Обгрунтування сутності творчості у змісті підготовки сучасного педагога

Автор(и)

  • Галина Іванівна Сотська Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України вул. М. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060, Україна https://orcid.org/0000-0002-0184-2715

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.83483

Ключові слова:

сучасний педагог, творчість, педагогічна творчість, зміст підготовки, творча педагогічна майстерня

Анотація

У статті подано феноменологічний аналіз поняття «творчість» з позиції філософських, психологічних та педагогічних наук. Визначено, що творчість є необхідною складовою педагогічної діяльності, у процесі якої формується творча особистість педагога. Встановлено, що ефективність підготовки сучасного педагога, якому притаманні якості творчої особистості, уможливлюється за умови включення творчого компонента до змісту їхньої підготовки

Біографія автора

Галина Іванівна Сотська, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України вул. М. Берлинського, 9, м. Київ, Україна, 04060

Доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник

Посилання

  1. Gegel, V. F. (1973). Estetika [Аesthetic]. Vol. 4. Moscow: Iskusstvo, 546.
  2. Kant, I. (1966). Sochineniya [Works]. Vol. 5. Moscow: Mysl, 564.
  3. Andrushenko, Y. V. (2006). Filosofskiy slovar [Philosophical dictionary]. Kyiv: A.S.K., 1056.
  4. Shinkaruk, V. I. (Ed.) (2002). Filosofskiy entsiklopedichniy slovnik [Philosophical encyclopedic dictionary]. Kyiv: Abris, 742.
  5. Romenets, V. A. (2004). Psihologiya tvorchosti [The psychology of creativity]. Kyiv: Libid, 286.
  6. Stepanov, O. M. (2006). Psihologichna encyklopediya [Psychological encyclopedia]. Kyiv: Akademvydav, 424.
  7. Turinina, O. L. (2007). Psihologiya tvorchosti [The psychology of creativity]. Kyiv: MAUP, 160.
  8. Dubasenyuk, O. A. (Ed.) (2012). Teoretichn i i prikladn i aspekti rozvitku kreativno i osv iti u vishch ij shkol i [Theoretical and applied aspects of development of creative education in the higher school]. Zhitomir: ZHDU im. I. Franka, 284.
  9. Zyazyun, I. A. (2008). Filosofiya pedagogichnoyi diyi [The philosophy of pedagogical action]. Cherkasi: ChNU im. B.Hmelnitskogo, 608.
  10. Kabalevskyi, D. B. (1984). Vospytanye uma y serdtsa [Education of mind and heart]. Moscow: Prosveshchenye, 206.
  11. Kapterev, P. F.; Arsenyeva, A. M. (Ed.) (1982). Yzbrann ie pedahohycheskye sochynenyia [Selected pedagogical works]. Moscow: Pedahohyka, 704.
  12. Kan-Kalyk, V. A. (1977). Pedahohycheskaia deiatelnost kak tvorcheskyi protsess [Pedagogical activity as a creative process]. Moscow: NIIVSH, 64.
  13. Savenkov, A. Y. (2004). Put k odarёnnosty: yssledovatelskoe povedenye doshkolnykov [The path of giftedness: research the behavior of preschoolers]. Saint Petersburg: PYTER, 272.
  14. Sysoieva, S. O. (1994). Osnovy pedahohichnoi tvorchosti vchytelia [Basics of pedagogical creativity of the teacher]. Kyiv: ISDOU, 112.
  15. Konovets, S. V. (2009). Tvorchyi rozvytok uchytelia obrazotvorchoho mystetstva [Creative development teacher of visual art]. Rivne: Volynski oberehy, 384.
  16. Mukhyna, Y. A. (2002). Chto takoe pedahohycheskaia masterskaia? [What is a teacher's workshop?]. Masterskye po lyterature: yntehratsyia ynnovatsyonnoho y tradytsyonnoho op ita [Workshops for literature: integration of innovative and traditional experience]. Saint Petersburg, 209.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Сотська, Г. І. (2016). Обгрунтування сутності творчості у змісті підготовки сучасного педагога. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 10–13. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.83483

Номер

Розділ

Педагогічна освіта