Сучасний стан навчання японської мови для академічних цілей в мовних внз україни
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91032Ключові слова:
японська мова для академічних цілей, Захід, Схід, комунікативно-прагматичний підхід, поп-культураАнотація
У статті розглядається стан навчання японської мови для академічних цілей у мовних вишах україни, аналізуються результати анкетування студентів-японістів, подаються концептуальні відмінності у підходах до освіти на заході і сході. аналізуються питання мотивації вивчення японської мови в україні та в країнах європи, визначається рівень сформованості япономовної комунікативної компетентності в академічній сфері
Посилання
- The Japan Foundation. Available at: http://www.jpf.go.jp/index.html
- Gans, H. J. (1985). American Popular Culture and High Culture in a Changing Class Structure. Prospects, 10, 17–37. doi: 10.1017/s0361233300004051
- McQuail, D., Cmwley, D., Mitehell, D. (1994). Mass Communication and Public Interest: Towards Social Theory for Media Structure and Performance. Communication Theory Today. Polity Press, 241–254.
- Bondarenko, I. P. (Ed.) (2010). Movni ta literaturni zv’yazky Ukrainy z krainamy Shodu. Kyiv: Vydavnychyi dim Dmytra Burago, 472.
- Bondarchuk, T. O. (2004). Do pytannya pro typologiyu leksemno-semantychnyh odynyts yaponskoi movy. Visnyk KNLU. Seriya: Pedagogika ta psyhologiya, 7, 220–227.
- Golubets, V. V. (1998). Kompleks testovyh zavdan dlya formuvannya gramatychnyh navychok produktyvnyh vydiv movlennevoi diyalnosti yaponskoi movy. Visnyk KDLU. Seriya: Pedagogika ta psyhologiya, 1, 169–174.
- Myhailyuk, G. V. (2010). Navchannya maibytnyh uchyteliv yaponskoi movy rozuminnya gramatychnyh zasobiv vyrazhennya modalnosti u protsesi chytannya. Kyiv, 25.
- Ukrayinsko-Yaponskyi tsentr NTUU “KPI”. Available at: http://uajc.kpi.ua/uk/pro-nas/pro-nas-in.html
- West and East: 5 Main Differences in Approach towards Education. Available at: https://www.thepensters.com/blog/west-east-education/
- Nechaeva, L. T. (2000). Nauchno-metodicheskie osnovy struktury i soderzhaniya uchebnikov yaponskogo yazyka dlya russkogovoryaschih (vysshaya shkola). Moscow, 80.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Оксана Висилівна Асадчих
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.