Розробка шляхів формування готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійного самовдосконалення у процесі позааудиторної роботи

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Кравченко Класичний приватний університет вул. Жуковського, 70-Б, м. Запоріжжя, Україна, 69002, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87728

Ключові слова:

магістрант, майбутній викладач, майстер-клас, педагогічна майстерність, самовдосконалення, саморозвиток, позааудиторна робота

Анотація

У статті розкриваються роль та можливості позааудиторної роботи у процесі формування готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійного самовдосконалення. Висвітлюються наукові погляди на самовдосконалення особистості. Окреслюються шляхи й особливості професійного самовдосконалення майбутніх викладачів вищої школи. Запропоновано форми та заходи позааудиторної роботи щодо формування в майбутніх викладачів готовності до професійного самовдосконалення в умовах магістратури

Біографія автора

Володимир Миколайович Кравченко, Класичний приватний університет вул. Жуковського, 70-Б, м. Запоріжжя, Україна, 69002

Кандидат економічних наук, доцент

Кафедра освіти і управління навчальним закладом

Посилання

  1. Ihnatiuk, O. A. (2010). Teoretychni ta metodychni osnovy pidhotovky maibutnoho inzhenera do profesiinoho samovdoskonalennia v umovakh tekhnichnoho universytetu. Kharkiv, 43.
  2. Kremen, V. G. (Ed.) (2008). Entsyklopediia osvity. Kyiv: Jurіnkom іnter, 1040.
  3. Sivers, Z. F., Gaevs'ka, L., Mironenko, V., Saevich, І., Nalivajko, S., Saenko S. et. al. (2008). Fenomen tvorchosti yak bazova skladova akmeolohichnoho rozvytku osobystosti. Osvita i upravlinnia, 1, 47–55.
  4. Slobodchikov, V. I., Isaev, E. I. (1995). Psikhologiya cheloveka. Moscow: Shkola-Press, 332.
  5. Sushchenko, T. I. (2012). Mahisterskyi pedahohichnyi protses pidhotovky vykladachiv VNZ yak zrazok maibutnoi profesiinoi diialnosti. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh, 24, 457–464.
  6. Zjazjun, І. A. (Ed.) (2008). Pedahohichna maisternist. Kyiv: Vishha shkola, 462.
  7. Klimov, Ye. A. (1996). Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya. Rostov-na-Donu: Feniks, 512.
  8. Markova, A. K. (1996). Psikhologiya professionalizma. Moscow: Mezhdunarodnyj gumanitarnyj fond «Znanie», 308.
  9. Shavir, P. A. (1981). Psikhologiya professionalnogo samoopredeleniya v ranney yunosti. Moscow: Pedagogika, 96.
  10. Donchenko, M. V. (2004). Profesiino-pedahohichna pidhotovka maibutnikh uchyteliv u pozaaudytornii roboti u VNZ Ukrainy (II polovyna ХХ st.). Kharkiv, 180.
  11. Lobkovits, N. (1998). Chto takoe lichnost. Voprosy filosofii, 2, 54–65.
  12. Onuchak, L. V. (2002). Pedahohichni umovy orhanizatsii samostiinoi pozaaudytornoi roboty studentiv ekonomichnykh spetsialnostei. Kyiv, 200.
  13. Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk. Kyiv, 375.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Як цитувати

Кравченко, В. М. (2016). Розробка шляхів формування готовності майбутніх викладачів вищої школи до професійного самовдосконалення у процесі позааудиторної роботи. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (8), 14–17. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.87728

Номер

Розділ

Педагогічна освіта