Реалізація діагностичного та корекційно-розвивального потенціалу арт-терапії у соціальній роботі з дітьми із кризових сімей (зокрема дітьми з функціональними обмеженнями)

Автор(и)

  • Анна Вікторівна Хіля Вінницький державний педагогічний університет ім. М. М. Коцюбинського вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна, 21100, Україна https://orcid.org/0000-0002-1287-2901

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84102

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, діти з функціональними обмеженнями, діагностичний потенціал арт-терапії

Анотація

У даній статті ми розглянули особливості роботи з дітьми з функціональними обмеженнями. Розглянули питання ціннісного потенціалу мистецтва та психолого-педагогічної практики, зокрема супроводу у соціальній роботі, як основних чинників, що безпосередньо впливають на ставлення дитини до власного життя та життя оточуючих. Окремо представили розроблені у процесі роботи матеріали арт-терапевтичних методик діагностики

Біографія автора

Анна Вікторівна Хіля, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. М. Коцюбинського вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна, 21100

Здобувач

Посилання

  1. Sohan, L., Yermakov, H. (Eds.) (1997). Art life create personality. Chep. 1. Theory and technology of personality life creation. Kyiv, 392.
  2. Kilimnik, Y.; Tarasenko, H. (Ed.) (2013). Theoretical basis of humanistic values education of primary school children. Vinnitsa: LLC "Nilan Ltd", 2, 516.
  3. Ptashnik, N. (2011). Pedagogical conditions of formation of value orientation of primary school children in the out-of ethnology. Scientific notes VSPU. Series: Pedagogy and Psychology, 34, 405–409.
  4. Bech, I. (2003). Parenting Personality. Book 1. Personality oriented approach: Theoretical and technological bases. White Church: JSC "Bilotserkivska book factory", 278.
  5. Loschyts, Y. (1972). Scovoroda. Moskow: Young Guard, 224.
  6. Holod, Y. (2015). Narrative Techniques in Business Psychologist. Psychologist, 1 (553), 7–10.
  7. Zavhorodnya, N. (2007). The problem of socialization of pupils in modern pedagogical theory and practice. Management School, 6, 3–8.
  8. Khilya, A. (2012). The implementation of the diagnostic potential of art pedagogy in the process of studying value orientations of school-age children with special needs. Socio-pedahohycheskaya psyholohycheskaya and medical and support of personality development in ontogeny coll. Brest: Alternative, 182–185.
  9. Zakon Ukrayiny «Pro sotsial'ni posluhy» (2016). Verhovna Rada Ukrai'ny, 936-VIII. Available at: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/966-15
  10. Karelyna, A. A. (Ed.) (2003). Psykholohycheskye tests. Vol. 1. Moscow: Humanyt. yzd. tsentr VLADOS, 312.
  11. Khilya, A.; Derkach, O. O. (Ed.) (2015). Travel the country "Yakiya": Parenting value attitude to life and children through component "I – identity" means Art-Therapy Editorial. Vinnitsa, 40.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Хіля, А. В. (2016). Реалізація діагностичного та корекційно-розвивального потенціалу арт-терапії у соціальній роботі з дітьми із кризових сімей (зокрема дітьми з функціональними обмеженнями). ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 37–42. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84102

Номер

Розділ

Педагогічна освіта