації проблемних інтегрованих лекцій для формування фахової компетентності майбутніх селекціонерів-генетиків
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81371Ключові слова:
проблемні інтегровані лекції, фахова компетентність, майбутні селекціонери-генетикиАнотація
Визначено типи лекцій за структурно-логічною схемою організації (теоретико-фундаментальні, інформаційно-аналітичні, практично-методологічні); побудовано структурно-організаційну схему викладання селекційно-генетичних проблемних інтегрованих лекцій для формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців; встановлено їх функціональну проблематику (годинне навантаження) та місце в структурі підготовки бакалаврів-агрономів та магістрів селекціонерів-генетиків; розроблено мету, план, завдання проблемних інтегрованих лекцій; визначено фахові компетентності, які мають бути в результаті сформовані
Посилання
- Mahmutov, M. (1984). Princip problemnosti v obuchenii. Voprosy psihologi, 5, 30–36.
- Sviridenko, O. (2009). Problemne navchannja jak metod stimuljuvannja uchbovoї dіjal'nostі studentіv. Aktual'nі problemi vishhoї profesіjnoї osvіti Ukraїni. Kyiv: NAU, 87–88.
- Luzan, P. G. (2004). Teorija i metodyka formuvannja navchal'no-piznavaltnoi' aktyvnosti studentiv. Kyiv: Nac. agrar. un-t, 272.
- Man'ko, V. M. (2005). Teoretychni ta metodychni osnovy stupenevogo navchannja majbutnih inzheneriv-mehanikiv sil's'kogospodars'kogo vyrobnyctva. Kyiv, 528.
- Furman, A. V. (1991). Problemni sytuacii' v navchanni. Kyiv: Rad. shk., 191.
- Lozova, V., Moskalenko, P., Trocko, G. (1993). Pedagogika. Kyiv: ISDOU, 58.
- Galuzyns'kyj, V. M., Jevtuh, M. B. (1995). Osnovy pedagogiky ta psyhologii' vyshhoi' shkoly v Ukrai'ni. Kyiv: INTEL, 168.
- Pidkasistyj, P. I., Mizherikov, V. A., Juzefavichus, T. A.; Pidkasistyj, P. I. (Ed.) (2014). Pedagogika. Moscow: Izdatel'skij centr «Akademija», 624.
- Naukovo-metodychni rekomendacii' shhodo formuvannja fahovoi' kompetentnosti z selekcii' i genetyky sil's'kogospodars'kyh kul'tur u studentiv-agronomiv (2015). Kyiv: NUBiP Ukrai'ny, 150.
- Ficula, M. M. (2009). Pedagogika. Kyiv: Akademvydav, 560.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Павлівна Антіпова, Наталія Михайлівна Рідей, Ігор Олександрович Антіпов
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.