Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери

Автор(и)

  • Світлана Іванівна Мірошник Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради "Академія неперервної освіти" вул. Ярослава Мудрого, 37, м. Біла Церква, Україна, 09109, Україна https://orcid.org/0000-0003-4825-7369

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84689

Ключові слова:

професійна освіта, компетентність, студенти, розвиток, навчальний тренінг, технологія тренінгу

Анотація

У статті розкрито можливості навчального тренінгу як ефективної навчальної технології та форми організації навчання й особистісного і професійного розвитку студентів у контексті інноваційних підходів до підготовки майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери. Установлено сутність та складові поняття "компетентність фахівця". Наведено приклади застосування методів і прийомів навчання технології тренінгу у професійній підготовці майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери у процесі вивчення дисципліни "Соціальна робота з різними групами клієнтів". Показано, що таке навчання забезпечує формування й розвиток компетентності майбутніх соціальних працівників

Біографія автора

Світлана Іванівна Мірошник, Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради "Академія неперервної освіти" вул. Ярослава Мудрого, 37, м. Біла Церква, Україна, 09109

кандидат педагогічних наук, старший викладач

кафедра філологічних, суспільно-гуманітарних та мистецьких дисциплін

Посилання

  1. Ficula, M. M. (2006). Pedagogika vyshhoi' shkoly. Kyiv: Akademvydav, 352.
  2. Ratner, S. V., Skorikova, A. S. (2011). Voprosy povyshenija kachestva obrazovatel'nogo processa v VUZe. Innovacii v obrazovanii, 9, 34–45.
  3. Lazarev, V. S. (2010). O nacional'noj innovacionnoj sisteme v obrazovanii i zadachah nauchnogo obespechenija ee razvitija. Pedagogika, 7, 12–21.
  4. Olijnyk, V. V. (2015). Training of administrative elite in the formation of a new democratic governance model. ScienceRise, 9/5 (14), 4–12. doi: 10.15587/2313-8416.2015.50644
  5. Leont'eva, E. G., Timkina, K. V. (2014). Innovacionnye metody obuchenija kak sredstvo povyshenija konkurentosposobnosti vypusknikov vuzov. Innovacii v obrazovanii, 10, 75–80.
  6. Jermakov, I. G. (Ed.) (2005). Zhyttjeva kompetentnist' osobystosti: vid teorii' do praktyky. Zaporizhzhja: Centrion, 640.
  7. Kalashnikova, S. A. (2007). Navchannja doroslyh na osnovi kompetentnisno-orijentovanogo pidhodu. Kyiv: Proekt "Rivnyj dostup do jakisnoi' osvity v Ukrai'ni", 57.
  8. Hutorskoj, A. V. (2003). Kljuchevye kompetencii kak komponent lichnostno-orientirovannoj paradigmy obrazovanija. Nar. Obrazovanie, 2, 58–64.
  9. Petrovskaja, L. A. (1982). Teoreticheskie i metodicheskie problemy social'no-psihologicheskogo treninga. Moscow: Izd-vo MGU, 168.
  10. Emel'janov, Ju. N. (1985). Aktivnoe social'no-psihologicheskoe obuchenie. Leningrad: Izd. LGU, 166.
  11. Makshanov, S. I. (1992). Metodologicheskie aspekty professional'nogo treninga. Vestnik SPbGU, 3, 8–85.
  12. Vachkova, I. V. (2000). Psihologicheskie osnovy gruppovogo treninga. Psihotehniki. Moscow: Os'-89, 176.
  13. Leshchuk, N. O., Savych, Zh. V., Zaveryko, N. V. et. al. (2007). Metodyka osvity "rivnyy – rivnomu". Kyiv: Nash chas, 104.
  14. P"yatakova, H. P., Zayachkivs'ka, N. M. (2003). Suchasni pedahohichni tekhnolohiyi ta metodyka yikh zastosuvannya u vyshchiy shkoli. Lviv: Vydavnychyy tsentr LNU imeni Ivana Franka, 55.
  15. Selevko, H. K. (1998). Sovremennie obrazovatel'nie tekhnolohyy. Moscow: Narodnoe obrazovanye, 589.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Мірошник, С. І. (2016). Аналіз технології тренінгу як способу розвитку компетентності майбутніх фахівців соціально-гуманітарної сфери. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 49–54. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84689

Номер

Розділ

Педагогічна освіта