Обгрунтування моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх агрономів-дослідників

Автор(и)

  • Ольга Василівна Ткаченко Білоцерківський національний аграрний університет пл. Соборна, 8/1, м. Біла Церква, Україна, 09117, Україна https://orcid.org/0000-0002-2770-832X

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84173

Ключові слова:

модель, професійно-педагогічна підготовка, агроном-дослідник, компоненти моделі, аграрний вищий навчальний заклад

Анотація

У статті на основі аналізу нормативних та науково-педагогічних джерел охарактеризовано компоненти моделі професійно-педагогічної підготовки агрономів-дослідників, що дозволили змоделювати логіко-послідовний процес зазначеної підготовки, більш докладно розширили уявлення про можливості системи агрономічної освіти та визначили дієві вектори саме в контексті професійно-педагогічної підготовки агрономів-дослідників. Запропоновано варіант практичної реалізації професійно-педагогічної підготовки агрономів-дослідників у межах чинного нормативно-правого забезпечення

Біографія автора

Ольга Василівна Ткаченко, Білоцерківський національний аграрний університет пл. Соборна, 8/1, м. Біла Церква, Україна, 09117

Аспірант, асистент

Кафедра інформаційних систем і технологій

Посилання

  1. Profesijna osvita: slovnyk (2000). Kyiv: Vyshha shk., 380.
  2. Goncharenko, S. U. (2008). Pedagogichni doslidzhenn. Metodologichni porady molodym naukovcjam. Kyiv; Vinnycja: DOV „Vinnycja”, 278.
  3. Surmin, Ju. P. (2006). Majsternja vchenogo. Kyiv: Navchal'no-metodychnyj centr „Konsorcium z udoskonalennja menedzhment-osvity v Ukrai'niˮ, 302.
  4. Mozgovyj, V. L. (2010). Formuvannja gotovnosti do pedagogichnoi' dijal'nosti majbutnih inzheneriv-pedagogiv agrarnogo profilju. Kyiv, 313.
  5. Luzan, P. G. (2015). Naukovi osnovy organizacii' pedagogichnogo procesu a agrarnomu vyshhomu navchal'nomu zakladi. Kyiv: Milenium, 330.
  6. Baldynjuk, O. D. (2013). Pidgotovka majbutn'ogo social'nogo pedagoga v ramkah kompetentnisnogo pidhodu. Gumanitarnyj visnyk DVNZ „Perejaslav-Hmel'nyc'kyj derzhavnyj pedagogichnyj universytet imeni Grygorija Skovorodyˮ, 1, 9–14.
  7. Gurevych, R. S. (2009). Teorija i praktyka navchannja v profesijno-tehnichnyh zakladah. Vinnycja: TOV „Planer”, 410.
  8. Novykov, O. M.; pod red. Batyshev, S. Ja., Novykov, A. M. (Eds.) (2009). Professyonal'naja pedagogyka. Moscow: Yz-vo EGVES, 456.
  9. Zjazjun, I. A. (2008). Filosofija pedagogichnoi' dii'. Cherkasy: ChNU imeni Bogdana Hmel'nyc'kogo, 608.
  10. Avshenjuk, N. M., Kudin, V. O., Ogijenko, O. I. et. al. (2011). Modernizacija pedagogichnoi' osvity v jevropejs'komu ta jevroatlantychnomu osvitn'omu prostori. Kyiv: Pedagogichna dumka, 232.
  11. Galuzevyj standart vyshhoi' osvity Ukrai'ny (2006). Kyiv, 46.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Ткаченко, О. В. (2016). Обгрунтування моделі професійно-педагогічної підготовки майбутніх агрономів-дослідників. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 32–37. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84173

Номер

Розділ

Педагогічна освіта