Дослідження дидактичних засад формування навичок говоріння англійською мовою студентів вищої мистецької школи україни

Автор(и)

  • Мирослава Павлівна Костюк Закарпатська Академія Мистецтв вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород, Україна, 88015, Україна

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.88008

Ключові слова:

комунікативна компетенція, спілкування, говоріння, дидактика, комунікативний метод, мистецькі вузи

Анотація

У статті аналізуються дидактичні засади навчання та розвитку навичок іншомовного спілкування студентів мистецьких спеціальностей сучасної вищої мистецької школи. Окреслено залежність між змінами ціннісних орієнтирів у суспільстві та змістом навчально-професійної тематики, вказано на співвідношення понять «спілкування» і «комунікація». Визначено, що дотримання у навчанні дидактичних засад покращує якість засвоєння студентами англійської мови та сприяє їх умінню спілкуватися

Біографія автора

Мирослава Павлівна Костюк, Закарпатська Академія Мистецтв вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород, Україна, 88015

Викладач

Кафедра культури та соціально-гуманітарних дисциплін

Посилання

  1. Barabanova, G. V. (2005). Metodyka navchania profesijno-orijentovanogo chytania u nemovnomuVNZ. Kyiv: INKOS, 315.
  2. Zjazjun, І. A. (2001). Prіoritetnі principi didaktiki suchasnoi profesіjnoi osvіti. Naukovі pracі. Pedagogіchnі nauki, 13, 11–17.
  3. Reyzenkind, T. Y. (2001). Prioritetni principy didacticy sucasnoji profesijnoji osvity. Naukovyi Visnyk Mykolayivskogo dergavnogo pedagogichnogo Universytetu, 4, 11–22.
  4. Komenskyj, J. A., Lock, J., Rousseau, J.-J., Pestalotzzi, I. G. (1989). Velyka didactica. Moscow: Pedagogika, 416.
  5. Hymes, D.; Pride, J. B., Holmes, J. (Eds.) (1972). On Communicative Competence. Harmondsworth: Penguin, 269–293.
  6. Hutchinson, T., Waters, A., Stevens, P., Kennedy, Ch., Bolitho, R. (2016). An introduction to English for Specific Purposes. Available at: https://faclettre.univ-tlemcen.dz/assets/uploads/DOCUMENTS/cours%20en%20ligne/4-An%20Introduction%20to%20ESP%20LAMRI.pdf
  7. Morska, L. I. (2006). Theoretico-methodychni osnovy rozrobky ta zastosuvania compjuternogo pedagogichnogo testu. Ternopil: Aston, 160.
  8. Chechel, Ye. H., Chechel, N. P. (2011). English for higher education art institutions. Vinnitsa: Nova knyha, 456.
  9. Shpak, V. K. (2001). Anglijska mova dlia povsiakdennogo spilkuvannia. Kyiv: Vyshcha Shkola, 152.
  10. Metodologichni zasady lingvodidactyky. Available at: http://udnz15.org/metodologichni
  11. Goncharenko, S. U. (1997). Ukrajinskyj pedagogichnij slovnyk. Kyiv: Libіd, 376.
  12. Andrejev, V. I. (1996). Pedagogika tvorcheskogo samorazvitija. Innovatsionnyj kurs. Kazan: Izdat-vo Kazanskogo Un-ta, 556.
  13. Fitsula, M. M. (2000). Pedagogy. Kyiv: Publishing Center "Academy", 544.
  14. Nikolajev, S. U. (Ed.) (2003). Zagalnoyevropeiski Recomendatsiji z movnoji osvity: vyvchenia, vykladania, otsiniuvania. Kyiv: Lenvit, 273.
  15. Levytskyy, A. E., Naberezhnyeva, T. E., Povoroznyuk, R. V. et. al.; Levytskyy, A. E. (Ed.) (2013). Communicativni Strategiji. Kyiv: Vydav.-polihraf. tsentr "Kyiv University”, 559.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-28

Як цитувати

Костюк, М. П. (2016). Дослідження дидактичних засад формування навичок говоріння англійською мовою студентів вищої мистецької школи україни. ScienceRise: Pedagogical Education, (12 (8), 43–48. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2016.88008

Номер

Розділ

Педагогічна освіта