Сучасний стан навчання японської мови для академічних цілей в мовних внз україни

Автор(и)

  • Оксана Висилівна Асадчих Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033, Україна https://orcid.org/0000-0002-1238-7180

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91032

Ключові слова:

японська мова для академічних цілей, Захід, Схід, комунікативно-прагматичний підхід, поп-культура

Анотація

У статті розглядається стан навчання японської мови для академічних цілей у мовних вишах україни, аналізуються результати анкетування студентів-японістів, подаються концептуальні відмінності у підходах до освіти на заході і сході. аналізуються питання мотивації вивчення японської мови в україні та в країнах європи, визначається рівень сформованості  япономовної комунікативної компетентності в академічній сфері

Біографія автора

Оксана Висилівна Асадчих, Інститут філології Київський національний університет імені Тараса Шевченка вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра китайської, корейської та японської філології

Посилання

  1. The Japan Foundation. Available at: http://www.jpf.go.jp/index.html
  2. Gans, H. J. (1985). American Popular Culture and High Culture in a Changing Class Structure. Prospects, 10, 17–37. doi: 10.1017/s0361233300004051
  3. McQuail, D., Cmwley, D., Mitehell, D. (1994). Mass Communication and Public Interest: Towards Social Theory for Media Structure and Performance. Communication Theory Today. Polity Press, 241–254.
  4. Bondarenko, I. P. (Ed.) (2010). Movni ta literaturni zv’yazky Ukrainy z krainamy Shodu. Kyiv: Vydavnychyi dim Dmytra Burago, 472.
  5. Bondarchuk, T. O. (2004). Do pytannya pro typologiyu leksemno-semantychnyh odynyts yaponskoi movy. Visnyk KNLU. Seriya: Pedagogika ta psyhologiya, 7, 220–227.
  6. Golubets, V. V. (1998). Kompleks testovyh zavdan dlya formuvannya gramatychnyh navychok produktyvnyh vydiv movlennevoi diyalnosti yaponskoi movy. Visnyk KDLU. Seriya: Pedagogika ta psyhologiya, 1, 169–174.
  7. Myhailyuk, G. V. (2010). Navchannya maibytnyh uchyteliv yaponskoi movy rozuminnya gramatychnyh zasobiv vyrazhennya modalnosti u protsesi chytannya. Kyiv, 25.
  8. Ukrayinsko-Yaponskyi tsentr NTUU “KPI”. Available at: http://uajc.kpi.ua/uk/pro-nas/pro-nas-in.html
  9. West and East: 5 Main Differences in Approach towards Education. Available at: https://www.thepensters.com/blog/west-east-education/
  10. Nechaeva, L. T. (2000). Nauchno-metodicheskie osnovy struktury i soderzhaniya uchebnikov yaponskogo yazyka dlya russkogovoryaschih (vysshaya shkola). Moscow, 80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-31

Як цитувати

Асадчих, О. В. (2017). Сучасний стан навчання японської мови для академічних цілей в мовних внз україни. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (9), 4–8. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91032

Номер

Розділ

Педагогічна освіта