Обгрунтування сутності творчості у змісті підготовки сучасного педагога
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.83483Ключові слова:
сучасний педагог, творчість, педагогічна творчість, зміст підготовки, творча педагогічна майстерняАнотація
У статті подано феноменологічний аналіз поняття «творчість» з позиції філософських, психологічних та педагогічних наук. Визначено, що творчість є необхідною складовою педагогічної діяльності, у процесі якої формується творча особистість педагога. Встановлено, що ефективність підготовки сучасного педагога, якому притаманні якості творчої особистості, уможливлюється за умови включення творчого компонента до змісту їхньої підготовки
Посилання
- Gegel, V. F. (1973). Estetika [Аesthetic]. Vol. 4. Moscow: Iskusstvo, 546.
- Kant, I. (1966). Sochineniya [Works]. Vol. 5. Moscow: Mysl, 564.
- Andrushenko, Y. V. (2006). Filosofskiy slovar [Philosophical dictionary]. Kyiv: A.S.K., 1056.
- Shinkaruk, V. I. (Ed.) (2002). Filosofskiy entsiklopedichniy slovnik [Philosophical encyclopedic dictionary]. Kyiv: Abris, 742.
- Romenets, V. A. (2004). Psihologiya tvorchosti [The psychology of creativity]. Kyiv: Libid, 286.
- Stepanov, O. M. (2006). Psihologichna encyklopediya [Psychological encyclopedia]. Kyiv: Akademvydav, 424.
- Turinina, O. L. (2007). Psihologiya tvorchosti [The psychology of creativity]. Kyiv: MAUP, 160.
- Dubasenyuk, O. A. (Ed.) (2012). Teoretichn i i prikladn i aspekti rozvitku kreativno i osv iti u vishch ij shkol i [Theoretical and applied aspects of development of creative education in the higher school]. Zhitomir: ZHDU im. I. Franka, 284.
- Zyazyun, I. A. (2008). Filosofiya pedagogichnoyi diyi [The philosophy of pedagogical action]. Cherkasi: ChNU im. B.Hmelnitskogo, 608.
- Kabalevskyi, D. B. (1984). Vospytanye uma y serdtsa [Education of mind and heart]. Moscow: Prosveshchenye, 206.
- Kapterev, P. F.; Arsenyeva, A. M. (Ed.) (1982). Yzbrann ie pedahohycheskye sochynenyia [Selected pedagogical works]. Moscow: Pedahohyka, 704.
- Kan-Kalyk, V. A. (1977). Pedahohycheskaia deiatelnost kak tvorcheskyi protsess [Pedagogical activity as a creative process]. Moscow: NIIVSH, 64.
- Savenkov, A. Y. (2004). Put k odarёnnosty: yssledovatelskoe povedenye doshkolnykov [The path of giftedness: research the behavior of preschoolers]. Saint Petersburg: PYTER, 272.
- Sysoieva, S. O. (1994). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti vchytelia [Basics of pedagogical creativity of the teacher]. Kyiv: ISDOU, 112.
- Konovets, S. V. (2009). Tvorchyi rozvytok uchytelia obrazotvorchoho mystetstva [Creative development teacher of visual art]. Rivne: Volynski oberehy, 384.
- Mukhyna, Y. A. (2002). Chto takoe pedahohycheskaia masterskaia? [What is a teacher's workshop?]. Masterskye po lyterature: yntehratsyia ynnovatsyonnoho y tradytsyonnoho op ita [Workshops for literature: integration of innovative and traditional experience]. Saint Petersburg, 209.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Галина Іванівна Сотська
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.