Оцінювання суб’єктивних факторів впливу на управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону

Автор(и)

  • Oksana Bodnar Обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Громницького, 1, м. Тернопіль, Україна, 46018., Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84690

Ключові слова:

аналітико-експертна діяльність, управління аналітико-експертною діяльністю, суб’єкти, суб’єктивні фактори, навчальний заклад

Анотація

У статті досліджено виникнення появу аналітико-експертної діяльності у сфері загальної середньої освіти. Обґрунтовано доцільність управління такою діяльністю у регіоні. Описано методику експерименту з включенням алгоритму дослідження та вимог до інформації. Розроблено систему оцінювання суб’єктивних факторів впливу на управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону. Проаналізовано вплив суб’єктивних факторів на управління освітою та окреслено перспективи подальших досліджень

Біографія автора

Oksana Bodnar, Обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти вул. Громницького, 1, м. Тернопіль, Україна, 46018.

доктор педагогічних наук, завідувач кафедри

кафедра менеджменту та методології освіти

Посилання

  1. Murashko, M. I. (2006). Menedzhment personalu: Navchal'no-praktychnyy posibnyk [Management of personnel]. Kyiv: Tovarystvo "Znannya", 311.
  2. Bodnar, O. S. Spetsyfika pidhotovky eksperta-analityka v osviti. Studia Zarządzańia i Finansów. Zarządzanie zasobami łudzkimi. Aspekty ekonomitszne i sotsjologitszne. Poznań: Poznań, 8, 115–123.
  3. Bodnar, O. S. (2015). Evaluation of management efficiency of analytical and expert activity in the field of general secondary education of region. ScienceRise, 4 (1 (9)), 61–65. doi: 10.15587/2313-8416.2015.40114
  4. Bodnar, O. S. (2013). Upravlinnya analityko-ekspertnoyu diyal'nistyu u sferi zahal'noyi seredn'oyi osvity rehionu (teoretyko-prykladnyy aspekt) [Management analytical and expert activity in the field of universal middle education of region (theoretical and applied aspect)]. Кrok, 544.
  5. Yvanov, D. A. (2008). Ekspertiza v obrazovanii : ucheb. posobiedlyastud. vysshihucheb. zavedenij [Examination is in education]. Moscow: Akademiya, 336.
  6. Kun'ch, Z. Y. (2005). Universal'nyy slovnyk ukrayins'koyi movy. Ternopil': Bohdan, 848.
  7. Novikov, A. M. (2013). Metodologiya: slovar' sistemy osnovnyh ponyatij. Moscow: Librokom, 208.
  8. Shemchuchenka, Yu. S., Babkina, V. D., Horbatenka, V. P. (Eds.) (2004). Politolohichnyy entsyklopedychnyy slovnyk. Kyiv: Heneza, 736.
  9. Korzhenko, V. V., Korobko, I. V. (2009). Derzhavne upravlinnya yak sub"yektyvnyy faktor suspil'noho rozvytku. Teoriya ta praktyka derzhavnoho upravlinnya, 1 (24), 1–7.
  10. Pysarenko, Zh. A. (2008). Faktory vplyvu na kul'turu derzhavnoho upravlinnya. Derzhavne budivnytstvo, 1. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2008_1_18
  11. . Yel'nykova, H. V. (2015). Adaptyvne upravlinnya: prykladnyy aspekt, poshyrennya v osvitniy systemi Ukrayiny [Adaptive control: the applied aspect, distribution in the educational system of Ukraine]. Ternopil': Krok, 420.
  12. Bondar, V. I. (2000). Teoriya i tekhnolohiya upravlinnya protsesom navchannya v shkoli [A theory and technology of process control of studies are at school]. Kyiv: FADA, LTD, 191.
  13. Konarzhevskyy, Yu. A. (1986) Pedahohycheskyy analyz uchebno-vospytatel'noho protsessa I yupravlenyya shkoloyu [Pedagogical analysis of teaching and educational process and management of school]. Moscow: Pedagogicа, 144.
  14. Kryzhko, V. (2005). Antolohiy aaksiolohichnoyi paradyhmy upravlinnya osvitoyu. [Anthology of paradigm of axiology of management education]. Kyiv: Osvita Ukrayiny, 440.
  15. Novikov, D. A. (2001). Management of active system: stabylite and efficiency. System science, 26 (2), 85–93.
  16. Bartkowiak, G.; Czerwiński, K., Knocińska, A., Okrasa, M. (Eds.) (2012). Czynniki warunkujące skuteczność przekazu perswazyjnego menedżera w zróżnicowanym kulturowo srodowisku pracy. Redacja naukowa:. Torun: Adam Marszałek, 227.
  17. Narvana, R., Korzeniewska, E., Tanajewska, A., Szczepańska, K. (2013). Dokumentacja dyrektoraszkoły. Gdansk: HARMONIA, 264.
  18. Stronge, J. H. (1995). Balancing individual and institutional goals in educational personnel evaluation: A conceptual framework. Studies in Educational Evaluation, 21 (2), 131–151. doi: 10.1016/0191-491x(95)00010-r
  19. Kordziński, J. (2012) Zarządranie rozmojem szkoły. Warszawa: ABCa Wolters Kluwerbusiness, 129.
  20. Cable, D. M., Judge, T. A. (2003). Manager’ upward influence tactic strategies. The role of personality and supervisor leadership style. Journal of Organizational Behaviou, 24 (2), 197–214. doi: 10.1002/job.183
  21. Sidorenko, E. V. (2003). Metody matematicheskoj obrabotki v psihologiy. [Methods of mathematical processing in psychologists]. SPb.: OOO «Rech'», 350.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-28

Як цитувати

Bodnar, O. (2016). Оцінювання суб’єктивних факторів впливу на управління аналітико-експертною діяльністю у сфері загальної середньої освіти регіону. ScienceRise: Pedagogical Education, (11 (7), 55–62. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.84690

Номер

Розділ

Педагогічна освіта