Дослідження дидактичних засад формування навичок говоріння англійською мовою студентів вищої мистецької школи україни
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.88008Ключові слова:
комунікативна компетенція, спілкування, говоріння, дидактика, комунікативний метод, мистецькі вузиАнотація
У статті аналізуються дидактичні засади навчання та розвитку навичок іншомовного спілкування студентів мистецьких спеціальностей сучасної вищої мистецької школи. Окреслено залежність між змінами ціннісних орієнтирів у суспільстві та змістом навчально-професійної тематики, вказано на співвідношення понять «спілкування» і «комунікація». Визначено, що дотримання у навчанні дидактичних засад покращує якість засвоєння студентами англійської мови та сприяє їх умінню спілкуватися
Посилання
- Barabanova, G. V. (2005). Metodyka navchania profesijno-orijentovanogo chytania u nemovnomuVNZ. Kyiv: INKOS, 315.
- Zjazjun, І. A. (2001). Prіoritetnі principi didaktiki suchasnoi profesіjnoi osvіti. Naukovі pracі. Pedagogіchnі nauki, 13, 11–17.
- Reyzenkind, T. Y. (2001). Prioritetni principy didacticy sucasnoji profesijnoji osvity. Naukovyi Visnyk Mykolayivskogo dergavnogo pedagogichnogo Universytetu, 4, 11–22.
- Komenskyj, J. A., Lock, J., Rousseau, J.-J., Pestalotzzi, I. G. (1989). Velyka didactica. Moscow: Pedagogika, 416.
- Hymes, D.; Pride, J. B., Holmes, J. (Eds.) (1972). On Communicative Competence. Harmondsworth: Penguin, 269–293.
- Hutchinson, T., Waters, A., Stevens, P., Kennedy, Ch., Bolitho, R. (2016). An introduction to English for Specific Purposes. Available at: https://faclettre.univ-tlemcen.dz/assets/uploads/DOCUMENTS/cours%20en%20ligne/4-An%20Introduction%20to%20ESP%20LAMRI.pdf
- Morska, L. I. (2006). Theoretico-methodychni osnovy rozrobky ta zastosuvania compjuternogo pedagogichnogo testu. Ternopil: Aston, 160.
- Chechel, Ye. H., Chechel, N. P. (2011). English for higher education art institutions. Vinnitsa: Nova knyha, 456.
- Shpak, V. K. (2001). Anglijska mova dlia povsiakdennogo spilkuvannia. Kyiv: Vyshcha Shkola, 152.
- Metodologichni zasady lingvodidactyky. Available at: http://udnz15.org/metodologichni
- Goncharenko, S. U. (1997). Ukrajinskyj pedagogichnij slovnyk. Kyiv: Libіd, 376.
- Andrejev, V. I. (1996). Pedagogika tvorcheskogo samorazvitija. Innovatsionnyj kurs. Kazan: Izdat-vo Kazanskogo Un-ta, 556.
- Fitsula, M. M. (2000). Pedagogy. Kyiv: Publishing Center "Academy", 544.
- Nikolajev, S. U. (Ed.) (2003). Zagalnoyevropeiski Recomendatsiji z movnoji osvity: vyvchenia, vykladania, otsiniuvania. Kyiv: Lenvit, 273.
- Levytskyy, A. E., Naberezhnyeva, T. E., Povoroznyuk, R. V. et. al.; Levytskyy, A. E. (Ed.) (2013). Communicativni Strategiji. Kyiv: Vydav.-polihraf. tsentr "Kyiv University”, 559.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Мирослава Павлівна Костюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.