Ефективність використання тестування при вивченні гістології, цитології та ембріології

Автор(и)

  • Наталія Юріївна Лучків ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” вул. Галицька, 2, м. Івано-Франківськ, Україна, 76018, Україна https://orcid.org/0000-0002-3231-7382

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84177

Ключові слова:

тестування, тестовий контроль, теоретичний аналіз, функції тестування, ефективність тестування, навчальний процес

Анотація

У статті розглянуто історичні аспекти впровадження тестування, що є результатом багатовікового розвитку форм і методів педагогічного контролю. Обґрунтовано актуальність та доцільність використання тестового контролю з метою оцінки знань і вмінь студентів, що дозволяє об’єктивно оцінити та якісно виміряти рівень їхньої підготовленості. Проведено теоретичний аналіз основних функцій тестування й доведено ефективність його використання в навчальному процесі вищих навчальних медичних закладів

Біографія автора

Наталія Юріївна Лучків, ДВНЗ “Івано-Франківський національний медичний університет” вул. Галицька, 2, м. Івано-Франківськ, Україна, 76018

Кандидат біологічних наук, доцент

Кафедра гістології, цитології та ембріології

Посилання

  1. Kirsanov, V. V. (2002). Psikhologo-pedagogichna diagnostics. Kyiv: Al'terpres, 512.
  2. Chelyshkova, M. B. (2002). Teoriya I practice of konstruirovaniya pedagogicheskikh testov. Moscow: Logos, 432.
  3. Mayorov, A. N. (2000). Teoriya I practice of sozdaniya testov for sistemy obrazovaniya. Moscow: Narodnoe obrazovanie, 352.
  4. Ingenkompa, K. (Ed.) (1991). Pedagogicheskaya of diagnostika. Мoscow, 525.
  5. Romanishina, L. M. (1997). Sistema stage-by-stage control of educational activity of students of pedagogical universities after module-rating by technology of studies from disciplines of natural cycle. Kyiv, 417.
  6. Tereschuka, G. V. (Ed.) (2007). Perfection of maintenance and technologies of evaluation of quality of preparation of future specialists is in accordance with the requirements of the European association. Ternopil: v-vo of TNPU the name of V. Gnatyuka, 160.
  7. Avanesov, V. S. (1987). Osnovi scientific organization of pedagogical control at higher school. Moscow: of MISS and S., 622.
  8. Vinogradov, O. Tests as social innovation are in Ukraine. Available at: http://www.fulbright.org.ua/
  9. Yagodzinskiy, J., Muromceva, A. O., Ivanova, L. V. et. al. (1997). Estimation of knowledges of students and quality of preparation of specialists. Kyiv, 216.
  10. Del'cova, O. І., Gerashhenko, S. B., Kulinich, G. B., Gevka, O. І., Luchkіv, N. Ju., Dovga, N. Z. (2015). Methodical pointing to practical employments after histology, cytology and embryology, for the students of medical faculty and faculty of preparation of foreign citizens. Ivano-Frankivsk: PP Suprun, 88.
  11. Position about organization of educational process in State higher educational establishment the “Ivano-Frankivsk national medical university” (2015). Ivano-Frankivsk, 76.
  12. Dеl'cova, O. І., Gerashhenko, S. B., Grishhuk, M. І., Kulinich, G. B., Bojko, O. V., Dovga, N. Z., Sobol, L. V. (Eds.) (2015). Collection of test tasks is from histology, cytology and embryology, for the students of medical faculty. Ivano-Frankivsk: PP Suprun, 72.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Лучків, Н. Ю. (2016). Ефективність використання тестування при вивченні гістології, цитології та ембріології. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 27–31. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84177

Номер

Розділ

Педагогічна освіта