Подготовка будущих преподавателей высшей школы к организации процесса интерактивного обучения
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84686Ключові слова:
будущий преподаватель, интерактивное обучение, компьютерные технологии, магистр, модернизацияАнотація
Статья посвящена проблеме профессиональной подготовки будущих преподавателей высшей школы в условиях магистратуры. Раскрыты возможности интерактивного обучения в процессе организации самостоятельной работы студентов магистратуры. Подчеркивается, что особенностью интерактивного обучения в профессиональной подготовке будущих преподавателей является постоянное, активное педагогическое сотрудничество и творческое взаимодействие всех участников образовательного процесса
Посилання
- Ul'janova, L. I. (2015). Samosovershenstvovanie studenta – zalog uspeshnoj tvorcheskoj professional'noj dejatel'nosti v budushhem. Problemy i perspektivy razvitija obrazovanija. Perm': Merkurij, 242–245.
- Aktivnye i interaktivnye obrazovatel'nye tehnologii (formy provedenija zanjatij) v vysshej shkole (2013). Nizhny Novgorod: NNGASU, 97.
- Pometun, O., Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tehnologii' navchannja: teorija, praktyka, dosvid. Kyiv, 176.
- Divinskaya, N. O. (2011). Model' professional'noj podgotovki uchitelya inostrannogo yazika k vnedreniyu igrovyh form obucheniya: monografiya. Kyiv, 208.
- Rybcova, L. L.; Rybcova, L. L. (Ed.) (2014). Sovremennye obrazovatel'nye tehnologii. Ekaterinburg, 92.
- Jasvin, V. A. (2001). Obrazovatel'naja sreda: ot modelirovanija k proektirovaniju. Moscow: Smysl, 366.
- Zeus, P., Skiffington, S. (2007). The Complete Guide to Coaching at Work. Australia: The McGrow-Hill Companies, Inc., 260.
- Douglas, C. A., Morley, W. H. (2000). Executive Coaching: An Annotated Bibliography. NC: Greensboro, Center for Creative Leadership, 164.
- Pryhodchenko, K. (2011). Formuvannja osobystisnyh jakostej navchajuchyh u tvorchomu osvitn'o-vyhovnomu seredovyshhi navchal'nogo zakladu. Naukova skarbnycja osvity Donechchyny, 1 (8), 42–46.
- Shinkarenko, R. V., Popova, Ju. M. (2013). Innovacionnye tehnologii obuchenija v vysshej shkole. Mezhdunarodnyj zhurnal jeksperimental'nogo obrazovanija, 4, 329–332.
- Nychkalo, N. G. (2015). Profesijnyj rozvytok osobystosti: konceptual'ni zasady i perspektyvy doslidzhen'. Pedagogika i psyhologija, 1 (86), 5–14.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Владимир Николаевич Кравченко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.