Методика організації проблемних інтегрованих лекцій для формування фахової компетентності майбутніх селекціонерів-генетиків

Автор(и)

  • Наталія Павлівна Антіпова Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Україна
  • Наталія Михайлівна Рідей Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601, Україна
  • Ігор Олександрович Антіпов Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81371

Ключові слова:

проблемні інтегровані лекції, фахова компетентність, майбутні селекціонери-генетики

Анотація

Визначено типи лекцій за структурно-логічною схемою організації (теоретико-фундаментальні, інформаційно-аналітичні, практично-методологічні); побудовано структурно-організаційну схему викладання селекційно-генетичних проблемних інтегрованих лекцій для формування фахових компетентностей у майбутніх фахівців; встановлено їх функціональну проблематику (годинне навантаження) та місце в структурі підготовки бакалаврів-агрономів та магістрів селекціонерів-генетиків; розроблено мету, план, завдання проблемних інтегрованих лекцій; визначено фахові компетентності, які мають бути в результаті сформовані

Біографії авторів

Наталія Павлівна Антіпова, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Аспірант

Кафедра педагогіки

Наталія Михайлівна Рідей, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова вул. Пирогова, 9, м. Київ, Україна, 01601

Доктор педагогічних наук, професор

Кафедра освіти дорослих

Ігор Олександрович Антіпов, Національний університет біоресурсів і природокористування України вул. Героїв Оборони, 15, м. Київ, Україна, 03041

Кандидат сільськогосподарських наук, доцент

Кафедра молекулярної біології, мікробіології та біобезпеки

Посилання

  1. Mahmutov, M. (1984). Princip problemnosti v obuchenii. Voprosy psihologi, 5, 30–36.
  2. Sviridenko, O. (2009). Problemne navchannja jak metod stimuljuvannja uchbovoї dіjal'nostі studentіv. Aktual'nі problemi vishhoї profesіjnoї osvіti Ukraїni. Kyiv: NAU, 87–88.
  3. Luzan, P. G. (2004). Teorija i metodyka formuvannja navchal'no-piznavaltnoi' aktyvnosti studentiv. Kyiv: Nac. agrar. un-t, 272.
  4. Man'ko, V. M. (2005). Teoretychni ta metodychni osnovy stupenevogo navchannja majbutnih inzheneriv-mehanikiv sil's'kogospodars'kogo vyrobnyctva. Kyiv, 528.
  5. Furman, A. V. (1991). Problemni sytuacii' v navchanni. Kyiv: Rad. shk., 191.
  6. Lozova, V., Moskalenko, P., Trocko, G. (1993). Pedagogika. Kyiv: ISDOU, 58.
  7. Galuzyns'kyj, V. M., Jevtuh, M. B. (1995). Osnovy pedagogiky ta psyhologii' vyshhoi' shkoly v Ukrai'ni. Kyiv: INTEL, 168.
  8. Pidkasistyj, P. I., Mizherikov, V. A., Juzefavichus, T. A.; Pidkasistyj, P. I. (Ed.) (2014). Pedagogika. Moscow: Izdatel'skij centr «Akademija», 624.
  9. Naukovo-metodychni rekomendacii' shhodo formuvannja fahovoi' kompetentnosti z selekcii' i genetyky sil's'kogospodars'kyh kul'tur u studentiv-agronomiv (2015). Kyiv: NUBiP Ukrai'ny, 150.
  10. Ficula, M. M. (2009). Pedagogika. Kyiv: Akademvydav, 560.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-30

Як цитувати

Антіпова, Н. П., Рідей, Н. М., & Антіпов, І. О. (2016). Методика організації проблемних інтегрованих лекцій для формування фахової компетентності майбутніх селекціонерів-генетиків. ScienceRise: Pedagogical Education, (10 (6), 35–42. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.81371

Номер

Розділ

Педагогічна освіта