Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти

Автор(и)

  • Ольга Олександрівна Лілік Чернігівський національний педагогічнмйуніверситет імені Т. Г. Шевченка вул. Гетьмана Полуботка, 53, м. Чернігів, Україна, 14013, Україна https://orcid.org/0000-0002-5187-1944

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.82641

Ключові слова:

літературний процес, літературний напрям, художній твір, імпресіонізм, учитель української літератури

Анотація

Автор досліджує проблему вивчення явищ літературного процесу в шкільному курсі української літератури. Вона доходить висновку, що для ефективного шкільного аналізу літературних творів у контексті відповідного мистецького напряму потрібно підготувати вчителів до роботи з літературознавчими поняттями. Автор пропонує методичну модель підготовки майбутніх учителів літератури до роботи з явищами літературного процесу на уроках літератури

Біографія автора

Ольга Олександрівна Лілік, Чернігівський національний педагогічнмйуніверситет імені Т. Г. Шевченка вул. Гетьмана Полуботка, 53, м. Чернігів, Україна, 14013

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра української мови і літератури 

Посилання

  1. Postanova «Pro zatverdzhennja Derzhavnogo standartu bazovoi' i povnoi' zagal'noi' seredn'oi' osvity» (2013). Kabinet Ministriv Ukrai'ny, 1392. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF
  2. Bondarenko, Ju. I. (2009). Teorija i praktyka navchannja ukrai'ns'koi' literatury na filosofs'ko-istorychnyh zasadah u starshyh klasah zagal'noosvitn'oi' shkoly. Nizhyn: Vydavnyctvo NDU im. Mykoly Gogolja, 351.
  3. Gradovs'kyj, A. V. (2003). Komparatyvnyj analiz u systemi shkil'nogo kursu literatury: metodologija ta metodyka. Cherkasy: Brama, 292.
  4. Zhyla, S. O. (2004). Teorija i praktyka vyvchennja ukrai'ns'koi' literatury u vzajemozv'jazkah iz riznymy vydamy mystectv u starshyh klasah zagal'noosvitn'oi' shkoly. Kyiv, 465.
  5. Nezhyva, L. L. (2014). Metodychna model' vyvchennja literaturnyh naprjamiv kriz' pryzmu synergetyky ta pedagogichnyh strategij evrystyky. Naukovyj visnyk Donbasu, 2. Available at: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN26/12.pdf
  6. Tokman', G. L. (2012). Metodyka navchannja ukrai'ns'koi' literatury v serednij shkoli. Kyiv: VC «Akademija», 312.
  7. Ukrai'ns'ka literatura. Programa dlja zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv. 10–11 klasy. Riven' standartu, akademichnyj riven' (zi zminamy, zatverdzhenymy nakazom MON vid 14.07.2016 № 826) (2016). Kyiv, 2016.
  8. Kima, L. T. (2009). Vyvchennja teorii' literatury v shkil'nomu kursi slovesnosti. Vyvchajemo ukrai'ns'ku movu ta literaturu, 14, 15–18.
  9. Miroshnychenko, L. F. (2000). Metodyka vykladannja svitovoi' literatury v serednih navchal'nyh zakladah. Kyiv: Lenvit, 240.
  10. Lilik, O. O. (2016). Speckurs z metodyky navchannja ukrai'ns'koi' literatury. Chernigiv: Chernigivs'kyj nacional'nyj pedagogichnyj universytet imeni T. G. Shevchenka, 16.
  11. Pjehota, O. M. (2009). Indyvidual'nist' uchytelja: teorija i praktyka. Mykolaiv: Ilion, 272.
  12. Kraevs'kij, V. V, Berezhnova, E. V. (2006). Metodologija pedagogiki: novyj jetap. Moscow: Akademija, 393.
  13. Voloshyna, N. J., Bandura, O. M., Gal'onka, O. A. et. al.; Voloshyna, N. J. (Ed.) (2002). Naukovi osnovy metodyky literatury. Kyiv: Lenvit, 344.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Лілік, О. О. (2016). Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 4–9. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.82641

Номер

Розділ

Педагогічна освіта