Спецкурс «Основи конфліктологічної культури» та його роль у формуванні конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій

Автор(и)

  • Тетяна Ромуальдівна Браніцька Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна, 21100, Україна https://orcid.org/0000-0001-7089-8299

DOI:

https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91475

Ключові слова:

спецкурс, конфліктологічна культура, професійна підготовка, фахівці соціномічних професій

Анотація

У статті представлено теоретичне узагальнення та практичне розв’язання наукової проблеми формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій в процесі викладання спецкурсу «Основи конфліктологічної культури». Обґрунтовано значення та роль спецкурсу як завершального етапу формування особистісних якостей студента та його конфліктологічної культури. Розкрито сутність поняття «конфліктологічна культура», визначено шляхи формування конфліктологічної культури, як складової професійної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери

Біографія автора

Тетяна Ромуальдівна Браніцька, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського вул. Острозького, 32, м. Вінниця, Україна, 21100

Кандидат педагогічних наук, доцент

Кафедра психології та соціальної роботи

Посилання

  1. Jiang, A. (2011). Special course "conflictological culture of future specialists in service" as a source of the conflict of culture Students. Modern information technologies and innovative teaching methods in training: methodology, theory, experience problems, 28, 290–295.
  2. Korostelin, M. O. (2014). Tech formation of future specialists Commodity and commercial activities for conflict prevention in professional activities. Scientific notes Berdyansk State Pedagogical University, 3, 134–143.
  3. Pidbuc'ka, N. V. (2008). Pedagogichni umovy formuvannja konfliktologichnoi' kul'tury majbutn'ogo inzhenera-mashynobudivnyka. Vinnycja, 254.
  4. Pochekaeva, I. S. (2010). Vospitanie konfliktologicheskoj kul'tury starsheklassnikov. Perm', 215.
  5. Samsonova, N. V. (2002). Konfliktologicheskaja kul'tura specialista i tehnologija ee formirovanija v sisteme vuzovskogo obrazovanija. Kaliningrad: Izd-vo KGU, 308.
  6. Serebrovskaja, N. E. (2011). Stanovlenie i razvitie konfliktologicheskoj kul'tury budushhego specialista socionomicheskoj professii v vuzovskij period. Nizhnij Novgorod, 53.
  7. Shherbakova, O. Y. (2011). Psyhologyja konflyktologycheskoj kul'turу lychnosty specyalysta: formyrovanye v kontekstnoj obrazovatel'noj srede. Moscow, 34.
  8. Shurіhyna, A.V. (2012). The development of student personality culture konflyktolohycheskoy. Nizhny Novgorod, 197.
  9. Heigl, P. (2010). 30 Minuten fuer faires Streiten und gute Konflikt-Kultur. 2003 GAB AL. 4 Auflage. Offenbach: Verlag GmbH, 80.
  10. Rosenberg, M. (2004). Konflikte lösen durch gewaltfreie Kommunikation. Freiburg im Breisgau: Verlag Herder GmbH, 160.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-01-31

Як цитувати

Браніцька, Т. Р. (2017). Спецкурс «Основи конфліктологічної культури» та його роль у формуванні конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій. ScienceRise: Pedagogical Education, (1 (9), 20–23. https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91475

Номер

Розділ

Педагогічна освіта