Дослідження дидактичної гри як засобу розвитку пізнавальної та творчої активності молодших школярів на уроках трудового навчання
DOI:
https://doi.org/10.15587/2519-4984.2017.91484Ключові слова:
творчий розвиток, дидактична гра, трудове навчання, молодший школяр, початкова школаАнотація
У статті висвітлена проблема розвитку пізнавальної та творчої активності молодших школярів у процесі трудового навчання. В результаті експериментального дослідження проаналізований сучасний стан використання дидактичних ігор на уроках трудового навчання у початковій школі. Виокремлено основні педагогічні умови розвитку пізнавальної та творчої активності молодших школярів на уроках трудового навчання засобами дидактичної гри. Розглянута педагогічна доцільність використання дидактичних ігор на уроках трудового навчання
Посилання
- Vasylenko, T. A. (2005). Otsinka pedagogichnoi systemy Fr. Frebelya vitchyznianymy dijachamy doshkilnogo vyhovannya [Assessment of educational system Fr. Froebel national figures preschool]. Naukovi zapysky Nizhyns'kogo derzhavnogo universytetu imeni Mykoly Gogolja. Psyhologo-pedagogichni nauky, 1, 186–190.
- Amonashvili, Sh. А. (1983). Zdravstvujte, deti! [Hello children]. Moscow: Prosveshchenie, 208.
- Lysenkova, S. N. (2007). Ja chytayu. Ja schytayu. Ja pyshu: Kak uchyt malenkyh [I am reading. I believe. I write: How to teach young]. Moscow: Dortranspechat', 78.
- Маkarenko, A. S. (1960). Vyhovannya v pratsi [Education for work]. Vol. 4. Moscow: APN RSFSR, 593.
- Suhomlinskiy, V. A. (1979). Izbrannye proizvedeniya [Selected works]. Vol. 4. Kyiv: Rad. shkola, 669.
- Shatskiy, S. T. (1980). Izbrannye pedagogicheskie sochinenia [Selected pedagogical works]. Vol. 2. Moscow: Pedagogika, 416.
- Pidkasystiy, P. I. (1972). Samostojatelnaya dejatelnost uchashchyhsya. Didakticheskiy analiz protsessa i struktura vosproizvedenia i tvorchestva [Independent activities of students. Didactic analysis of the process and the structure of play and creativity]. Мoscow: Pedagogika, 184.
- Kudykina, N. V. (2003). Igrova diyalnist moldshyh shkolyariv u pozaurochnomu navchalno-vyhovnomu protsesi [Playing activity of younger students in extracurricular educational process]. Kyiv: КМPU, 272.
- Bogojavlenskaya, D. B. (1981). Pyti k tvorchestvu [Ways to creativity]. Moscow: Znanie, 96.
- Vygotskiy, L. S. (1991). Tvorchestvo i voobrazenie v detskom vozraste [Creativity and imagination in childhood]. Moscow: Prosveschenie, 93.
- Molyako, V. A. (1991). Tvorcheskaya odarоnnost i vospitaniye tvorcheskoy lichnosti [Creative talent and education of creative personality]. Kyiv: Znanie, 20.
- Ponomarov, Ja. A. (1976). Psihologiya tvoschestva i pedagogika [Psychology of Creativity and Pedagogy]. Moscow: Nayka, 280.
- Navchannya і vyhovannya uchniv 1 klasu [Training and education of students grade 1] (2002). Kyiv: Pochatkova shkola, 464.
- Navolokova, N. P. (2012). Entsyklipediya pedogogichnyh tehnologiy ta innovatsiy [Encyclopedia of educational technology and innovation]. Kharkiv: Оsnova, 176.
- Jarmachenko, M. D. (Ed.) (2001). Pedagogichnyj slovnyk [Teaching Dictionary]. Kyiv: Pedagogichna dumka, 514.
- Klarin, M. V. (1995). Innovatsii v mirovoy pedagogike: obuchenie na osnove issledovaniya, igry i diskussii [Innovations in the world pedagogy: learning through research, discussion and games]. Riga: Eksperiment, 176.
- Vygotskiy, L. S.; Davydov, V. V. (Ed.) (1997). Pedagogicheskaya psihologiya [Pedagogical psychology]. Мoscow: Pedagogika, 480.
- Kudykina, N. V. (2005). Vnesok vitchyznyanyh psyhologiv u formuvannya pedagogichnoi teorii igrovoi diyalnosti ditey [The contribution of local psychologists in educational theory formation of play children]. Practical Psychology and Social Work, 1, 7–9.
- Makarenko, A. S. (1987). Sobranie sochineniy [Collected works]. Vol. 1. Мoscow: Pravda, 575.
- Starovoit, L. V. (2010). Pedagogichni umovy tvorchogo rozvytku molodshyh shkolyariv u protsesi trudovogo navchannya [Pedagogical conditions of creative development of younger students in the course of labor training]. Naukovi zapysky, 261–266.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Леся Василівна Старовойт
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Наше видання використовує положення про авторські права Creative Commons CC BY для журналів відкритого доступу.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons CC BY, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.