Підготовка майбутніх учителів української літератури до роботи з явищами літературного процесу: теоретичні та практичні аспекти
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.82641Ключові слова:
літературний процес, літературний напрям, художній твір, імпресіонізм, учитель української літературиАнотація
Автор досліджує проблему вивчення явищ літературного процесу в шкільному курсі української літератури. Вона доходить висновку, що для ефективного шкільного аналізу літературних творів у контексті відповідного мистецького напряму потрібно підготувати вчителів до роботи з літературознавчими поняттями. Автор пропонує методичну модель підготовки майбутніх учителів літератури до роботи з явищами літературного процесу на уроках літератури
Посилання
- Postanova «Pro zatverdzhennja Derzhavnogo standartu bazovoi' i povnoi' zagal'noi' seredn'oi' osvity» (2013). Kabinet Ministriv Ukrai'ny, 1392. Available at: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF
- Bondarenko, Ju. I. (2009). Teorija i praktyka navchannja ukrai'ns'koi' literatury na filosofs'ko-istorychnyh zasadah u starshyh klasah zagal'noosvitn'oi' shkoly. Nizhyn: Vydavnyctvo NDU im. Mykoly Gogolja, 351.
- Gradovs'kyj, A. V. (2003). Komparatyvnyj analiz u systemi shkil'nogo kursu literatury: metodologija ta metodyka. Cherkasy: Brama, 292.
- Zhyla, S. O. (2004). Teorija i praktyka vyvchennja ukrai'ns'koi' literatury u vzajemozv'jazkah iz riznymy vydamy mystectv u starshyh klasah zagal'noosvitn'oi' shkoly. Kyiv, 465.
- Nezhyva, L. L. (2014). Metodychna model' vyvchennja literaturnyh naprjamiv kriz' pryzmu synergetyky ta pedagogichnyh strategij evrystyky. Naukovyj visnyk Donbasu, 2. Available at: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/NN26/12.pdf
- Tokman', G. L. (2012). Metodyka navchannja ukrai'ns'koi' literatury v serednij shkoli. Kyiv: VC «Akademija», 312.
- Ukrai'ns'ka literatura. Programa dlja zagal'noosvitnih navchal'nyh zakladiv. 10–11 klasy. Riven' standartu, akademichnyj riven' (zi zminamy, zatverdzhenymy nakazom MON vid 14.07.2016 № 826) (2016). Kyiv, 2016.
- Kima, L. T. (2009). Vyvchennja teorii' literatury v shkil'nomu kursi slovesnosti. Vyvchajemo ukrai'ns'ku movu ta literaturu, 14, 15–18.
- Miroshnychenko, L. F. (2000). Metodyka vykladannja svitovoi' literatury v serednih navchal'nyh zakladah. Kyiv: Lenvit, 240.
- Lilik, O. O. (2016). Speckurs z metodyky navchannja ukrai'ns'koi' literatury. Chernigiv: Chernigivs'kyj nacional'nyj pedagogichnyj universytet imeni T. G. Shevchenka, 16.
- Pjehota, O. M. (2009). Indyvidual'nist' uchytelja: teorija i praktyka. Mykolaiv: Ilion, 272.
- Kraevs'kij, V. V, Berezhnova, E. V. (2006). Metodologija pedagogiki: novyj jetap. Moscow: Akademija, 393.
- Voloshyna, N. J., Bandura, O. M., Gal'onka, O. A. et. al.; Voloshyna, N. J. (Ed.) (2002). Naukovi osnovy metodyky literatury. Kyiv: Lenvit, 344.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ольга Олександрівна Лілік
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.