Ефективність використання тестування при вивченні гістології, цитології та ембріології
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84177Ключові слова:
тестування, тестовий контроль, теоретичний аналіз, функції тестування, ефективність тестування, навчальний процесАнотація
У статті розглянуто історичні аспекти впровадження тестування, що є результатом багатовікового розвитку форм і методів педагогічного контролю. Обґрунтовано актуальність та доцільність використання тестового контролю з метою оцінки знань і вмінь студентів, що дозволяє об’єктивно оцінити та якісно виміряти рівень їхньої підготовленості. Проведено теоретичний аналіз основних функцій тестування й доведено ефективність його використання в навчальному процесі вищих навчальних медичних закладів
Посилання
- Kirsanov, V. V. (2002). Psikhologo-pedagogichna diagnostics. Kyiv: Al'terpres, 512.
- Chelyshkova, M. B. (2002). Teoriya I practice of konstruirovaniya pedagogicheskikh testov. Moscow: Logos, 432.
- Mayorov, A. N. (2000). Teoriya I practice of sozdaniya testov for sistemy obrazovaniya. Moscow: Narodnoe obrazovanie, 352.
- Ingenkompa, K. (Ed.) (1991). Pedagogicheskaya of diagnostika. Мoscow, 525.
- Romanishina, L. M. (1997). Sistema stage-by-stage control of educational activity of students of pedagogical universities after module-rating by technology of studies from disciplines of natural cycle. Kyiv, 417.
- Tereschuka, G. V. (Ed.) (2007). Perfection of maintenance and technologies of evaluation of quality of preparation of future specialists is in accordance with the requirements of the European association. Ternopil: v-vo of TNPU the name of V. Gnatyuka, 160.
- Avanesov, V. S. (1987). Osnovi scientific organization of pedagogical control at higher school. Moscow: of MISS and S., 622.
- Vinogradov, O. Tests as social innovation are in Ukraine. Available at: http://www.fulbright.org.ua/
- Yagodzinskiy, J., Muromceva, A. O., Ivanova, L. V. et. al. (1997). Estimation of knowledges of students and quality of preparation of specialists. Kyiv, 216.
- Del'cova, O. І., Gerashhenko, S. B., Kulinich, G. B., Gevka, O. І., Luchkіv, N. Ju., Dovga, N. Z. (2015). Methodical pointing to practical employments after histology, cytology and embryology, for the students of medical faculty and faculty of preparation of foreign citizens. Ivano-Frankivsk: PP Suprun, 88.
- Position about organization of educational process in State higher educational establishment the “Ivano-Frankivsk national medical university” (2015). Ivano-Frankivsk, 76.
- Dеl'cova, O. І., Gerashhenko, S. B., Grishhuk, M. І., Kulinich, G. B., Bojko, O. V., Dovga, N. Z., Sobol, L. V. (Eds.) (2015). Collection of test tasks is from histology, cytology and embryology, for the students of medical faculty. Ivano-Frankivsk: PP Suprun, 72.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Наталія Юріївна Лучків
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.