Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84689Ключові слова:
професійна освіта, компетентність, студенти, розвиток, навчальний тренінг, технологія тренінгуАнотація
У статті розкрито можливості навчального тренінгу як ефективної навчальної технології та форми організації навчання й особистісного і професійного розвитку студентів у контексті інноваційних підходів до підготовки майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери. Установлено сутність та складові поняття "компетентність фахівця". Наведено приклади застосування методів і прийомів навчання технології тренінгу у професійній підготовці майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери у процесі вивчення дисципліни "Соціальна робота з різними групами клієнтів". Показано, що таке навчання забезпечує формування й розвиток компетентності майбутніх соціальних працівників
Посилання
- Ficula, M. M. (2006). Pedagogika vyshhoi' shkoly. Kyiv: Akademvydav, 352.
- Ratner, S. V., Skorikova, A. S. (2011). Voprosy povyshenija kachestva obrazovatel'nogo processa v VUZe. Innovacii v obrazovanii, 9, 34–45.
- Lazarev, V. S. (2010). O nacional'noj innovacionnoj sisteme v obrazovanii i zadachah nauchnogo obespechenija ee razvitija. Pedagogika, 7, 12–21.
- Olijnyk, V. V. (2015). Training of administrative elite in the formation of a new democratic governance model. ScienceRise, 9/5 (14), 4–12. doi: 10.15587/2313-8416.2015.50644
- Leont'eva, E. G., Timkina, K. V. (2014). Innovacionnye metody obuchenija kak sredstvo povyshenija konkurentosposobnosti vypusknikov vuzov. Innovacii v obrazovanii, 10, 75–80.
- Jermakov, I. G. (Ed.) (2005). Zhyttjeva kompetentnist' osobystosti: vid teorii' do praktyky. Zaporizhzhja: Centrion, 640.
- Kalashnikova, S. A. (2007). Navchannja doroslyh na osnovi kompetentnisno-orijentovanogo pidhodu. Kyiv: Proekt "Rivnyj dostup do jakisnoi' osvity v Ukrai'ni", 57.
- Hutorskoj, A. V. (2003). Kljuchevye kompetencii kak komponent lichnostno-orientirovannoj paradigmy obrazovanija. Nar. Obrazovanie, 2, 58–64.
- Petrovskaja, L. A. (1982). Teoreticheskie i metodicheskie problemy social'no-psihologicheskogo treninga. Moscow: Izd-vo MGU, 168.
- Emel'janov, Ju. N. (1985). Aktivnoe social'no-psihologicheskoe obuchenie. Leningrad: Izd. LGU, 166.
- Makshanov, S. I. (1992). Metodologicheskie aspekty professional'nogo treninga. Vestnik SPbGU, 3, 8–85.
- Vachkova, I. V. (2000). Psihologicheskie osnovy gruppovogo treninga. Psihotehniki. Moscow: Os'-89, 176.
- Leshchuk, N. O., Savych, Zh. V., Zaveryko, N. V. et. al. (2007). Metodyka osvity "rivnyy – rivnomu". Kyiv: Nash chas, 104.
- P"yatakova, H. P., Zayachkivs'ka, N. M. (2003). Suchasni pedahohichni tekhnolohiyi ta metodyka yikh zastosuvannya u vyshchiy shkoli. Lviv: Vydavnychyy tsentr LNU imeni Ivana Franka, 55.
- Selevko, H. K. (1998). Sovremennie obrazovatel'nie tekhnolohyy. Moscow: Narodnoe obrazovanye, 589.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Світлана Іванівна Мірошник
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.