Особливості застосування проблемно-пошукового методу у навчанні студентів вищих закладів освіти граматики іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.90902Ключові слова:
групова / самостійна робота, експліцитні знання, евристична бесіда, проблемно-пошуковий методАнотація
У статті розглядається проблема навчання граматики іноземних мов та особливостей формування іншомовної граматичної компетентності у вищих закладах освіти відповідно до потреб та змін сьогодення, а саме необхідності підвищення ролі активної пізнавальної діяльності та самостійності студентів. Усвідомлення та самостійність під час оволодіння граматикою іноземних мов є основними засобами оптимізації навчального процесу
Посилання
- Corder, S.; Rutherford, W., Sharwood, M. (Eds.) (1988). Pedagogic Grammar. Grammar and second language teaching. New York: Harper & Row Publishers, 123–145.
- Swan, M. (2006). Teaching grammar – does grammar teaching work. Modern english teacher, 15 (2). Available at: http://www.mikeswan.co.uk/elt-applied-linguistics/teaching-grammar.htm
- Widodo, H. P. (2006). Approaches and procedures for teaching grammar. English Teaching Practice and Critique, 5 (1), 122–124. Available at: https://education.waikato.ac.nz/research/files/etpc/2006v5n1nar1.pdf
- Noonan, E. (2004). Testing ESL students to “Notice” Grammar. The Internet TESL Journal, 10 (7). Available at: http://iteslj.org/Techniques/Noonan-Noticing.html
- Passov, Ye. I. (1991). Kommunikativnyi metod obucheniya inostrannomu govoreniyu [Communicative approach to teaching foreign language speaking]. Moscow: Prosvescheniye, 223.
- Zabavnikov, B. N. (1984). Teoreticheskiye osnovy kommunikativno-opuyentirovanoi grammatiki [Fundumentals of functional grammar]. Samara: Izd-vo Samarskogo un-ta, 160.
- Brown, H. (2000). Principles of language learning and teaching. Vol. 4. New York: Addison-Wesley Longman, 352.
- Passov, Ye. I. (1980). Opredelyeniye ponyatiya “Kommunikativnyi metod” [Analysis of the communicative approach concept]. Problems of communicative approach in foregn language teaching, 280, 26–39.
- Volovik, A. B. (1985). Kommunikativnyi podchod k obucheniyu inostrannomu yazyku v metodicheskich sistemach Velikobritaniyi i SSHA [Communicative approach to foreign language teaching in Great Britain and the USA]. Foreign language methods in tertiary school, 257, 14–28.
- Cook, V. (2001). Using the First Language in the Classroom. Canadian Modern Language Review, 57 (3), 402–423. doi: 10.3138/cmlr.57.3.402
- Vygotskii, L. S. (1936). Izbrannyye psichologicheskiye isledovaniya [Selected psychological studies]. Moscow: Akademija pedagogicheskih nauk RSFSR, 319.
- Thornbury, S., Underhill, A. (2001). Uncovering grammar. Oxford: Macmillan Heimann English Language Teaching, 122.
- Kavaliauskiene, G. (2009). Role of mother tongue in learning English for specific purposes. ESP World, 8 (1 (22)). Available at: http://www.esp-world.info/Articles_22/PDF/ROLE%20OF%20MOTHER%20TONGUE%20IN%20LEARNING%20ENGLISH%20FOR%20SPECIFIC%20PURPOSES.pdf
- Little, D. Learner autonomy and second/foreign language learning. Centre for Languages, Linguistics and Area Studies. Available at: https://www.llas.ac.uk/resources/gpg/1409
- Chamot, A. U., Keatley, C., Meloni, C. F., Gonglewski, M., Bartoshesk, A. Developing Autonomy in Language Learners. Learning Strategies Instruction in Higher Education. National Capital Language Resource Center. Available at: http://www.nclrc.org/guides/HED/pdfs/cover.pdf
- Sklyarenko, N. K. (2008). Prinsiples of foreign communicative competence formation. Language, culture, education in modern world. Kyiv: Center KNLU, 237–242.
- Dooly, M. (2008). Telecollaborative Language Learning. Bern: Peter Lang, 21–45.
- Slobodchikov, V. A. (Ed.) (1986). Kontrol v obuchenii inostrannym yazykam v srednyei shkole [Assessment in foreign languages teaching in secondary school]. Moscow: Prosvescheniye, 110.
- Shatilov, S. F. (1986). Metodica obucheniya nemetskomu yazyku v srednyei schkole [Methods of teaching German in secondary school]. Moscow: Prosvescheniye, 223.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вікторія Василівна Осідак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.